Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo mnie ciekawi dlaczego otrzymuję powiadomienia o ofertach marketingowych zarówno w aplikacji jak i na WWW pomimo braku zaznaczonych takowych zgód. Okienko z powiadomieniami zasłania dwa "ptaszki" ale gwarantuję, że są one niezaznaczone.
Cześć @kovek, powiadomienia otrzymujesz tylko w samej aplikacji oraz na stronie WWW, czy również innymi kanałami (sms, e-mail, push)?
@matt_rose tylko WWW i aplikacja - sekcja powiadomień. Dzieje się to od momentu, gdy dostałem powiadomienie zachęcające do włączenia zgód marketingowych czyli od jakichś 30 dni.
Cały czas czekam na informację
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@kovek upewnij się, czy zgodnie z wskazówkami z tego artykułu masz odznaczone wszystkie boxy w odpowiednich zakładkach. Warto wyczyścić pliki cookie w przeglądarkach, z których korzystasz oraz dane aplikacji.