Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wystawiłam negatywna opinie o sprzedającym i widzę, że nie mogę już kupić w tym sklepie bo mnie ograniczył. Czy ma do tego prawo? Co mogę zrobić?
No cóż..... sam wpisałbym takiego delikwenta na listę VIP. Sprzedawca wywiązał się ze zobowiązania, wysłał towar na wskazany adres. Obecnie kupujący ma do wyboru np. anulowanie zamówienia lub zwrot towaru. Wszystko zgodnie z regulaminem.
Czyli kłania się tutaj kompletny brak wiedzy kupującej odnośnie regulaminu Allegro i zasad zakupu. Założę się, że nigdy go nie przeczytała, tak samo jak chyba wszyscy kupujący i sprzedający - tego nie da się zrobić przed zaakceptowaniem tego regulaminu, nie da się również nadążyć z czytaniem licznych poprawek, aktualizacji i zmian.
Ale nie może to być powodem, żeby sprzedającemu wystawić negatyw.
Naraziłaś sprzedawcę na straty finansowe i wizerunkowe. Po prostu kup sobie u kogoś innego.
I żebym nie był tu atakowany jako sprzedawca (bo nim głównie jestem) - jako kupujący kilka dni temu nie odebrałem przesyłek z paczkomatu z 2 firm (bo zapomniałem-były święta). Zadzwoniłem do 1-go sprzedawcy, przeprosiłem za zaistniałą sytuację, dopłaciłem 10 zł za kolejną przesyłkę i sprawa załatwiona.
Zadzwoniłem do 2-go sprzedawcy, nie chcieli dopłaty za przesyłkę tylko żeby zrobić zwrot towaru (nie opłacało im się, gdyż nie chce im się pakować 3-ech paczek do jednej i wysyłają je oddzielnie w ramach SMART), to zrobiłem zwrot i zamówiłem drugie tyle towaru, żeby nie byli stratni z mojego powodu - Allegro nie zwraca pobranych kosztów od przesyłek SMART , a mnie byłoby wstyd, gdybym kogoś miał narazić na koszty.
A co robią inni "cwaniacy" w takich sytuacjach? (gdy nie odbiorą przesyłki z paczkomatu) - zgłaszają zwrot i uważają sprawę za załatwioną. Nic ich to przecież nie kosztuje, a sprzedawca podlicza straty....