anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z reklamacją, dlaczego mój komentarz do zakupu został usunięty?

Online-kauf
#10 Popularyzator#

Wygrałam krajalnicę z aukcji: "Zassenhaus Klasyczna krajalnica do chleba, stal", zapłaciłam i przyszła, ale okazało się że jest gorszym stanie niż się spodziewałam. Krajalnica posiadała prócz grubych rys na czerwonej obudowie również porysowany sam nóż (solingen)! Otworzyłam spór, pokazłam zdjęcia a sprzedający wyparł się wszystkiego reklamację z góry uznał za bezzasdną i jedynie na swój koszt miałam odesłać towar. Nie wyraziłam na to zgody, bo miałbym tylko większe straty. Wystawiłam wobec tego komentarz negatywny o treści: 

"Produkt otrzymałam uszkodzony,o czym nie było nic wspomniane w aukcji.Zaproponowałam polubownie obniżkę ceny,na co sprzedawca się nie zgadzał mimo że przedstawiałam zdjęcia z uszkodzeniami,to sprzedający wszystkiego się wyparł i winę zrzucił na mnie a zdjęcia zrobiłam zaraz po wyjęciu z opakowania gdzie zauważyłam uszkodzenia zarówno czerwonej obudowy jak i nawet samego noża.Takie rysy nie powstają od tak sobie.Sprzedawca kazał mi towar zwrócić na mój koszt więc byłabym jedynie bardziej stratna!" 
Jednak po kilku dniach komentarz został usunięty, bo ponoć naruszyłam Regulamin Allegro 

odpowedź Pracownika A:

"Dobry wieczór, dziękuję za wiadomość. Postaram się pomóc.
Przykro mi, że Pani komentarz został usunięty. Nasz dział bezpieczeństwa usunął go, ponieważ naruszał on punkt 11.6 Regulaminu Allegro. Sprawdziłam również, że otrzymała Pani w tej sprawie ostrzeżenie wysłane 29.01.2021. Proszę jednak pamiętać, że według Artykułu 11.9 : "po usunięciu oceny w trybie opisanym w art. 11.7. Kupujący może ponownie ocenić przebieg Transakcji, pod warunkiem, że nie minęło jeszcze 90 dni od daty zawarcia umowy w ramach danej Oferty".
Gdyby miała Pani dodatkowe pytania lub wątpliwości, zachęcam do kontaktu. Chętnie pomogę." 
Na moje pięciokrotne zapytania kiedy miałam otrzymać to ostrzeżenie i faktycznie kiedy złamałam regulamin nigdy mi żaden Pracownik A nie odpowiedział dlatego pytam się tutaj. Dodatkowo dyskusja została zamknięta przez Pracownika A. jako rozwiązana:

Proszę kupującego o jednoznaczne potwierdzenie, czy zamierza odesłać towar do sprzedającego w ramach reklamacji z tyłu rękojmi.
 
 02 lutego 2021 10:41
Proszę kupującego o informację czy chce odesłać towar w ramach reklamacji. Jeśli Kupujący nie chce skorzystać z tego roszczenia to proszę o doprecyzowanie zgłoszonego problemu.
 
 03 lutego 2021 20:15
Kupujący nie zgłasza dalszych problemów, dlatego zamykamy dyskusję.
03 lutego 2021 20:15
Zakończyliśmy dyskusję w związku z rozwiązaniem problemu.
Nie chodzi mi o to żeby rzucać negatywami, ale wielu spraw tu nie rozumiem i Was proszę o pomoc. 




oznacz moderatorów
231 ODPOWIEDZI 231

Online-kauf
#10 Popularyzator#

Właśnie i tego nie mogę zrozumieć, że mój komentarz został usunięty, chociaż napisałam to wszystko co miało miejsce. Pracownicy allegro nie mieli podstaw wynikających z regulaminu allegro i więcej nie potrafili tego w żaden sposób wytłumaczyć, także się poddałam. Może ten sprzedający ma tam swoich ludzi, bo tak to mi wygląda 😉

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator#

No w sumie czytam od końca i teraz widzę tą odpowiedź 🙂 Cieszę się, że chociaż tu ktoś zdobył się na słowo "przepraszam" bo na poczcie ostatecznie skończyło się tym, że "wiecie, ale nie powiecie a to było tak!" 😄 Nie zamierzam kolejny raz wystawiać komentarza, a sprzedającemu się tu upiekło. Dlaczego nie? krótko nie chcę się ośmieszać, to po pierwsze a po drugie tak jak ktoś też zauważył że niekiedy te negatywy po kilku tygodniach usuwacie żeby nie szkodzić sprzedającemu. Ja już to wiem, pewnie wielu też to wie no i niech tak pozostanie. Najważniejszy jest ten sprzedający, bo to od niego macie realny pieniądz 🙂

