Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem ofertę za pomocą blika, zwróciłem produkt 3 dni temu, 2 dni temu już pisało że "Zwrot będzie za kilka godzin na twoim koncie" dalej nie było później zmieniło się na "Zwrot powinien znajdować się już na Twoim rachunku, w przeciwnym wypadku skontaktuj się z nami."
I dalej nie ma pieniędzy na koncie a sprzedawca napisał
@Filippps chodzi o zamówienie nr 17518150-7c2f-11f0-9522-2329b6624062?
Jeśli tak, to sprzedający zlecił zwrot (03.09), który poprawnie zaksięgował.
W przypadku zwrotu BLIK środki mogą księgować się na koncie do trzech dni roboczych.
Zwróć uwagę, że informację o zwrocie zobaczysz w historii konta pod datą zakupu zwróconego produktu (czyli 18.08).
Rozumiem, czyli prawdopodobnie dostanę w poniedziałek zwrot, oznaczę "To jest rozwiązane" jak dostanę zwrot pieniędzy.