Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zamawiałem z allegro produkt i wybrałem odbiór w paczkomacie ale przy wypełnianiu formularza podałem zły numer telefonu:-( czy wiecie może jak go zmienić? Chyba że kod do paczkomatu przychodzi na email?
@maxr01 Może jednak przeczytaj cały wątek 😂 Komentujesz jakieś starocie sprzed roku a w ogóle nie w tym rzecz.
A mam pytanie, jak mam zainstalowaną aplikację, ale podczas wysłania danych do sprzedającego, przez przypadek podałam błędny nr tel (1 cyfra inna) to dostanę powiadomienie na aplikację? Czy ona też jest zależna od prawidłowego nr tel ?
@Client:79340069 nie, powiadomienie w aplikacji jest niezależne od podanego numeru - powinnaś je otrzymać.
@msniezek Na jakiej podstawie tak uważasz, skoro etykieta do przesyłki zostanie wygenerowana z błędnym nr-em telefonu (a z apką jest powiązany tylko nr telefonu i to nie ten błędny)? Tym bardziej, że komunikat w apce informujący o nowej przesyłce ma postać "Pojawiła się nowa paczka zarejestrowana na Twój numer telefonu".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere masz rację, choć w sumie autor pytania nie sprecyzował. Dzięki. @Client:79340069 jeżeli podałeś błędny numer telefonu, nie otrzymasz powiadomienia z apki Inpostu, natomiast powinieneś otrzymać je z apki Allegro.
dzisiaj mam podane 3 numery zagraniczne w mini kurierze pytam po raz któryś kiedy allegro zrobi z tym porządek paczki są blokowane kontaktu brak z klientami .Dlaczego allegro to przepuszcza i ja ma szukać prawidłowego numeru .
Dostaniesz na maila ale pamiętaj że musisz przy odbiorze podać błędny nr telefonu ten co podałeś w zamówieniu 🙂
ja podałam błędny e mail to co mam zrobić?
@arsonwalson A masz aplikację Inpostu w telefonie?
@Client:78717205 W moim przypadku, kiedy nie miałam jeszcze aplikacji InPost, sprzedający podał omyłkowo nie mój numer telefonu. Problemu nie było, bo kod odbioru dostałam mailem, a źle podany numer telefonu potrzebny był tylko do odbioru 🙂
@Client:68814836 Skontaktuj się ze sprzedającym. Kiedy to ja kontaktowałam się z InPost, bo nie dostałam na maila kodu odbioru, niczego nie wskórałam.
Dopiero po interwencji sprzedającego sprawa ruszyła z kopyta i kod otrzymałam.
Kontaktowalam się w ten sam dzień co przyszła paczka (piątek) ale do tej pory nic nie przyszło. Wydaje mi się że i tak już nic nie mogę zrobić bo za godzinę InPost odbiera paczkę i odsyła do nadawcy.
@Client:78717205 Skoro przesyłka nadal leży w paczkomacie, to w niedzielę o tej porze są nikłe szanse na to, że zostanie z niego wyciągnięta przez kuriera.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
czyli jest szansa że paczka do jutra zostanie w paczkomacie?
@Client:68814836Jutro przed południem powinna jeszcze być w paczkomacie. Proszę z samego rana zadzwonić na infolinię Inpostu, ale koniecznie z tego samego numeru, który podała Pani sprzedającemu. Dadzą nowy kod odbioru. Telefon do nich 722 444 000
Dziękuję za pomoc!
@Client:68814836Proszę napisać jak się sprawa zakończyła, bo jestem ciekawy.
Oczywiście 😁
@Client:68814836Życzę pomyślności w sprawie.
Dziękuję!