
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Zamawiałem z allegro produkt i wybrałem odbiór w paczkomacie ale przy wypełnianiu formularza podałem zły numer telefonu:-( czy wiecie może jak go zmienić? Chyba że kod do paczkomatu przychodzi na email?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
na email też przychodzi - jeżeli podałeś prawidłowy 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:78717205 Dokładnie tak jak napisała @megii_ss, kod odbioru dostałeś również w wiadomości mailowej.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:78717205 @_HolaOla_ @megii_ss Od kilku miesięcy, bodajże od października ubiegłego roku Inpost już nie przesyła kodów smsem. Tylko email i aplikacja mobilna InPost .
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kaliope_BrzegPrzysyła, wczoraj mi przysłali sms-em i mailowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Odkąd ogłosili że rezygnują z smsów ja nie dostałam ani razu . Ale może są jakieś wyjątki, nie mam pojęcia .
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przychodzi zawsze sms z kodem i adresem strony do kwadracika 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z tego co wiem, aplikacja i SMS-y są zamiennie. Innymi słowy SMS-y przychodzą tylko do tych, którzy nie mają aktywowanej aplikacji Inpost.
Menedżer Społeczności
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@msniezek O, to by wyjaśniało dlaczego ja ich nie dostaję. Mam aplikację i bardzo sobie chwalę. Już samo to, że nie trzeba dotykać ekranu paczkomatu może być w obliczu ostatnich wydarzeń zaletą 🙂
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie zawsze !, kupuje praktycznie tylko z opcją odbioru w paczkomacie bo mam do niego 120 metrów od domu 😉 i otrzymanie sms-a z kodem to loteria - raz przychodzą sms i email, raz tylko email a czasami tylko email i powiadomienie na aplikacje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kaliope_Brzegbzdury piszesz! Inpost przesyła w wiadomości SMS kod odbioru oraz link do QR code. Dodatkowo w e-mailu te same wiadomści.
Nie wprowadzj ludzi w błąd bo nie wypada.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja w e-mailu nie dostałam kodu odbioru ani kodu QR. I co w takim razie mam zrobić? Email podałam poprawny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:68814836 Zajrzyj jeszcze do folderu ze spamem, może tam wpadła wiadomość. Jeśli nie to pisz do sprzedającego żeby skontaktował się z Inpostem,
pomoc@inpost.pl i podał poprawny telefon. Innej drogi nie ma .
Kama

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kontaktowałam się wczoraj, ale do dzisiaj mam czas żeby odebrać paczki a kontaktu z ich strony nie ma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:68814836 Nic nie poradzisz. Jest weekend. Paczka do nich wróci i zastanowisz się co dalej 😊
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:68814836 Nadawca mógł coś pomieszać - pomylić się, ot, zwyczajna literówka i już będzie kłopot.
Poproś nadawcę o przesłanie Tobie potwierdzenia nadania, które sam otrzymał.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Wioletta2701 a w jakim celu?😅

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Wioletta2701 wszelkie dane kupującego są automatycznie przekazywane do Menadżera Paczek. Sprzedający nie ma możliwości zrobić literówki, może ją zrobić kupujący w czasie wpisywania danych do wysyłki. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kaliope_Brzeg jeśli masz aplikację sms-a nie otrzymasz . Ja aplikacji nie zainstalowałem i sms-y oraz e-mail.otrzymuję .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
_HolaOla_ - to jest bardzo błędna odpowiedź. Wprowadzasz kupującą w błąd.
Nie przeczytałem wszystkich odpowiedzi, jest ich po prostu za dużo.
Jak kupująca miała na tel. zainstalowaną aplikację mobilną, lub miała zainstalowaną i ją usunęła - to nie dostanie kodu na e-mail. Taki to kwiateczek od InPost. I to w żadnym razie nie może być winą sprzedającego. Sprawa jest oczywista.
Kaliope_Brzeg - bzdury piszesz. Idzie info na e-mail i sms - jeśli się nie ma zainstalowanej aplikacji mobilnej. Jak jest zainstalowana - to wszelkie reklamacje odnośnie działania aplikacji (zgodnie z zaakceptowanym regulaminem aplikacji) należy zgłaszać do InPost. Instalacja aplikacji mobilnej nie jest wymagana do wykonania usługi, odbywa się na odpowiedzialność użytkownika.
msniezek - zgadza się, sms i wiadomość na e-mail. Jak jest aplikacja - to na aplikację. Jak została usunięta - to wtedy są dopiero problemy, gdyż kupujący może nie otrzymać żadnej informacji.
W przypadku odbioru w paczkomacie - zawsze można podać wskazany nr tel. Gorzej , gdy ma się właśnie zainstalowaną aplikację. Wtedy kod odbioru przychodzi na wskazany nr tel.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »