
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam . Mam problem otóż 7 miesięcy temu zakupiłem maszynkę philips do brody . Nie używałem jej czesto, ale bateria wymagała naładowania po podpięciu pod orginalna ładowarkę niestety po godzinie sprawdziłem i maszynka nie działała. Odesłałem ja na gwaracje 2 stycznia dostałem paczkę i informacje ze niestety maszynka nie została naprawiona z powodu braku części zamiennych.. I informacja żeby skontaktować się z sprzedającym że przysługuje mi prawo do rękojmi.. jestem totalnie zielony w temacie pierwszy raz się spotkałem z taką sytulacja .. czy jest ktoś jest w stanie mi pomóc podpowiedzieć jakie kolejne kroki powinniem podjąć. Sprawdzałem konto sprzedającego nie ma na nim już przedmiotów jest numer zadzwoniłem ale nikt nie odbiera . Bardzo proszę o poradę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Tobs30 Wchodzisz tu https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione szukasz pozycji z maszynką, rozwijasz szczegóły i klikasz ZGŁOŚ PROBLEM Z ZAKUPEM - tam opisujesz całą sytuację i piszesz, że zgłaszasz reklamację na podstawie rękojmi.
Sprzedający będzie miał 24 godziny aby udzielić odpowiedzi - jeśli tego nie zrobi wróć do nas. Podpowiemy co dalej 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nie mogę użyć tej opcji 😕
"Problem z produktem można zgłosić do 180 dni od zakupu"
Dosłownie jak na złość. Jest inne rozwiązanie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście że jest składasz reklamację z tytułu rękojmi u sprzedającego, sposób jest dowolny ale jak chcesz to z pomocą Allegro to napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie chciałem sprobowac w taki sposób lecz w opcji "wybierz produkt" mam przedmioty od listopada do teraz wszystkie przed 1 listopada nie są dostępne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Tobs30 możesz napisać bezpośrednio do sprzedawcy używając przycisku ,, zapytaj o produkt ,, w szczegółach zamówienia lub pośrednio przez formularz -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem w tym nie wiem jak to dokładnie ująć czy rospisac cala sytulacje . Pozatym próbowałem się dodzwonić do sprzedawcy napisalem sms i nadal bez odzewy 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisz przez Allegro, opisz problem>pomogą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość