anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z platnoscia

MaGdaa1125
#7 Wielbiciel#

Witam, 

nie mogę dokonać zakupu, gdyż jak już dochodzi do pobierania kasy to jest napisane, ze bank weryfikuje i następnie płatność zostaje anulowana(dodam ze środki na koncie mam). Próbował z innego konta płacić i to samo, wyglada na to, ze mam problem z moim kontem Allegro. Kto mógłby się tym zająć? Z kim mam się kontaktować, bo żadnych opcji w aplikacji nie widze, żeby jakaś obsługa klienta była. 
dzieki

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Agent555
#17 Koryfeusz#

Kilka dni temu też miałem problem z płatnością w aplikacji ponawialem pruby chyba z 10 razy i ciągle płatność była nieudana. Udało mi się opłacić zakup dopiero w przeglądarce. Spróbuj może ci się uda opłacić zakup w przeglądarce bo mi się udało.

Lub spróbuj odinstalować i zainstalować aplikację ponownie, może pomoże.

oznacz moderatorów

MaGdaa1125
#7 Wielbiciel#

Korzystalam z Safarii, a dzisiaj z Google próbowałam i dalej ten sam problem, najgorsze jest to, ze nie można się nawet z nikim skontaktowac, żeby mógł ktoś to sprawdzic

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MaGdaa1125 Widzę, że Twoje płatności mają status "Nieudane". Czy kontaktowałaś się ze swoim bankiem w tej sprawie?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Agent555
#17 Koryfeusz#

Spróbuj opłacić z przeglądarki:Chrome lub Firefox.

Mi się udało opłacić z przeglądarki Chrome.

Spróbuj odinstalować i zainstalować aplikację ponownie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@MaGdaa1125 A z jakieś aplikacji korzystasz, może powinieneś zaktualizować albo ponownie ją zainstalować.

oznacz moderatorów