anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z opłaceniem zamówienia - "Nie udało się zapłacić. Spróbuj jeszcze raz"

Idź do rozwiązania
Client:95986579
#7 Wielbiciel#

Po zaznaczeniu 4 pozycji klikam na dolnej belce OPŁAĆ   wyskakuje niestety nie powiodło się spróbuj ponownie... Próbę powieliłem kilka razy..

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:95986579 Wyczyść lub zmień przeglądarkę.

oznacz moderatorów
thr3e
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem. Wyczyszczenie danych jak i zmiana przeglądarki nie pomogły. W aplikacji to samo, na androidzie i iOS tez..

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Zaloguj się ponownie albo....Screenshot_2020-11-22 usunięcie plików cookie firefox - Szukaj w Google.png

oznacz moderatorów
m4x0x1
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem. Po 10 latach użytkowania. Nie działa ani czyszczenie przeglądarki, ani zmiana przeglądarki, ani ponowne logowanie. Mam wylicytowany towar i nie mogę dokończyć transakcji.

oznacz moderatorów
kamilka-w
#8 Zapaleniec#

u mnie to samo. Wciaz wyskakuje powiadomienie " nie udalo sie zaplacic za zakupy. Sprobuj ponownie"

oznacz moderatorów
Piotrek0321
#7 Wielbiciel#

u mnie ten sam problem 

oznacz moderatorów
wlodziu4
#7 Wielbiciel#

 

U mnie ten sam problem

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@Client:95986579 @wlodziu4 @Piotrek0321 @kamilka-w @m4x0x1 @thr3e 

Zespół techniczny wie już o tym problemie. Trwają prace nad ustaleniem i wyeliminowaniem jego przyczyny.

Przepraszamy za niedogodności.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów