Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem z telefonem który został kupiony 11 miesięcy temu. Od trzech miesiecy nie działa poprawnie. Problem dotyczy połączenia z internetem. Strony otwierają się bardzo wolno, aplikacje nie chcą się ładować. Po wyknaniu speed testa ping jest nie zmierzalny. Pomimo 5g i pełnego zasięgu. Tylko nie zawsze ta usterka występuje. Jest teraz trzeci raz na serwisie, za pierwszym razem została wymieniona płyta główna. Za drugim został odesłany w takim stanie jaki jest z informacją że nie widzą problemu. Teraz za trzecim znów dostałem taką informację. Że po testowaniu go nie widzą problemu, chociaż zgrałem im nagrania ekranu, jak strony otwierają się po dwie minuty przy pełnym zasięgu. Jutro ma być kurier z telefonem. Moje pytanie jest następujące
Czy powinienem odebrać taki telefon od kuriera?
Czy mogę za żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy z racji że nie potrafią tego naprawić? Mam na dowód nagrania z pracy telefonu.
Co jeśli sprzedwaca odmówi i będzie się trzymał wersji że telefon jest sprawny i był w serwisie?
Założyłem spór na Allegro ale nie są za bardzo pomocni. Wyszedłem z wnioskiem o zwrot pieniędzy lub wymianę na nowe urządzenie. Ale Allegro zablokowało mi formularz, ponieważ nie wysłałem im dokumentu. Dosłałem im to na wskazany adres. Ale i tak nie mogę tego edytować. Mogę jedynie go zamknąć.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Przy drugiej reklamacji masz prawo odstąpić od umowy zakupu, ale jak nie wysłałeś do Alelgro tego skanu dowodu to musisz udać się do rzecznika konsumentów, Alelgro chciało Ci pomóc ale nie chcesz.
Chodzi o to że dosłałem, to Allegro nic z tym nie zrobiło i nie odblokowała formularza. A pozatym, nigdzie w tym formularzu nie było że muszę wysłać coś dodatkowego gdy go wypełniałem.
ale Allegro zablokowało mi formularz, ponieważ nie wysłałem im dokumentu
Gdy wypełniałem formularz, napisali że znają sprawę i były zaznaczone pola jakie informacje mam załączyć. Nie było nic o dodatkowych dokumentach. Dopiero później napisali że czegoś potrzebują i to właśnie dosłałem.
A czego nie możesz edytować tylko zamknąć, dyskusję? a odznaczyć jako nie rozwiązana? a zapytać w sprawie wniosku, pytaj tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Nie mogę nic zrobić z tym Allegro protect żeby ubiegać się o zwrot pieniędzy za telefon bo jest zawieszony. Spór jest zaznaczony jako nie rozwiązany od miesiąca.
@seb233 Ten problem dotyczy połączenia wi-fi czy tylko sieci komórkowej?
Sprawdzałeś czy ten sam problem występuje z inną kartą SIM?
To ewidentnie nie jest problem z telefonem, tylko problem z siecią. Zacznij od sprawdzenie czy na innej karcie sim jest to samo.
Można też poprosić operatora o reset karty SIM (chodzi o ponowne przesłanie uprawnień do karty).
Ta sama karta SIM pracuje na innym telefonie nie ma z nią problemu.Na zamianę mam inny 6 letni telefon w którym jest zainstalowana karta, jestem w tych samych miejscach i nie mam problemu z internetem, wszystko działa dobrze bez opóźnień W porownaniu do nowego telefonu to jets przepaść. Dlatego uważam że to telefon.
Wi-Fi też potrafi się zawiesić i ma opóźnienia pomimo pełnego zasięgu ale występuje to rzadziej.