Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zamówiłem paczkę na pewien paczkomat. Po paru dniach bez jakiejkolwiek informacji o niej (w aplikacji InPost również nic) sprawdziłem status w aplikacji Allegro. Okazało się że paczka została wysłana a w polu adresu dostawy był wpisany zupełnie inny paczkomat w innym mieście po drugiej stronie Polski. To nie był błąd z mojej strony, bo w mailu z potwierdzeniem zakupu jest poprawny adres. Dziś ktoś odebrał paczkę a aplikacja allegro oznaczyła ją jako odebrana. Pierwszy raz mam tak dziwną sytuację i próbuje się skontaktować ze sprzedającym ale póki co nie odpowiedział. Co mogę w tej sytuacji zrobić?
Próbuj nawiązać kontakt z dostawcą ,bo albo on pomylił etykiety przy naklejaniu albo na sortowni odpadła 9jest tam sporo takich przypadków) i ekipa przepakowująca pomyliła paczki.
@Client:86463042 podaj tutaj numer zamówienia i paczki, żeby @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ mogły sprawdzić
@kolekcjoner608 to mi nie wygląda na błąd dostawcy, (raczej sprzedawcy) jeżeli nie kupującego. Bo nawet gdyby były zamienione etykiety, to dane by były kupującego i nie byłoby możliwości odebrania paczki z punktu odbioru. Dodatkowo, kupujący nie widzi jej w aplikacji InPost, więc wygląda na nadanie, inną formą