Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygrałam krajalnicę z aukcji: "Zassenhaus Klasyczna krajalnica do chleba, stal", zapłaciłam i przyszła, ale okazało się że jest gorszym stanie niż się spodziewałam. Krajalnica posiadała prócz grubych rys na czerwonej obudowie również porysowany sam nóż (solingen)! Otworzyłam spór, pokazłam zdjęcia a sprzedający wyparł się wszystkiego reklamację z góry uznał za bezzasdną i jedynie na swój koszt miałam odesłać towar. Nie wyraziłam na to zgody, bo miałbym tylko większe straty. Wystawiłam wobec tego komentarz negatywny o treści:
"Produkt otrzymałam uszkodzony,o czym nie było nic wspomniane w aukcji.Zaproponowałam polubownie obniżkę ceny,na co sprzedawca się nie zgadzał mimo że przedstawiałam zdjęcia z uszkodzeniami,to sprzedający wszystkiego się wyparł i winę zrzucił na mnie a zdjęcia zrobiłam zaraz po wyjęciu z opakowania gdzie zauważyłam uszkodzenia zarówno czerwonej obudowy jak i nawet samego noża.Takie rysy nie powstają od tak sobie.Sprzedawca kazał mi towar zwrócić na mój koszt więc byłabym jedynie bardziej stratna!"
Jednak po kilku dniach komentarz został usunięty, bo ponoć naruszyłam Regulamin Allegro
odpowedź Pracownika A:
"Dobry wieczór, dziękuję za wiadomość. Postaram się pomóc.
Przykro mi, że Pani komentarz został usunięty. Nasz dział bezpieczeństwa usunął go, ponieważ naruszał on punkt 11.6 Regulaminu Allegro. Sprawdziłam również, że otrzymała Pani w tej sprawie ostrzeżenie wysłane 29.01.2021. Proszę jednak pamiętać, że według Artykułu 11.9 : "po usunięciu oceny w trybie opisanym w art. 11.7. Kupujący może ponownie ocenić przebieg Transakcji, pod warunkiem, że nie minęło jeszcze 90 dni od daty zawarcia umowy w ramach danej Oferty".
Gdyby miała Pani dodatkowe pytania lub wątpliwości, zachęcam do kontaktu. Chętnie pomogę."
Na moje pięciokrotne zapytania kiedy miałam otrzymać to ostrzeżenie i faktycznie kiedy złamałam regulamin nigdy mi żaden Pracownik A nie odpowiedział dlatego pytam się tutaj. Dodatkowo dyskusja została zamknięta przez Pracownika A. jako rozwiązana:
@la_nika Czy ta aukcja jest zgodna z regulaminem? Na zdjęciach 3 sztuki, a kupuje się 1 sztukę. Większość aukcji tego sprzedawcy tak wygląda.
https://allegro.pl/oferta/zwoltex-recznik-rondo-bawelna-egipska-70x140-8892122591
O ile sam załącznik regulaminu nie mówi o ilości:
2.1.
"Prezentacja Towaru na zdjęciu musi mieć taką formę i postać, aby nie budziła wątpliwości, co do faktycznego i rzeczywistego przedmiotu sprzedaży, w ramach danej Oferty."
O tyle zasady w pomocy rozszerzają to do:
"Co może znajdować się na zdjęciu?
Zdjęcie nie powinno budzić wątpliwości, co jest przedmiotem sprzedaży oraz jaka liczba elementów się na niego składa."
W tym przypadku można by się przywalić powołując się restrykcyjnie na ten fragment. Z drugiej strony nigdzie tu nie pada liczba mnoga (tytuł i opis wyraźnie wskazuje na jedną sztukę).
A co z przedmiotami pakowanymi w blistrach po kilka sztuk, ale sprzedawanymi pojedynczo ? Może dać zdjęcie blistra ? Ktoś może chcieć nierozpakowane.
@cookie000 Czyli generalnie na zdjęciu powinien być jeden ręcznik.
Regulaminowo tak, ale ... nie będę wspierał kampanii na rzecz kupujących na podstawie obrazka ;]
Jeśli będę zamawiał damską bieliznę, to nie zakładam, że modelka będzie w komplecie *
🤣
* wiem, modelka na zdjęciu jest dopuszczalna i regulaminowo nie podlega ofercie
@cookie000 Modelka nie, bo handel ludźmi jest z gruntu zabroniony, ale w tych ręcznikach widzę małą manipulację zdjęciem.
@WREDZIA-W1 A potem takie komentarze negatywne za te ręczniki 😊
"w bład wprowadza liczba 3 w opisie i zdjecia 3 ręczników za 49 zlotych kupiłam 1 sztuke"
@Kaliope_Brzeg W pełni, moim zdaniem, zasłużony.
