anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem

Client:28160190
#7 Wielbiciel#

Pieniądze mi pobrano z konta a przedmiot widnieje nie opłacony.  Co robić w takiej sytuacji? Kontaktowałam się ze sprzedawcą nie otrzymał pieniędzy 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Płatność mogła się nie udać i pieniądze po kilku dniach wrócą na Twoje konto lub sprzedawca nie wie gdzie ich szukać ,a powinny być w jego zakładce "Allegro finanse". 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:28160190 Poprośmy moderatorki o sprawdzenie  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:28160190 Cześć. Którego konta dotyczy ta sprawa? Poproszę o numer zamówienia, ponieważ na koncie, z którego teraz piszesz, nie masz żadnych zakupów. 

Jeśli doszło do błędu płatności, to środki wrócą automatycznie na konto, z którego zostały pobrane. 

oznacz moderatorów

Client:28160190
#7 Wielbiciel#

Konto na którym zamawilam jest na męża czy mam podać dane?

oznacz moderatorów

Client:28160190
#7 Wielbiciel#

 

Screenshot_20230207-122645_Allegro.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:28160190 W takim razie poczekaj, aż środki wrócą na konto bankowe (potrwa to około 3 dni robocze), a następnie ponów płatność za to zamówienie. 

oznacz moderatorów

Client:28160190
#7 Wielbiciel#

Dobrze dziekuje 

oznacz moderatorów