anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niedotrzymanie terminu

Agent555
#19 Nestor#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   

Dlaczego wy nigdy nie dotrzymujecie terminów, w niedzielę wam o tym 2 krotnie przypominałem bo wiedziałem że nie będzie rozpatrzenia i cóż nie myliłem się , nie było rozpatrzenia , to nie jest 1 taka sytuacja. 

Zróbcie porządek w tym bazjlem jaki tam macie, i zacznijcie dotrzymywać terminow. 

To co się dzieje teraz tam na allegro brak słów .

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Czy możesz doprecyzować, o co chodzi? Z Twojego wątku nie jestem w stanie nic wywnioskować. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

@w_kiwi   oczywiście, reklamacja na doradcę z działu bezpieczeństwa, termin minął nie została rozpatrzona w terminie, wyżej wszystko napisałem , za to co mi zrobił ten doradca z działu bezpieczeństwa bezpodstawnie  nr reklamacji 44412694"

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 poprosiłam o jak najszybszą odpowiedź w tej sprawie dla Ciebie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

@la_nika   dziękuję ci za interwencje, ale jeśli reklamacja nie została rozpatrzona w terminie to uznaje się ją na pozytywnie rozpatrzona.  

W tym momencie oczekuje rekompensaty.

Korespondowałem z innym doradca i mam potwierdzenie, że doradca z działu bezpieczeństwa to bezpodstawnie zrobił usunął mi 3 oferty , nałożył mi blokady na konto, itrzymalem 3 upomnienia to wszystko niesłusznie, nr korespondencji 44409110" 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 ok, poczekaj w takim razie na odpowiedź i potwierdzenie w prowadzonej korespondencji e-mail w sprawie reklamacji. Ja nie mam możliwości wydania tej decyzji, ani uznania reklamacji, więc muszę poprosić Cię o cierpliwość, na pewno otrzymasz od nas wiadomość e-mail. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów