anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zakupem.

iwonassss
#9 Pomysłodawca#

Zakup 25 września...Towar niezgodny z umową...

Złożylem wniosek do sprzedawcy o pomniejszenie kwoty, nie zgodził sie więc 10 pażdziernika wysłałem zwrot. Paczki sprzedawca odebrał 11 i 14 pażdziernika....

Do dnia dzisiejszego brak zwrotu wpłaty...

4 różnych pracowników Allegro kazało sprzedawcy zwrócić wpłate i 5 na koniec stwierdził, że po 32 dniach sprzedawca nie uznał reklamacji i dał mi 20 monet i karze mi zabrać sobie felgi spowrotem.

Przecież to nie jest normalne, żeby każdy pracownik wypowiadał sie na ten sam temat w całkowicie odmienny sposób...

 

 

W dodatku chciałam zamknąc dyskusje jako nierozwiązaną, a zamkneło mi jako rozwiązana..

Wnoszę o przywrócenie dyskusji bo została zamknieta przez mój błąd, ale juz nerwy puszczają...

Gość od miesiąca ma towar i wpłate i ja jeszcze mam sie prosić o wpłate...

 

Podstawa prawna: art. 32 ustawy o prawach konsument mówi wyrażnie 14 dni! Sprzedawca nie dotrzymuje żadnych terminów!


Sprzedawca odebrał przesyłki nr 1003006791811U i 1003006791966U ze zwrotem w dniach 11 i 14 października 2024. Przyjął w ten sposób odpowiedzialność za przesyłki w związku z tym sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Środki powinny zostać zwrócone w ten sam sposób, jakiego wcześniej użył kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (i nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością). 

 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

iwonassss
#9 Pomysłodawca#

Wnosze o wznowienie dyskusji bo ta sprawa sie nie skończyła i nie odpuszczę

Sprzedawca jak i Allegro robicie sobie zżarty  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

Crow_Empire
#13 Ambasador#

Norma, tam co "doradca", to inny i pisze co innego 🙂

 

A tak poza tym, nie masz u góry możliwości poproszenia o otwarcie sporu?

 

"Dyskusja zakończona. Nie możesz porozumieć się ze sprzedającym? Zgłoś ponownie problem"

oznacz moderatorów

iwonassss
#9 Pomysłodawca#

Przecież to idzie zwariować. Gość leci po bandzie, nie odpowiada w terminie, od dwóch tygodni nie potrafi przesłać potwierdzenia, że zlozyl reklamacje do DPD itd itd 

odp nr 1

Wiktoria [edycja]
 
19 października 2024 12:31
iwonassss przykro mi, że zamówione przez Panią felgi okazały się niezgodne z umową. carexpres1 przypominam, że od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej mają Państwo 7 dni na zwrot pieniędzy do kupującego. Przesyłka została przez Państwo odebrana 11.10.2024, proszę zatem o bezzwłoczne dokonanie zwrotu pieniędzy do kupującej. Jeżeli zwrot odbędzie się poza Allegro Finanse, proszę o zamieszczenie potwierdzenia nadania przelewu w toku dyskusji.
 
odp2
Laura [edycja]
 
6 listopada 2024 10:34
iwonassss w pełni rozumiem Pani rozczarowanie. Kupująca poinformowała, że brakująca przesyłka do Państwa dotarła. carexpres1 proszę o niezwłoczny zwrot pieniędzy. Proszę zwrócić pieniądze przez Allegro Finanse. Jeśli zwrot wykonają Państwo poza Allegro Finanse, proszę, załączyć w dyskusji potwierdzenie przelewu.
 
odp3
Natalia [edycja]
 
13 listopada 2024 21:05
iwonassss, przykro mi, że sprawa dalej nie została rozwiązana. Z toku dyskusji wynika, że sprzedający odrzucił zgłaszaną reklamację. W formularzu zwrotu jako powód podała Pani "inna wada bądź niezgodność towaru z umową", co również jest jednoznaczne z reklamacją. Jako serwis nie mamy wpływu na decyzję reklamacyjną i nie możemy jej zmienić. carexpres1, w tej sytuacji produkty powinny zostać odesłane do kupującej. Koszt odesłania przedmiotu po odrzuconej reklamacji należy do kupującej. iwonassss, przyznałam Pani 20 monet Allegro w ramach pokrycia kosztów przesyłki do sprzedającego. Ufam, że dzięki temu zakupy na Allegro będą się Pani kojarzyły jak najmilej. Może Pani też ubiegać się o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.
 
 
 
Przecież sami sobie zaprzeczają, skoro jest reklamacja to sprzedawca ma 14 dni na odniesienie sie do reklamacji....nie wykonał tego! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dyskusje odznacz jako nierozwiana.

oznacz moderatorów

iwonassss
#9 Pomysłodawca#

Przez przypadek przed chwila kliknęłam i zamknęło dyskusje jako rozwiązana dlatego wnosze o wznowienie jej!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

😎

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@iwonassss poprosiłam o ponowne otwarcie dyskusji. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@iwonassss Twoja dyskusja została wznowiona. Nasza konsultanta napisała również do Ciebie wiadomość - numer zgłoszenia 46287853.

