Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miedzy 20:00 a 20:30 złożylam zamowienie i platnosc została pobrana z mojego konta przez Paypro SA. Moje konto na Allegro wskazuje jednak ze platnosc została anulowana.
Czy ktos odnotował jakies problemy ze sfinalizowaniem zamówienia we wspomnianym przedziale czasowym? Czy jest jakis dział techniczny rozwiązujący tego typy przypadki?
Pozdrawiam
🤔 Nie.
Mam ten sam problem. I nie wiem gdzie się zwrócić o pomoc.
No to może Moderator zareaguje ?
Musi coś być bo nie ma możliwości zgłoszenia problemu .https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Dzieki za link 😀
jest tam przynajmniej wyjaśnienie, które obniża poziom frustracji:
@Client:57470640 Tak zostanie zwrócona w ciągu 3 dni ale chodzi o to że coś się dzieje .
Oczywiście ja zdaje sobie sprawę, ze sytuacja jest niepokojąca.
Czy te czaty sa monitorowane przez kogoś, kto ma dostęp do odpowiedniej ekipy Allegro odpowiedzialniej za problemy techniczne?
Tak przez Moderatorów .
@Client:57470640 To typowy, często powtarzający się problem przy zakupach na Allegro. Płatność anulowana nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci do Ciebie po 2-3 dniach roboczych. Aby dokończyć zakup, kliknij Ponów płatność z zakładce Kupione. Pieniądze zostaną pobrane po raz drugi i dotrą do sprzedawcy. Możesz wstrzymać się z ponowieniem płatności do czasu powrotu pierwszej wpłaty.