Problem z reklamacja

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam zakupiłem w tamtym roku w listopadzie wizjer Gerda u pana login Szmyra 56 mam jeszcze rok gwarancji i wizjer elektroniczny się niedawno zepsuł pisałem wiadomości meilowe zero odpowiedzi po kilku krotnym kontakcie telefonicznym w sklepie w Chorzowie Gerda podali mi numer do odpowiedniej osoby przekazałem panu że chce dopłacić do czegoś lepszego z mojej strony albo wysyłka na wymianę z ich strony wizjer za wizjer kazali mi samemu wyśląc i mieć dziurę w drzwiach przez czas rozpatrywania reklamacji śmieszne okres wakacji dlatego chce zrezygnować z wymiany i chce zwrot pieniędzy na konto za takie traktowanie klientów byle że sprzedane i reszta gdzieś a tel kontaktowy specjalnie wyłączony proszę o pomoc allegro i o zablokowanie konta temu panu żeby nie mógł dalej z takim podejściem chandlowac i mieć zaprzeproszeniem **piiip**ane na klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zawsze składaj reklamacje z rękojmi, nie z gwarancji. Rękojmia jest obowiązkowa do sprzedawców i trwa 2 lata, poza tym przy rękojmi masz więcej praw i jest ona dla kupującego korzystniejsza. Reklamację wtedy składasz u sprzedawcy, nie w żadnym serwisie i robisz to na piśmie, nie przez telefon. Poczytaj o rękojmi na stronie UOKiK. Towar musisz odesłać, reklamacja musi być rozpatrzona, a sprzedawca nie musi od razu zwracać wpłaty, może towar wymienić lub naprawić. W tej sprawie zwróć się o pomoc do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie da się rozpatrzeć reklamacji bez wysyłki ( w większości produktów) więc prośba o jego wysłanie w celu weryfikacji jest normalną rzeczą, zwrot wpłaty też nastąpi (ewentualnie) po sprawdzeniu problemu.
Nikt nie rozdaje pieniędzy ani artykułów na słowo
Plus dodając do informacji od Xyz96, reklamacja musi być rozpatrzona, lecz nie zawsze pozytywnie, jeśli jest to uszkodzenie mechaniczne podczas błędnego użytku, to nie sądzę żeby pozytywnie to rozpatrzyli
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sebring84 Tak poza tematem dodam, że ciężko się to czyta bez jakiejkolwiek interpunkcji (że już nie wspomnę o błędach ortograficznych). Stawiam flaszkę, jeśli całe to zdanie wypowiesz na jednym wdechu bez przystanków😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Każdy ma prawo do złożenie reklamacji. W przypadku sprzedaży na odległość na kupującym ciąży obowiązek dostarczenia reklamowanego przedmiotu do sprzedawcy. Ustawa konsumencka nie określa w jaki sposób należy to zrobić. Nie określa również tego kto ponosi jej koszty. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, nie ma obowiązku zwracania kosztów dostarczenia przedmiotu. Musi jednak zwrócić pieniądze lub odesłać na koszt własny przedmiot wolny od wad. Na rozpatrzenie reklamacji sprzedawca ma 14 dni. W tym czasie powinien powiadomić klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku gdy czas potrzebny do naprawy jest dłuższy od czasu rozpatrzenia reklamacji sprzedawca ma prawo do wskazania nowego terminu w którym usunie wadę. Warunki gwarancji czasami są lepsze od Odpowiedzialności Sprzedawcy za towar. Przed podjęciem decyzji warto się z nimi zapoznać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BURZYNSKID Kupujący dostarcza wadliwy towar na koszt sprzedawcy - zapomniałeś dodać. Wynika to wprost z przepisów.
Poza tym jak najbardziej przepisy określają, że koszty reklamacji ponosi sprzedawca i że w przypadku zasadnej reklamacji jak najbardziej jest obowiązek zwrócić kupującemu koszt odesłania.