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

zdecydujcie się to była dyskusja czy reklamacja, nowomowa allegro miesza mam w głowach

 

@iwonassss jaki był powód reklamacji? napisałaś tu wiele słów ale zabrakło najważniejszego

wada musiała być nieistotna jeżeli chciałaś jakieś pomniejszenie kwoty

sprzedawca odrzucił reklamację " Z toku dyskusji wynika, że sprzedający odrzucił zgłaszaną reklamację."

 

@RaBarbar_ka allegro wprowadza ewidentnie kupującą w błąd i miesza w procesie reklamacji

łamie swój regulamin i obowiązujące przepisy, eskaluje jej żądania

 

typowy allegrowy syf komunikacyjny z jakim muszą mierzyć się sprzedawcy i kupujący

 

a tu allegro twierdzi odwrotnie

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/czy-reklamacja-raz-uznana-moze-zostac-pon...

 

 

 

oznacz moderatorów

iwonassss
#9 Pomysłodawca#

Doradcy Allegro musza trzymac sie jednej linii, sprzedawca twierdzi, że jest zwrot, a Allegro 3 razy wzywało go do oddania wpłaty. Nagle kolejny nowy pracownik Allegro twierdzi, że to była reklamacja i robi sie sieczka niesamowita. Tak czy tak od 11 pazdziernika gosc ma towar i zaplate i do dnia dzisiejszego nie oddal wplaty. Allegro automatycznie zamknelo dyskusje i musialam otwierac nowa i znow czekac 14 dni itd itd 

 

Jestem osobowa pokrzywodzna w tej sprawie, a tlumacze sie za wszystko 😛

Gosc przez miesiac nie wyslal potwierdzenia zlozenia reklamacji do dpd Allegro tez z tym nic nie robi

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@iwonassss a po co miał składać reklamacje do dpd allegro? Co zwrot wrócił rozwalony? Czy to bylo kupione ze smartem i zwrot darmowy smart czy zwrot dpd płatny przez ciebie?

oznacz moderatorów

iwonassss
#9 Pomysłodawca#

Odebrał zwrot, 8 dni nic nawet sie nie odezwał aż sama zareagowałam i mi z usmiechem mówi przez tel z tylko polowa towaru wróciła do niego. Nie złożył reklamacji w DPD, tylko zrobiłam to ja. DPD znalazło braki i dosłało je. I dalej kilkanascie dni cisza..... teraz jak ma oddac kase to pisze w dyskusji, że nie przyjmuje zwrotu ::P

Gdzie jakies terminy? gdzie 14 dni na reklamacje? Allegro tez sie popisuje. Gosc nie chce przedstawic zdjec felg zeby mozna było je porownac ze zdjeciami ktore dostalam z DPD. Twierdzi ze felgi uszkodzone są teraz i mam sobie je zabrać. Ja płaciłam dwa razy za kuriera. Bo nie ma SMARTA.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@iwonassss Wszystko pomieszane, Ty jako kupujący piszesz czy zwrot czy reklamcja- wiesz czy nie? jak towar ma wadę , a tak tu piszesz to reklamacja i trzeba się trzymać wersji, masz prawo żądać pomniejszenia ceny, naprawy, wymiany itd, ale przy pierwszej reklamacji sprzedający może pojąć decyzję co zrobi- może naprawić np. Teraz ci doradcy- szkoda słów.

oznacz moderatorów

iwonassss
#9 Pomysłodawca#

Dostałam towar w gorszym stanie jak na zdjeciach ktore były na aukcji. Zapytałam firme ktora zajmuje sie naprawa takich rzeczy i odpisali, że nie da sie naprawić. Poinformowałam o tym sprzedawce z propozycja pomniejszenia kwoty za felgi - 250 zł. Za tyle była jedna felga ktora moglabym dokupić. Sprzedawca nie zgodził sie i napisał, że jak sie nie podoba to prosze zwrocic. Więc to zrobiłam, zwrot odebrał 11 pazdziernika i cisza...Po mojej interwencji mi pisze ze wrocily dwie felgi tylko. Kazałam mu złożyć reklamacje do DPD to olał temat, Allegro w dyskusji kilka razy kazało mu pokazać dowód na złożenie reklamacji olał temat... 

Ja złożylam reklamacje w DPD, znalezli braki, odesłali do niego. Wszystko było OK nie zglaszal niczego aż nagle znow po 1,5 tygodnia pisze, że zwrotu nie przyjmuje. Dla mnie to reklamacja była i miał 14 dni na odniesienie sie do niej i tyle. Gośc ma towar i kase, a ja sie tłumacze wszystkim. To jest kuriozum 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@LEW433 szok i niedowierzanie

kupująca nie wie czy reklamuje czy odstępuje od umowy

allegro nie wie jak wyżej

sprzedawca ma się domyślać o co chodzi Kupującej

oznacz moderatorów

iwonassss
#9 Pomysłodawca#

Sprzedawca dobrze wie 🙂 Tylko sciemnia... zakup z wrzesnia mamy polowe listopada 🙂

Kazzdy szanujacy sie sprzedawca juz dawno by sprawe skonczyl 

oznacz moderatorów