Tym razem się z Tobą nie zgodzę. A przynajmniej nie do końca🙂
Użyłabym raczej terminu "przydatny" w odniesieniu do tego nega. Albo "dający do myślenia". Ale nie "zasłużony". Sprzedawca wykorzystał zdjęcie producenta zakładając najwyraźniej, że klient czyta opis. Klient opisu nie przeczytał i klopsik...
Taki komentarz - choć według mnie niezasłużony - krzywdy nijakiej nie uczyni, a korzyści przynieść może. Jeśli sprzedawca zrozumie, że wśród klientów zdarzają się homo sapiens tylko z nazwy, sfotografuje jeden ręcznik i będzie miał spokój. Albo walnie czcionkę rozmiaru czterdzieści na samej górze oferty.
Wiesz, że sprzedając kostium Batmana w USA masz obowiązek umieszczenia informacji "nie nadaje się do latania"?
Tacy potrafią być konsumenci...
@Kasiulki2 "Wiesz, że sprzedając kostium Batmana w USA masz obowiązek umieszczenia informacji "nie nadaje się do latania"?" - tia, a na kubku musi być informacja o tym, że kawa jest gorąca (albo żeby nie suszyć mokrych włosów w mikrofali)😁
USA to kraj, w którym gdyby było allegro, do "dyskusja" od razu odpalałaby pozwy z podpiętych kancelarii adwokackich, a sprzedający dostawałby mejla o treści "zgłosi się do państwa mój prawnik z pozwem"🤣
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Otototo właśnie!
O kawie nie pomyślałam, o mikrofali pierwsze słyszę - ale wierzę bez dopytywania😊
To nie jest śmieszne. To jest, [edycja😊], przerażające.
Gdzieś na Zachodnim Wybrzeżu odbył się proces dwójki małolatów, którzy ze sobą Sam Wiesz Co. Każde z nich było jednocześnie sprawcą (bo oskarżyć już wolno) i ofiarą (bo Sam Wiesz Co jeszcze nie wolno).
A efekt jest taki, że wszędzie buraki😄
Co do mikrofali, to teraz nie znajdę, ale kiedyś widziałem coś o tym, że do instrukcji dodają różne - z pozoru oczywiste - informacje/ostrzeżenia.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ten artykuł to świetny środek wymiotny. Wyobrażasz sobie autora i obiad sprzed tygodnia fruuuu!
Biedna babcia dostała tylko na jeden dom ze sklejki, a nie na sześć. Współczujmy babci!
Tak sobie myślę ...
Ten wątek powinien służyć jako tutorial dla nowych użytkowników AG. Tu zdarzyło się wszystko: począwszy od reklamacji między kupującym a firmą (!), robota detektywistyczna, różne punkty widzenia, dyskusje i wymiany argumentów lepszych i gorszych, trafionych i nietrafionych, prowokacje i jatka (w końcu temat o krajalnicy ; kto widział ten widział, bo krew szybko powycierana) oraz angielskie wyjście.
Jak na filmie.
A na końcu czytający powinien ocenić czyje racje są najmojsze, wybrać swoich bohaterów i zostać ich followersem. Wtedy już będzie wiedział na przyszłość za kim ma podążać, a nie błądzić.
Rozwiązanie idealne !
😎
No i wtopa. Sorry. To z Tobą się nie zgodzę, Ula, nie z Kamą.
Navigare humanum est...
😂🤣😂
Żeby nie było, że tylko jedna wtopa😀
Kaśka
@WREDZIA-W1, dzięki za wiadomość, poproszę o weryfikację ofert tego Sprzedającego. 🙂
@ la_nika
"(...) w temacie usuniętego komentarza proszę o jeszcze trochę cierpliwości, na pewno wrócę tutaj z informacją, gdy dowiem się czegoś więcej.".
Monika
Moderator
Czy już wiadomo coś więcej ???
@Klaudiusz1983 Wiadomo że nadal sprzedają z nieregulaminowymi zdjęciami, może czekają aż więcej ludzi się nabije w butelkę 😉
Również chętnie posłucham, chociaż ja się już poddałam gdyż wiem jak to to bywa. Przecież pracownicy Allegro to też ludzie, są omylni a teraz trudno się do tego przyznać 😉 i sprawa już została zmieciona pod dywan 😄
@Online-kauf dziękujemy za zrozumienie, tak jak napisałaś, zdarzają nam się pomyłki, ale potrafimy się do nich przyznać i przeprosić. I tak jest w tym przypadku, otrzymałam odpowiedź, że decyzja o usunięciu Twojego komentarza nie była właściwa, przepraszamy za tę sytuację. Nie minęło jeszcze 90 dni od zakupu, więc możesz ponownie wystawić komentarz.
Nie mogło być inaczej - nie było podstaw do usunięcia, a z korespondencji z Allegro wynika jasno, że pracownicy nie potrafili podać powodu 🙂 Usunęli na prośbę sprzedawcy 🙂 Dokładnie to samo zrobili kiedyś z negatywem wystawionym przeze mnie.