anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mam kodu odbioru

MAMY ROZWIĄZANIE!
Agent555
#18 Luminarz#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_   

 

Przesyłka jest już od 2 h gotowa do odbioru, co z tego nie otrzymałem kodu odbioru bez tego mi nie wydadzą przesyłki, chciałbym jeszcze dziś odebrać paczkę , to są jakieś żarty 

Screenshot_20240502-175002.png

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 O które zamówienie chodzi?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@nat_not   

Exaited (płyta CD)

oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

Najlepszym przewoźnikiem jest InPost , oni nigdy nie zawodzą 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Jeśli nie otrzymałeś kodu odbioru SMS-em lub nie masz aplikacji mobilnej skontaktuj się z Centrum Obsługi klienta, tel.: 22 33 33 999, e-mail: usluga@orlenpaczka.pl.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@nat_not   Mam aplikacje, niestety  nie otrzymałem kodu , skontaktuje się z przewoźnikiem 

 

Bardzo dziękuję za odpowiedź 

oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

Po kontakcie telefonicznym z centrum obsługi ,kilka minut temu itrzymalem kod 

oznacz moderatorów