Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
nie mogę dokonać zakupu, gdyż jak już dochodzi do pobierania kasy to jest napisane, ze bank weryfikuje i następnie płatność zostaje anulowana(dodam ze środki na koncie mam). Próbował z innego konta płacić i to samo, wyglada na to, ze mam problem z moim kontem Allegro. Kto mógłby się tym zająć? Z kim mam się kontaktować, bo żadnych opcji w aplikacji nie widze, żeby jakaś obsługa klienta była.
dzieki
Kilka dni temu też miałem problem z płatnością w aplikacji ponawialem pruby chyba z 10 razy i ciągle płatność była nieudana. Udało mi się opłacić zakup dopiero w przeglądarce. Spróbuj może ci się uda opłacić zakup w przeglądarce bo mi się udało.
Lub spróbuj odinstalować i zainstalować aplikację ponownie, może pomoże.
Korzystalam z Safarii, a dzisiaj z Google próbowałam i dalej ten sam problem, najgorsze jest to, ze nie można się nawet z nikim skontaktowac, żeby mógł ktoś to sprawdzic
@MaGdaa1125 Widzę, że Twoje płatności mają status "Nieudane". Czy kontaktowałaś się ze swoim bankiem w tej sprawie?
Spróbuj opłacić z przeglądarki:Chrome lub Firefox.
Mi się udało opłacić z przeglądarki Chrome.
Spróbuj odinstalować i zainstalować aplikację ponownie.
@MaGdaa1125 A z jakieś aplikacji korzystasz, może powinieneś zaktualizować albo ponownie ją zainstalować.