anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucona reklamacja

michal921992
#10 Popularyzator#

Wczoraj założyłem dyskusję i zgłosiłem reklamację odkurzacza zakupionego rok temu. Opisałem problem i dodałem zdjęcia do dyskusji. Problem jest taki, że odkurzacz dosłownie rozsypuje się w rękach. Podczas zdejmowania pojemnika na kurz odłamał się samoczynnie zaczep, drugi jest już pęknięty więc to kwestia czasu kiedy odpadnie. Nie będzie wtedy możliwe zamontowanie pojemnika na kurz. Ze szczotki podłogowej odrywa się gumowa uszczelka, przez co odkurzacz nie przysysa się do podłogi i praktycznie niemożliwe jest jego używanie, bo nie zbiera śmieci. Odkurzacz używany normalnie w domu, zgodnie z instrukcją, bez użycia żadnej zbędnej siły. Nie można dokupić nigdzie części zamiennych, bo są niedostępne na stronie Philipsa.

Sprzedawca mi napisał, że są to uszkodzenia mechaniczne i reklamacja zostaje odrzucona.

Ja rozumiem gdybym nim rzucał, nie dbał czy coś, ale kurcze obchodzę się z nim jak z piórkiem, a te tragiczne plastiki same pękają w rękach. Zostałem teraz z bublem za 700 zł, który nadaje się na śmietnik.

Czy Allegro może w tej sprawie jakoś pomóc, czy jest to już sprawa z góry przegrana? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

az1rael
#21 Demiurg#

Możesz zanieść do serwisu producenta masz jeszcze gwarancję producenta też 2 lata a na przyszlość nie kupuj niszowych odkurzaczy

oznacz moderatorów

michal921992
#10 Popularyzator#

Niszowe czyli jakie? Ten mój to Philips Speedpro. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Dobry odkurzacz pionowy kosztuje 1500 do 2500zł mam boscha polityka firmy jest taka że nawet jak mi coś pęknie dostaje nowy element. Albo się kupuje dysona z marki premium za 5k czyli bardzo duże pieniądze albo za ok 2k i sie ma porządny odkurzacz. W karcie gwarancyjnej masz adresy i kontakt do gwaranta spróbuj reklamację z tytułu gwarancji złóżyć ale z doświadczenia wiem że tylko eldom zawsze wymienia od ręki na nowy sprzęt a połamaniem zaczepów obwinią konsumenta a nieprawidłowe użytkowanie. Uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania nie podlegają reklamacji

oznacz moderatorów

michal921992
#10 Popularyzator#

Co do tych odkurzaczy marki premium, to właśnie przed tym Philipsem miałem Dysona V10 absolute i był tragiczny. Przestał się ładować po 13 miesiącach, nie pomogła wymiana baterii i ładowarki. Finalnie zwrócili mi kasę i przyrzekłem sobie, że nigdy więcej nie kupię tak drogiego odkurzacza.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Ale problem ci rozwiazali bo kase oddali a tu figa wiec jednak podekscie do klienta inne. 

oznacz moderatorów

michal921992
#10 Popularyzator#

Oddali, ale to Media Expert a nie producent, po 5 reklamacji z rzędu.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

A to już wiem jak cię załawili bo ost mnie też próbowali stacjonarnie ty składasz reklamację oni ci to poprawiaja i masz reklamację z tytulu gwarancji  a taką se możesz powtarzać x razy do zakończenia okresu gwarancyjnego

oznacz moderatorów

michal921992
#10 Popularyzator#

Tak, dokładnie. W końcu już straciłem cierpliwość i powiedziałem, że ile razy będziecie składać reklamację na tą samą usterkę, która nadal nie jest naprawiona, zrobiłem trochę hałasu w sklepie i zaraz kierownik zaproponowal zwrot pieniędzy. A wcześniej się nie dało 😀

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To tak nie do końca "uszkodzenia mechaniczne" nie zawsze muszą i nie wynikają z złego użytkowania, odrzucił reklamację i ma prawo Ty możesz składać odwołanie, i możesz dyskusję odznaczyć jako nierozwiązaną, możesz także dopytać i poprosić o pomoc rzecznika konsumentów.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@michal921992 

Oddaj Philipsowi. Zobaczymy co oni powiedzą.

oznacz moderatorów