Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam
Moze mi ktos wyjasnic,o co chodzi z kodem weryfikacyjnym?
Zalicytowalem(Numer oferty: 17837976832)jakis czas temu,a dzis chcialem podwyzszyc swoja oferte.Niestety ukazala sie informacja,ze potrzebuje dodatkowego potwierdzenia udzialu w licytacji.Mam to zrobic za pomoca kodu wyslanego smsem na moj nr.telefonu.
Niestety mimo wielu prob,caly czas pojawia sie informacja,ze wystapily problemy z weryfikacja.
Aukcja konczy sie dzis wieczorem,wiec raczej juz nie zdaze wziac w niej udzialu,ale niestety trafilem na jeszcze jedno interesujace mnie ogloszenie,i spotkalem sie z taka sama sytuacja.
Dzis rano napisalem w tej sprawie do Allegro,ale niestety nie otrzymalem odpowiedzi.
Mieszkam zagranica(ale adres do wysylki jest w Polsce),wiec oczywiscie mam inny prefiks,i moze stad te problemy?
Do tej pory jednak nigdy nie spotkalem sie z taka sytuacja,tym bardziej,ze sa tez inne (i wczesniejsze) licytacje,ktore przebiegaja bez takich dodatkowych utrudnien.
Ponoc jestesmy w strefie wolnego handlu,a w ten sposob mocno ograniczacie swoj rynek zbytu.
Bede wdzieczny za kazda pomoc,i (lub) informacje na ten temat.
Pozdrawiam,
W.Wyrobek
Holandia
@Client:74514125 daj proszę znać, czy nie otrzymujesz kodu sms czy po wpisaniu kodu pojawia się komunikat o problemie z weryfikacją?
Nie dostaje kodu,a kiedy naciskam "wyslij ponownie"pojawia sie informacja o problemie z weryfikacja,i rada,zeby sprobowac za chwile.I tak przez caly dzien,a licytacja niestety skonczyla sie bez mojego udzialu.
Skad w ogole ten pomysl z podwojna weryfikacja?Tym bardziej,ze juz uczestniczylem w licytacji.
@Client:74514125 wyjaśniam kwestię braku otrzymywania kodu SMS i wrócę tutaj gdy ustalę szczegóły. Czasami przy licytacji prosimy o dodatką weryfikację ze względów bezpieczeństwa, aby potwierdzić, że ofertę składa właściciel konta.