Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Czy mogę prosić o sprawdzenie czy zwrot środków faktycznie został wykonany przez sprzedającego? Twierdzi że tak aczkolwie maila nie otrzymałam, podał mi ten numer: d8698e33-d4b5-11ef-bbb8-19c93d9abd12 sprzedający kręci od początku zakupu niestety
@Client:130894735 Zwrot został zlecony dzisiaj jest jeszcze procesowany.
dzięki! A ile może trwać przetwarzanie? Czy dopiero wtedy dostanę maila potwierdzającego od allegro?
@Client:130894735 przetwarzanie płatności może potrwać do 24 godzin, gdy zwrot zostanie zlecony prawidłowo to wyślemy wtedy maila z informacją o zwrocie pieniędzy.
24godz a to jakieś nowe wytyczne?
@LEW433 nie są to nowe wytyczne, jest to maksymalny czas w jakim może być przetwarzana płatność od momentu zlecenia przez sprzedającego do przekazania wpłaty do operatora płatności.