Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zaznaczeniu 4 pozycji klikam na dolnej belce OPŁAĆ wyskakuje niestety nie powiodło się spróbuj ponownie... Próbę powieliłem kilka razy..
@Client:95986579 Wyczyść lub zmień przeglądarkę.
Mam ten sam problem. Wyczyszczenie danych jak i zmiana przeglądarki nie pomogły. W aplikacji to samo, na androidzie i iOS tez..
Zaloguj się ponownie albo....
Mam ten sam problem. Po 10 latach użytkowania. Nie działa ani czyszczenie przeglądarki, ani zmiana przeglądarki, ani ponowne logowanie. Mam wylicytowany towar i nie mogę dokończyć transakcji.
u mnie to samo. Wciaz wyskakuje powiadomienie " nie udalo sie zaplacic za zakupy. Sprobuj ponownie"
u mnie ten sam problem
U mnie ten sam problem
@Client:95986579 @wlodziu4 @Piotrek0321 @kamilka-w @m4x0x1 @thr3e
Zespół techniczny wie już o tym problemie. Trwają prace nad ustaleniem i wyeliminowaniem jego przyczyny.
Przepraszamy za niedogodności.
Oby jak najszybciej bo skrzynka z wiadomościami na allegro lokalnie pęka w szwach. Po każdorazowym wystawieniu przedmiotu dostaję od razu takie wiadomości od wyłudzaczy.
allegro lokalnie - znowu to samo
chcialem zaplacic, nie wazne czy kartą ktora jest przypisana, czy blikiem z kodem jak i bez czy tez przelewem
przechodzi odrazu do platnosci w toku i nic sie dalej nie dzieje, tzn komunikat ze
Nieopłacony zakup
Twoje zamówienie nie zostało opłacone i będzie dostępne dla innych użytkowników, jeśli nie dokończysz płatności.
probowalem tez z aplikacji mobilnej z dwoch kont i to samo
U mnie ten sam problem od wczoraj. Próbowałem z trzech różnych kont, z telefonu przez przeglądarkę, przez aplikację mobilną i z laptopa. Za każdym razem to samo, przy każdej możliwej formie płatności.
@Duniek_PCLab @kubaheh Wasz problem dotyczy innej kwestii, niż opisywana w wątku. Już zajmujemy się sprawą i wyjaśniamy problem z operatorem płatności.
2 dni minely i i dalej nie moge dokoncac zakupu - co sie dzieje????