anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z uzyskaniem faktury

MAMY ROZWIĄZANIE!
DomGWAN
#7 Wielbiciel#

Od kilku dni ( od nowego roku) nie mogę oznaczyć przycisku "chcę otrzymać fakturę" . Za każdym razem jest komunikat : wprowadź dane do faktury - które są wprowadzone już kilkukrotnie.

Co zrobić?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
xyz96
#21 Demiurg#

@DomGWAN Wprowadzasz dane do faktury i co? Nie da się zaznaczyć chęci otrzymania faktury? Wyczyść lub zmień przeglądarkę i spróbuj ponownie.

oznacz moderatorów
DomGWAN
#7 Wielbiciel#

Da się zaznaczyć, jednak wyskakuje na czerwono wprowadź dane do faktury, i pomimo tego że są wprowadzone nie mogę przejść dalej bo komunikat ponownie się wyświetla, mogę zrobić zakupy z fakturą jedynie u tych sprzedających, u których już coś kupowałam.

oznacz moderatorów
DomGWAN
#7 Wielbiciel#

zmiana przeglądarki pomogła, ogromne dzięki za pomoc, usiłowałam 5 dni zrobić zakupy!

oznacz moderatorów