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Online-kauf To prawda, ze sprzedawca ma jakieś niejasne konszachty z allegro, gdyż nadal bezkarnie sprzedaje swoje używane produkty z nieregulaminowymi zdjęciami wprowadzając w błąd kolejnych konsumentów, łamiąc tym samo prawo między innymi z art 543 kc. Mimo iż moderatorzy przyznali, że w opisywanym przez Ciebie zakupie były nieregulaminowe zdjęcia przedmiotu, czytając jak nie tylko ja napisałem, ze w większości "ponad 150 wystawionych aukcjach i licytacjach" ma nieregulaminowe zdjęcia . To nadal je ma i z tą wiedzą ich nie usuwają a tym samym pokazują że regulaminy nie są  dla wszystkich. Wybrani są bezkarni i ponad prawem.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator#

Dokładnie, ja też to zauważyłam że allegro ma swoich pupili! 😜

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Online-kauf Na krótką metę zapewne 😄 To może im tylko kiedyś zaszkodzić, nie tylko zwykli sprzedawcy i kupujący czytają AG. Ktoś sobie może tu spokojnie zbierać dowody na różne rzeczy, które może wykorzystać za jakiś czas 😉 Większość urzędów państwowych i mediów posiada już pracowników do monitorowania różnych portali społecznościowych 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator#

Owszem, może ale tak mnie to sprowokowało żeby pokopać w internecie a wiadomo FB rzecz bezcenna o ile się ma tam konto. Więc ten sprzedający wygląda mniej więcej jak tani mafiozo, czyli łańcuch na szyi w kolorze złota, zegarek też niby złoty, skóra, cygaro tylko ten pojazd go zdradza, że to nie ta klasa. Może Allegro się  go przestraszyło, a różne urzędy mają już na niego oko? 😜

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator#

Post już jest dosyć dawny, ale jeszcze raz dziękuję za odpowiedź i sugestię, do której dziś wracam po ponownie wystawionym komentarzu temu sprzedającemu. Wczoraj wystawiłam ponownie ten sam komentarz o treści: "Produkt otrzymałam uszkodzony,o czym nie było nic wspomniane w aukcji.Zaproponowałam polubownie obniżkę ceny,na co sprzedawca się nie zgadzał mimo że przedstawiałam zdjęcia z uszkodzeniami,to sprzedający wszystkiego się wyparł i winę zrzucił na mnie a zdjęcia zrobiłam zaraz po wyjęciu z opakowania gdzie zauważyłam uszkodzenia zarówno czerwonej obudowy jak i nawet samego noża.Takie rysy nie powstają od tak sobie.Sprzedawca kazał mi towar zwrócić na mój koszt więc byłabym jedynie bardziej stratna!" i dziś o godzinie 11:19 otrzymałam ponownie podobną informację że "Administrator usunął Twoją ocenę" więc ponownie pytanie ... dlaczego?

Dodam jeszcze treść wyjaśnienia:
Usunęliśmy ocenę z 11 mar 2021, 21:29 dla od_zlotowy, ponieważ naruszała zasady serwisu. Nie będzie już widoczna na liście komentarzy sprzedającego. 

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@la_nika Przepraszałaś za bezpodstawne usunięcie oceny i co ?

Może napisz tu, co w treści tego komentarza narusza zasady, aby jego trzecie wystawienie nie skutkowało kolejnym usunięciem.

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator#

Dokładnie, a ja dodam że komentarz drugi raz wystawiony był dokadnie takiej samej treści jak ten pierwszy i oba komentarze zostały w szybkim czasie usunięte.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Wygląda na to, że sprzedawca jest pod specjalną ochroną i Allegro nie pozwoli Ci wystawić tego komentarza.

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator#

Właśnie tak też to widzę 😉 czyli Allegro jednak ma swoich ulubieńców 😄

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

@xyz96 

Sprzedawca nie jest pod specjalną ochroną (bo nie jest to żaden VIP, na którym serwisowi powinno zależeć, więc ta teoria nie ma za bardzo sensu).

