anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zwrotem pieniędzy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Filippps
#8 Zapaleniec#

Witam, kupiłem ofertę za pomocą blika, zwróciłem produkt 3 dni temu, 2 dni temu już pisało że "Zwrot będzie za kilka godzin na twoim koncie" dalej nie było później zmieniło się na "Zwrot powinien znajdować się już na Twoim rachunku, w przeciwnym wypadku skontaktuj się z nami."
I dalej nie ma pieniędzy na koncie a sprzedawca napisał

"Jak wczoraj poszło od nas zlecenie to powinny być dzisiaj ale różnie to bywa u nich ."
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Filippps chodzi o zamówienie nr 17518150-7c2f-11f0-9522-2329b6624062?
Jeśli tak, to sprzedający zlecił zwrot (03.09), który poprawnie zaksięgował.
W przypadku zwrotu BLIK środki mogą księgować się na koncie do trzech dni roboczych.
Zwróć uwagę, że  informację o zwrocie zobaczysz w historii konta pod datą zakupu zwróconego produktu (czyli 18.08). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Filippps
#8 Zapaleniec#

Rozumiem, czyli prawdopodobnie dostanę w poniedziałek zwrot, oznaczę "To jest rozwiązane" jak dostanę zwrot pieniędzy.

 

oznacz moderatorów