Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj założyłem dyskusję i zgłosiłem reklamację odkurzacza zakupionego rok temu. Opisałem problem i dodałem zdjęcia do dyskusji. Problem jest taki, że odkurzacz dosłownie rozsypuje się w rękach. Podczas zdejmowania pojemnika na kurz odłamał się samoczynnie zaczep, drugi jest już pęknięty więc to kwestia czasu kiedy odpadnie. Nie będzie wtedy możliwe zamontowanie pojemnika na kurz. Ze szczotki podłogowej odrywa się gumowa uszczelka, przez co odkurzacz nie przysysa się do podłogi i praktycznie niemożliwe jest jego używanie, bo nie zbiera śmieci. Odkurzacz używany normalnie w domu, zgodnie z instrukcją, bez użycia żadnej zbędnej siły. Nie można dokupić nigdzie części zamiennych, bo są niedostępne na stronie Philipsa.
Sprzedawca mi napisał, że są to uszkodzenia mechaniczne i reklamacja zostaje odrzucona.
Ja rozumiem gdybym nim rzucał, nie dbał czy coś, ale kurcze obchodzę się z nim jak z piórkiem, a te tragiczne plastiki same pękają w rękach. Zostałem teraz z bublem za 700 zł, który nadaje się na śmietnik.
Czy Allegro może w tej sprawie jakoś pomóc, czy jest to już sprawa z góry przegrana?
Możesz zanieść do serwisu producenta masz jeszcze gwarancję producenta też 2 lata a na przyszlość nie kupuj niszowych odkurzaczy
Niszowe czyli jakie? Ten mój to Philips Speedpro.
Dobry odkurzacz pionowy kosztuje 1500 do 2500zł mam boscha polityka firmy jest taka że nawet jak mi coś pęknie dostaje nowy element. Albo się kupuje dysona z marki premium za 5k czyli bardzo duże pieniądze albo za ok 2k i sie ma porządny odkurzacz. W karcie gwarancyjnej masz adresy i kontakt do gwaranta spróbuj reklamację z tytułu gwarancji złóżyć ale z doświadczenia wiem że tylko eldom zawsze wymienia od ręki na nowy sprzęt a połamaniem zaczepów obwinią konsumenta a nieprawidłowe użytkowanie. Uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania nie podlegają reklamacji
Co do tych odkurzaczy marki premium, to właśnie przed tym Philipsem miałem Dysona V10 absolute i był tragiczny. Przestał się ładować po 13 miesiącach, nie pomogła wymiana baterii i ładowarki. Finalnie zwrócili mi kasę i przyrzekłem sobie, że nigdy więcej nie kupię tak drogiego odkurzacza.
Ale problem ci rozwiazali bo kase oddali a tu figa wiec jednak podekscie do klienta inne.
Oddali, ale to Media Expert a nie producent, po 5 reklamacji z rzędu.
A to już wiem jak cię załawili bo ost mnie też próbowali stacjonarnie ty składasz reklamację oni ci to poprawiaja i masz reklamację z tytulu gwarancji a taką se możesz powtarzać x razy do zakończenia okresu gwarancyjnego
Tak, dokładnie. W końcu już straciłem cierpliwość i powiedziałem, że ile razy będziecie składać reklamację na tą samą usterkę, która nadal nie jest naprawiona, zrobiłem trochę hałasu w sklepie i zaraz kierownik zaproponowal zwrot pieniędzy. A wcześniej się nie dało 😀
To tak nie do końca "uszkodzenia mechaniczne" nie zawsze muszą i nie wynikają z złego użytkowania, odrzucił reklamację i ma prawo Ty możesz składać odwołanie, i możesz dyskusję odznaczyć jako nierozwiązaną, możesz także dopytać i poprosić o pomoc rzecznika konsumentów.
Właśnie o to mi chodzi, że to są uszkodzenia, które powstały na skutek słabej jakości materiałów a nie nieprawidłowego używania, czy z winy użytkownika. Robiłem wszystko zgodnie z instrukcją, z pojemnikiem też obchodziłem się bardzo delikatnie a mimo to plastiki i gumowe części szczotki popękały i samoczynnie odpadły... Sprzedawcy kochają wręcz "uszkodzenia mechaniczne", to ich magiczny zwrot, którym uwielbiają ciskać w reklamacjach. Poczekam i oznaczę dyskusję jako nierozwiązaną.
👍
Oddaj Philipsowi. Zobaczymy co oni powiedzą.
Sprzedawca odrzucił reklamację i jako przyczynę podał, że do uszkodzeń doszło w wyniku nieprawidłowego użytkowania odkurzacza, stąd uszkodzenia mechaniczne są z winy użytkownika przez co nie obowiązuje gwarancja na sprzęt.
Złożyłem wniosek do Allegro Protect, bo tak zasugerował mi pracownik Allegro wypowiadający się w dyskusji.
Wniosek z Allegro Protect został rozpatrzony pozytywnie, dostanę pełen zwrot pieniędzy. Sprawa rozwiązana 😊