Po prostu usuwanie negatywów nie zawsze zależy od formalnej (nie)zgodności z zasadami, a często od subiektywnej oceny pracownika allegro, że zakup był dokonany w celu wystawienia złośliwego komentarza. 

 

 

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Online-kauf Ale jak widzę, to jedna z głównych przyczyn tego całego powstałego problemu nadal istnieje. Nadal sprzedaż używanych towarów ze zdjęciami nowych hula na całego 😂 Mimo, ze wielokrotnie o tym było pisane w tym wątki i wskazywane 😄 To jedna z tych firm co mają więcej i większe prawa niż inne 😉

Tylko czekać na kolejnych klientów wprowadzanych w błąd o ile już się tu nie pojawili, tylko nie pisali kto i gdzie ich wprowadził w błąd 😉 Na razie nowe negatywy z marca głównie o "niezgodnym towarze z opisem" 😄

Poczekam jeszcze aż się Twoja znów pojawi o ile ją zwróciłaś bo przestałem już później obserwować wątek

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator#

A ja czekam na jakiś kontakt z wjaśnieniami moderatora 😉

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Online-kauf jestem tak samo zaskoczona tą sytuacją jak Ty, napisałam już w tej sprawie do odpowiedniego zespołu, także gdy tylko się czegoś dowiem wracam tutaj. Wszystkich Sprzedających traktujemy równo, więc na pewno nie są to  szczególne względy.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator#

Dziękuję, rozumiem i wobec tego czekam 🙂

oznacz moderatorów

Klaudiusz1983
#12 Orędownik#

Hahahaha, hahahahah, buhaha, buhahaha, oj już nie mogę ...  - nic dodać, nic ująć.

To jest obraz obecnego Allegro w pigułce.

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator#

No i napisałam jeszcze wczoraj do Allegro w tej sprawie:

"Dzień dobry, a czy mogę jeszcze poprosić o podpowiedź dlaczego drugi raz został usunięty mój komentarz do tej transakcji?

Pozdrawiam"
 

A dziś otrzymałam taką poniższą odpowiedź:

"Dzień dobry,
przepraszam za zaistniałą sytuację.

Pani komentarz nie zostanie usunięty. Przepraszam, że został usunięty.

Proszę wystawić komentarz ponownie a nie zostanie on ponownie usunięty. Poniżej przesyłam treść komentarza, aby nie musiała Pani pisać go ponownie ręcznie:

"Produkt otrzymałam uszkodzony,o czym nie było nic wspomniane w aukcji.Zaproponowałam polubownie obniżkę ceny,na co sprzedawca się nie zgadzał mimo że przedstawiałam zdjęcia z uszkodzeniami,to sprzedający wszystkiego się wyparł i winę zrzucił na mnie a zdjęcia zrobiłam zaraz po wyjęciu z opakowania gdzie zauważyłam uszkodzenia zarówno czerwonej obudowy jak i nawet samego noża.Takie rysy nie powstają od tak sobie.Sprzedawca kazał mi towar zwrócić na mój koszt więc byłabym jedynie bardziej stratna!"

Miłego dnia i ponownie przepraszam."
Więc pewnie przyjdzie mi poraz trzeci do tej transakcji wystawić komentarz i będę obserowować kiedy kolejny raz zostanie o usunięty 😉

No to trzeci zaraz wystawię ten sam komentarz o tej samej transakcji 😄 😜

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Online-kauf Moim zdaniem będą się tak z Tobą bawić, aż minie 90 dni od zakupu. Wtedy już będą mieli podstawę regulaminową, aby komentarz nie nie mógł się pojawić. 

Mi kiedyś zrobili dokładnie to samo. Jeszcze w czasach, gdy usunięte komentarze przywracali, a nie jak teraz, można je było wystawiać ponownie. Usunęli go bezpodstawnie, potem się do tego przyznali, ale komentarza nie przywrócili ze względu na rzekomy "błąd techniczny". W tym samym czasie przywracali inne usunięte komentarze i ten błąd jakoś nie występował, co zostało im udowodnione. Zwlekali tak długo mimo monitów (kilka miesięcy), do czasu zmiany systemu komentarzy, kiedy to oceny można wystawiać tylko w czasie 90 dni. Dalsze monitowanie było więc daremne, sprzedawca nigdy nie otrzymał zasłużonego i zgodnego z regulaminem negatywa. Mam całą korespondencję z Malwiną P. z Allegro.

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator#

No właśnie też tak sobie myślę! 😉

oznacz moderatorów