Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Mam problem z dokonaniem zwrotu za zakup opony motocyklowej. Pierwotnie przy zamawianiu wybrałem jako formę dostawy InPost paczkomaty, paczka jednak przyszła przez DPD. Okazało się, że produkt nie spełnia moich oczekiwań i jestem zmuszony go zwrócić. Wybrałem sugerowaną formę zwrotu przesyłki - InPost paczkomaty, zapłaciłem ale niestety - paczka nie mieści mi się w skrytce, pomimo wybrania największego możliwego gabarytu. Próbowałem nadać przesyłkę w PaczkoPunkcie na stacji benzynowej, ale niestety - również mi jej nie przyjęli, bo mam tylko kod zwrotu, a potrzebują fizycznej etykiety. Dzwoniłem na infolinie InPostu i powiedziano mi, aby ubiegać się do allegro o zwrot pieniędzy za niewykorzystaną etykietę i zmienić formę przesyłki (przykładowo na to DPD, z odbiorem z domu). W szczegółach zwrotu widnieje jeszcze opcja 'Jeżeli produkty nie zmieszczą się do jednej paczki - NADAJ KOLEJNĄ PRZESYŁKĘ', ale nie chcę znowu płacić za przesyłkę, skoro nie wykorzystałem jeszcze poprzedniej za którą TEŻ już zapłaciłem. Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak została ona rozwiązana? Czy ktoś z moderacji ma możliwość podmienić moją formę zwrotu na DPD, lub ewentualnie kiedy allegro zwróci mi pieniądzę za tamtą niewykorzystaną etykietę?
Z góry dziękuję za pomoc!
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ moderacja proszona do tablicy
@margaritaxp1 Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Dzień dobry, bardzo Pani dziękuję za zainteresowanie sprawą. Dostałem już odpowiedź od wsparcia, że zlecono mi zwrot za tamtą etykietę i mogę zamówić następną. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!
@kolekcjoner608, również dziękuję za podbicie i wezwanie moderacji 😄