anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością przez PayU

andrzejsz20
#7 Wielbiciel#
Spoiler
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Witam. Dokonałem płatności przez PayU . Pieniądze z konta zostały pobrane. Ale w zakładce " moje zakupy", status płatności widnieje jako: " płatność w toku ". Co mam z tym fantem dalej zrobić? Pozdrawiam 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@andrzejsz20 W takim wypadku płatność najprawdopodobniej już nie przejdzie. Środki wrócą do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

andrzejsz20
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację. Czyli nie muszę klikać zakładki:" anuluj płatność". Tylko czekać na zwrot pieniędzy 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@andrzejsz20 dokładnie, możesz zaczekać i wtedy jeśli wpłata do nas nie dotrze - automatycznie anulujemy zamówienie. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale możesz anulować wówczas środki wrócą wcześniej w ciągu kilku dni.

oznacz moderatorów