Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dlaczego wy nigdy nie dotrzymujecie terminów, w niedzielę wam o tym 2 krotnie przypominałem bo wiedziałem że nie będzie rozpatrzenia i cóż nie myliłem się , nie było rozpatrzenia , to nie jest 1 taka sytuacja.
Zróbcie porządek w tym bazjlem jaki tam macie, i zacznijcie dotrzymywać terminow.
To co się dzieje teraz tam na allegro brak słów .
@Agent555 Czy możesz doprecyzować, o co chodzi? Z Twojego wątku nie jestem w stanie nic wywnioskować.
@w_kiwi oczywiście, reklamacja na doradcę z działu bezpieczeństwa, termin minął nie została rozpatrzona w terminie, wyżej wszystko napisałem , za to co mi zrobił ten doradca z działu bezpieczeństwa bezpodstawnie nr reklamacji 44412694"
@Agent555 poprosiłam o jak najszybszą odpowiedź w tej sprawie dla Ciebie.
@la_nika dziękuję ci za interwencje, ale jeśli reklamacja nie została rozpatrzona w terminie to uznaje się ją na pozytywnie rozpatrzona.
W tym momencie oczekuje rekompensaty.
Korespondowałem z innym doradca i mam potwierdzenie, że doradca z działu bezpieczeństwa to bezpodstawnie zrobił usunął mi 3 oferty , nałożył mi blokady na konto, itrzymalem 3 upomnienia to wszystko niesłusznie, nr korespondencji 44409110"
@Agent555 ok, poczekaj w takim razie na odpowiedź i potwierdzenie w prowadzonej korespondencji e-mail w sprawie reklamacji. Ja nie mam możliwości wydania tej decyzji, ani uznania reklamacji, więc muszę poprosić Cię o cierpliwość, na pewno otrzymasz od nas wiadomość e-mail.