Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakup 25 września...Towar niezgodny z umową...
Złożylem wniosek do sprzedawcy o pomniejszenie kwoty, nie zgodził sie więc 10 pażdziernika wysłałem zwrot. Paczki sprzedawca odebrał 11 i 14 pażdziernika....
Do dnia dzisiejszego brak zwrotu wpłaty...
4 różnych pracowników Allegro kazało sprzedawcy zwrócić wpłate i 5 na koniec stwierdził, że po 32 dniach sprzedawca nie uznał reklamacji i dał mi 20 monet i karze mi zabrać sobie felgi spowrotem.
Przecież to nie jest normalne, żeby każdy pracownik wypowiadał sie na ten sam temat w całkowicie odmienny sposób...
W dodatku chciałam zamknąc dyskusje jako nierozwiązaną, a zamkneło mi jako rozwiązana..
Wnoszę o przywrócenie dyskusji bo została zamknieta przez mój błąd, ale juz nerwy puszczają...
Gość od miesiąca ma towar i wpłate i ja jeszcze mam sie prosić o wpłate...
Podstawa prawna: art. 32 ustawy o prawach konsument mówi wyrażnie 14 dni! Sprzedawca nie dotrzymuje żadnych terminów!
Sprzedawca odebrał przesyłki nr 1003006791811U i 1003006791966U ze zwrotem w dniach 11 i 14 października 2024. Przyjął w ten sposób odpowiedzialność za przesyłki w związku z tym sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Środki powinny zostać zwrócone w ten sam sposób, jakiego wcześniej użył kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (i nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością).
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Wnosze o wznowienie dyskusji bo ta sprawa sie nie skończyła i nie odpuszczę
Sprzedawca jak i Allegro robicie sobie zżarty @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Norma, tam co "doradca", to inny i pisze co innego 🙂
A tak poza tym, nie masz u góry możliwości poproszenia o otwarcie sporu?
"Dyskusja zakończona. Nie możesz porozumieć się ze sprzedającym? Zgłoś ponownie problem"
Przecież to idzie zwariować. Gość leci po bandzie, nie odpowiada w terminie, od dwóch tygodni nie potrafi przesłać potwierdzenia, że zlozyl reklamacje do DPD itd itd
odp nr 1
Dyskusje odznacz jako nierozwiana.
Przez przypadek przed chwila kliknęłam i zamknęło dyskusje jako rozwiązana dlatego wnosze o wznowienie jej!
😎
@iwonassss poprosiłam o ponowne otwarcie dyskusji.
@iwonassss Twoja dyskusja została wznowiona. Nasza konsultanta napisała również do Ciebie wiadomość - numer zgłoszenia 46287853.
zdecydujcie się to była dyskusja czy reklamacja, nowomowa allegro miesza mam w głowach
@iwonassss jaki był powód reklamacji? napisałaś tu wiele słów ale zabrakło najważniejszego
wada musiała być nieistotna jeżeli chciałaś jakieś pomniejszenie kwoty
sprzedawca odrzucił reklamację " Z toku dyskusji wynika, że sprzedający odrzucił zgłaszaną reklamację."
@RaBarbar_ka allegro wprowadza ewidentnie kupującą w błąd i miesza w procesie reklamacji
łamie swój regulamin i obowiązujące przepisy, eskaluje jej żądania
typowy allegrowy syf komunikacyjny z jakim muszą mierzyć się sprzedawcy i kupujący
a tu allegro twierdzi odwrotnie
Doradcy Allegro musza trzymac sie jednej linii, sprzedawca twierdzi, że jest zwrot, a Allegro 3 razy wzywało go do oddania wpłaty. Nagle kolejny nowy pracownik Allegro twierdzi, że to była reklamacja i robi sie sieczka niesamowita. Tak czy tak od 11 pazdziernika gosc ma towar i zaplate i do dnia dzisiejszego nie oddal wplaty. Allegro automatycznie zamknelo dyskusje i musialam otwierac nowa i znow czekac 14 dni itd itd
Jestem osobowa pokrzywodzna w tej sprawie, a tlumacze sie za wszystko 😛
Gosc przez miesiac nie wyslal potwierdzenia zlozenia reklamacji do dpd Allegro tez z tym nic nie robi
@iwonassss a po co miał składać reklamacje do dpd allegro? Co zwrot wrócił rozwalony? Czy to bylo kupione ze smartem i zwrot darmowy smart czy zwrot dpd płatny przez ciebie?
Odebrał zwrot, 8 dni nic nawet sie nie odezwał aż sama zareagowałam i mi z usmiechem mówi przez tel z tylko polowa towaru wróciła do niego. Nie złożył reklamacji w DPD, tylko zrobiłam to ja. DPD znalazło braki i dosłało je. I dalej kilkanascie dni cisza..... teraz jak ma oddac kase to pisze w dyskusji, że nie przyjmuje zwrotu ::P
Gdzie jakies terminy? gdzie 14 dni na reklamacje? Allegro tez sie popisuje. Gosc nie chce przedstawic zdjec felg zeby mozna było je porownac ze zdjeciami ktore dostalam z DPD. Twierdzi ze felgi uszkodzone są teraz i mam sobie je zabrać. Ja płaciłam dwa razy za kuriera. Bo nie ma SMARTA.
@iwonassss Wszystko pomieszane, Ty jako kupujący piszesz czy zwrot czy reklamcja- wiesz czy nie? jak towar ma wadę , a tak tu piszesz to reklamacja i trzeba się trzymać wersji, masz prawo żądać pomniejszenia ceny, naprawy, wymiany itd, ale przy pierwszej reklamacji sprzedający może pojąć decyzję co zrobi- może naprawić np. Teraz ci doradcy- szkoda słów.
Dostałam towar w gorszym stanie jak na zdjeciach ktore były na aukcji. Zapytałam firme ktora zajmuje sie naprawa takich rzeczy i odpisali, że nie da sie naprawić. Poinformowałam o tym sprzedawce z propozycja pomniejszenia kwoty za felgi - 250 zł. Za tyle była jedna felga ktora moglabym dokupić. Sprzedawca nie zgodził sie i napisał, że jak sie nie podoba to prosze zwrocic. Więc to zrobiłam, zwrot odebrał 11 pazdziernika i cisza...Po mojej interwencji mi pisze ze wrocily dwie felgi tylko. Kazałam mu złożyć reklamacje do DPD to olał temat, Allegro w dyskusji kilka razy kazało mu pokazać dowód na złożenie reklamacji olał temat...
Ja złożylam reklamacje w DPD, znalezli braki, odesłali do niego. Wszystko było OK nie zglaszal niczego aż nagle znow po 1,5 tygodnia pisze, że zwrotu nie przyjmuje. Dla mnie to reklamacja była i miał 14 dni na odniesienie sie do niej i tyle. Gośc ma towar i kase, a ja sie tłumacze wszystkim. To jest kuriozum
@LEW433 szok i niedowierzanie
kupująca nie wie czy reklamuje czy odstępuje od umowy
allegro nie wie jak wyżej
sprzedawca ma się domyślać o co chodzi Kupującej
Sprzedawca dobrze wie 🙂 Tylko sciemnia... zakup z wrzesnia mamy polowe listopada 🙂
Kazzdy szanujacy sie sprzedawca juz dawno by sprawe skonczyl