Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ no i co ?
c2561770-9d4d-11f0-bfdc-e1c1ca55bc8f
@mdrogeria dobrze że zrezygnowałem ze smarta i mam spokój 😄 problemy to się dopiero zaczną 😉
@gdvorek z godzinkę temu wygenerowałem bez problemu etykietę zwykłego Orlena , zastanawia mnie tylko informacja dotycząca kuriera ł- One ...przecież to nie ma związku ... jestem poza zasięgiem i nie mam włączonej tej usługi
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy coś się w temacie ruszyło ? Paczka czeka na etykietę ... klient pewnie też .
@mdrogeria a le przecież Ty jako sprzedawca odpowiadasz za nadanie, klienta nie interesuje że masz problemy z Allegro 😄
@kostas11 jak znam życie i allegro to tej paczki nie nadam ,trza będzie oddać kasę i nadstawić klatę , aaa... dawno już nega nie zerwałem , może pora .
@mdrogeria ogólnie widzę że to jest jakoś dziwnie zrobione, za dużo kurierów, za dużo powiązań, za dużo kombinacji z nadaniami w tym Allegro Delivery, to nie ma prawa poprawnie pracować przy tylu integracjach i zmianach numerów paczek, będą babole i problemy z nadawaniem 😞
@mdrogeria Obecnie mamy problemy techniczne. Pracujemy nad rozwiązaniem. Proszę Cię o cierpliwość.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klient pyta o ,,przewidywany,, czas zakończenia prac nad ,,problemem technicznym , czeka na telefon .... co mam odpowiedzieć ?
Cześć, @mdrogeria. Niestety dokładny czas wdrożenia poprawki nie jest znany, ale zapewniam, że ciągle nad tym pracujemy. Bardzo Cię przepraszam za te utrudnienia.
@MiMary chyba puszczę do klienta sms-a coby mi ucho nie zwiędło ,rozumiem ,że te przesyłki będą automatycznie wykluczane z jakości ?
@mdrogeria Przesyłki może i tak ale komentarzy niestety Allegro Ci nie wykluczy, oczywiście poza tym pierwszym :(.
@MiMary @N_Nitka28 @gdvorek Nie sądzicie, że zanim coś wprowadzicie powinno to być gruntownie sprawdzone i przetestowane zanim zaczniecie wsadzać sprzedających na minę?
@ART_FOTO, oczywiście przed wdrożeniem jakichkolwiek zmian przygotowujemy się na każdą ewentualność i staramy się zabezpieczać przed takimi sytuacjami. Robimy co możemy, aby szybko doprowadzić formularz do pełni funkcjonalności.
@mdrogeria, jeszcze nie ustaliliśmy, czy wykluczenia będą automatyczne. Damy znać, gdy tylko się dowiemy.
@MiMary Niestety ale słabo to działa skoro dochodzi do takich sytuacji.Wy przygotowujecie się na każdą sytuację ale nie ponosicie żadnej odpowiedzialności w przypadku wpadek.Potem niestety jest tylko odpowiedź kopiuj/wklej typu "za przesyłkę odpowiedzialny jest sprzedawca".
I to jest niestety przykre.
Formularz powinien być w pełni funkcjonalny od momentu zmian.Kupujący niestety nie są tak tolerancyjni jak sprzedający (bo Ci niestety muszą tacy być).
@mdrogeria dobrze że dzisiaj miałem tylko jedną paczkę na orlena i ją wbiłem wcześnie rano...
raczej nie licz na automatycznie wykluczanie, będziesz musiał wysyłać numery zamówień bo jako sprzedający co masz innego do roboty jak tylko dopominać o poprawne działanie systemu.