Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ya4u temat został usunięty w niestety złym momencie.
@drekenzes tłumacz sobie jak chcesz... Nie chodzi o zniszczenie sprzedawcy tylko o to by przeciwdziałać tego typu praktykom że klient jest robiony w wała i nie może nic z tym zrobić. Chcesz poczytać opinie ? Można tutaj podać nazwę firmy sprzedającego?
Zaczynasz znowu się gubić w tym co sam pisałeś i w tym co sam czytasz..
"wiążąca będzie odpowiedź pisemna od uokiku"
@az1rael w jakiej sprawie, zakupu dokonał przedsiębiorca więc nie ma ŻADNEJ ochrony konsumenckiej bez względu na charakter takiej umowy.
@sl-aw-ek dlatego polecałem napisać do uokiku czy zakup na jdg nagrzewnicy wiąże się z kodami pkd na spawanie czy jest związany z działalnością jdg czy jako konsumencki aczkolwiek sam przychylam się do twierdzenia jak kupujesz coś na fakturę na firmę to po to by sobie w koszty wrzucić. No ale jest ten przykład z str uokiku z lodówką pt kupujesz pracownikom lodówkę do pomieszczenia socjalnego to możesz zwracać czyli tak jakby zaprzeczenie logice
"dlatego polecałem napisać do uokiku czy zakup na jdg nagrzewnicy"
@az1rael ponawiam, przedsiębiorcy nie przysługuje pomoc instytucji takich jak rzecznik praw konsumenta ponieważ jest przedsiębiorcą.
"No ale jest ten przykład z str uokiku z lodówką pt kupujesz pracownikom lodówkę do pomieszczenia socjalnego to możesz zwracać czyli tak jakby zaprzeczenie logice "
Nie widzę tu zaprzeczenia logice, UOKiK tłumaczy o co chodzi z prawem które ma przedsiębiorca do zwrotu ale w razie odmowy musi radzić sobie sam.
@sl-aw-ek nie wiem ile przeczytałeś tutaj...ale kupiłem urządzenie nowe nie działające czyli z wada fabryczna i moim zdaniem niezgodne z opisem bo grzeje jak 10kw chcoiaz bym się nie zdziwił jeśli 10kw grzeje mocniej niż to 30kw które otrzymałem.nie chce mi się poraz kolejny wałkować wszystkiego od początku i opisywać jak się zachował od samego początku sprzedający i co mnie skłoniło do decyzji o zwrocie a nie reklamacji.
Prawda jest taka że kupujesz kota w worku i nawet nie wiesz czy jest żywy.... A na koniec jesteś w du.... Bo jestes bez kasy i nadal jesteś bez ogrzewania.
Kupiłeś nowe to se napraw.
@az1rael a UOKiK może odpowie za 3-4tygodnie, jak to urząd. jeśli potwierdzi się moja interpretacja to z pewnością tego tak nie zostawię .
Mi odpisują na zapytanie na maila do tygodnia @ya4u obstawiam wiec albo jutro dostaniesz odpowiedz albo w 1 dzien roboczy po nowym roku nawet raz dostalem odpowiedz w sobote ok 22.00
@az1rael czy mogę prosić o kontakt do Ciebie bezpośredni? Mail np?
@ya4u nie podajemy tu maili po 1 allegro cenzuruje nawet bot wyłapie próbę kontaktu poza allegro, po 2 jeszcze bana wyłapię, po 3 nie chcę mieć maili od naszego forumowego trolla z zawartością różną np pomówieniami / groźbami etc bo on by się ucieszył że mu taki rarytas wpadł w łapki. Na forum jestem codziennie mogę coś doradzić ale nie jestem prawnikiem zwyczajnie znam przepisy i staram się interpretować z głową, sprzedawcą tez nie jestem kiedyś u jednego robiłem akurat przy reklamacjach.
@az1rael szkoda bo coś mi się przypomniało.
@az1rael a co w sytuacji jeśli wziąłem fv z przyzwyczajenia, a nazwa firmy to moje dane osobowe i podczas zamówienia po prostu został wpisany NIP i nie mam zamiaru zaksięgować tej fv tzn nie brać jej w koszta? A to sprzedający się uparł że nie należy mi się zwrot na firmę, a ja od początku pisałem że jestem konsumentem? Czy to nic nie zmienia? Zwrot był zgłoszony w czasie tak czy inaczej.
To czy sprzedający na podstawie samego nipu na fv ma prawo decydować czy ja to wrzucę w koszty ?
Nie wiem dlatego pytam bo mi się przypomniało jak popatrzyłem teraz na fv😅
@ya4u jak zamawiasz coś przez allegro i kupujęsz to sobie zaznaczasz odpowiednią opcję sam czy fakturę czy paragon chcesz do tego zamówienia więc jak z przyzwyczajenia nie zmieniłeś czy masz domyślnie fv to jest to twoje niedopatrzenie i domniemanie jest takie że celowo zaznaczyłeś że chcesz fv ewentualnie miałeś potem czas się kapnąć i skorygowac pisząc przez allegro do sprzedawcy by ci paragon wystawił
@az1rael złożyłem reklamacje produktu z powodu wad wykrytych, rozwiazanie-wymiana tak jak poleciles.
Tak z ciekawości mogę tutaj wysłać link do strony z opiniami o sprzedającym? Bo moim zdaniem na takie opinie trzeba się bardzo postarać. Bo ciekawi mnie również wasza opinia.
@ya4u masz mala range troche zejdzie zanim moderacja pusci screenshooty plus musisz zamalowac nazwe firmy bo moderacja zdejmie
@az1rael Sprzedający:
witam, reklamacja jest wylaczona zgodnie z regulaminem sprzedajacego
moze natomiast realizowac uprawnienie z tytulu gwarancji
przypominam tez ze produkt jest od kilkunastu dni magazynowany na pana koszt zgodnie z wyznaczonym terminem
w kwestii nagrzewnicy zas - pisze pan ze nie spelnia pana oczekiwan. W jaki sposob tek westie pan stwierdzil skoro produkt nigdy nie byl uzywany? w baku nie ma sladu po paliwie ?
firma nie moze zglosic reklamacji z tytulu rekojmi, moze zglosic uprawnienie z tytulu gwarancji
czy chce pan zmienic uprawnienie na to z tytulu gwarancji? oddamy na serwis i towar zweryfikuja
przypominam o kosztacch magazynowania takze - tam juz jest spora kwota
@ya4u zaznacz wymiana na początek nie ma co szarżować a może i tak nie mieć na stanie na wymianę a zwrot to się występuje jak już nie idzie ani w te ani w drugą stronę
@sl-aw-ek wyżej wrzucałem zdjęcia o ile je w ogóle zaladowalo