PayU pobrało kasę, a zakupiony produkt ma status anulowany

mpm1991
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-12-2020
18:59
Zakupiłem produkt, opłaciłem mTransfer przez PayU. Kwota została pobrana z konta. Mam potwierdzenie przelewu. W aplikacji płatność ma status anulowanej. Po skontaktowaniu się ze sprzedawcą, powiedział on, że pieniądzy nie otrzymał. Jak i kiedy mogę odzyskać pieniądze?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-12-2020
19:10
@mpm1991 czasem się tak zdarza 😞 kasa wróci do 3 dni roboczych, możesz śmiało ponowić lub jak się boisz to poczekać jak wróci i ponownie opłacić 🙂
________
Κώστας
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-12-2020
19:11
@mpm1991 Pieniądze odzyskasz po około 3 dniach roboczych automatycznie. Nic nie musisz robić. Jeśli chcesz nadal otrzymać towar, w zakładce Kupione Ponów płatność.
oznacz moderatorów