Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Chciałem wczoraj kupić płyty Hey ale nie mogę. Ze strony allegro przekierowuje mnie do Alior Banku i wyskakuje mi jakiś błąd.
@Eryk_Ek a jaką metodę i bank płatności wybierasz?
Wybieram PayU i mam konto w Alior Banku.
Nie możesz kupić czy tylko opłacić . Jak jest jakiś problem z bankiem to zawsze można poprosić sprzedawcę o numer konta i zrobić mu przelew.
@kolekcjoner608 jeżeli zapłaci bezpośrednio na koto sprzedawcy to kupi poza Allegro i zrezygnuje z wysyłki smart, Allegro Protect.
@Client:35386082 Nie wiem jak komu ale mnie to ani jakiś Smart ani protect nie jest potrzebny do robienia zakupów . Wystarczy kupować z głową ,sprawdzać co i od kogo się kupuje a bez smarta zawsze można znaleźć tańsze oferty .
Opłacić. Po wysłanym do was mailu kupiłem te płyty i teraz znowu nie mogę kupić kolejnej.
@Eryk_Ek dzisiaj pojawiły się problemy z realizacją płatności. Głównie dotyczyły płatności Blik, ale zdarzały się również w przypadku innych metod. Możesz spróbować ponowić płatność lub wstrzymać się z jej finalizacją do chwili przywrócenia pełnej funkcjonalności w tym obszarze.
@Eryk_Ek napisz proszę jaki komunikat ci się wyświetla. Jeżeli możesz podaj też link do oferty, w której chciałeś zrobić zakup.
{"responseHeader":{},"errorResponse":{"errorCode":"INTERNAL_ERROR","errorTitle":"Error","errorMessage":"Internal error?"}}
Nam to samo...