Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam z carrefoura przesyłkę i dostałam niekompletną w dniu wczorajszym. Otworzyłam dyskusję a sprzedawca nie raczył oczywiście odpisać. Odpisał zaś pracownik allegro "Widzę na stronie przewoźnika, że przesyłka DPD jest już u klienta. Cieszę się, że zamówienie dotarło". To są chyba jakieś żarty w tej chwili. Przesyłka u przewoźnika DPD to albo nie jest moja (bo odbiorca to jakiś "S.....l" z datą wczorajszą) albo jest tą wybrakowaną z wczoraj. A sprzedawca nadal nie raczył się odezwać. Dlaczego pracownik nie czyta ze zrozumieniem, co to w ogóle ma znaczyć? Ja zgłaszam że przesyłka dotarła niekompletna bez dwóch przedmiotów a oni się cieszą że dotarła?! Rzeczywiście, kupa szczęścia że w ogóle cokolwiek przyszło mimo opłaty.
Norma. Ostatnio założyłam ankietę z prośbą o włączenie opcji dowolnego włączania lub wyłączania wyświetlania katalogu dla kupującego. A oni to z miejsca usunęli motywując tym, że nie usuną całego katalogu. I jeszcze odpisali mi jako sprzedającej nie kupującej. Ich strata 2 zakupy bezpośrednio w sklepie sprzedającego bez katalogu xD
Pewnie jak zwykle odpowiedź od bota ze sztucznie zaniżoną inteligencją ,bo człowiek to raczej jest w stanie przeczytać i odpowiedzieć ze zrozumieniem.
To nie pracownik, tylko bot, który wysyła wiadomości. I pewnie dotyczy tej przesyłki która dotarła.
@Wesola_Madzia A PRAWIDŁOWO ZAZNACZYŁAŚ POWÓD OTWARCIA DYSKUSJI ?
@Wesola_Madzia Otrzymałaś automatyczną odpowiedź. Jeśli nie rozwiązuje ona problemu, napisz w dyskusji ponownie.
Posiłkujemy się automatycznymi rozwiązaniami w obsłudze dyskusji, żeby szybciej pomagać w wyjaśnianiu spraw. Niestety nie zawsze się to sprawdza, co potwierdza Twój przypadek. Przepraszam za tę sytuację i mam nadzieję, że w przyszłości to narzędzie lepiej spełni Twoje oczekiwania.