Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pieniądze mi pobrano z konta a przedmiot widnieje nie opłacony. Co robić w takiej sytuacji? Kontaktowałam się ze sprzedawcą nie otrzymał pieniędzy
Płatność mogła się nie udać i pieniądze po kilku dniach wrócą na Twoje konto lub sprzedawca nie wie gdzie ich szukać ,a powinny być w jego zakładce "Allegro finanse".
@Client:28160190 Poprośmy moderatorki o sprawdzenie @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:28160190 Cześć. Którego konta dotyczy ta sprawa? Poproszę o numer zamówienia, ponieważ na koncie, z którego teraz piszesz, nie masz żadnych zakupów.
Jeśli doszło do błędu płatności, to środki wrócą automatycznie na konto, z którego zostały pobrane.
Konto na którym zamawilam jest na męża czy mam podać dane?
@Client:28160190 W takim razie poczekaj, aż środki wrócą na konto bankowe (potrwa to około 3 dni robocze), a następnie ponów płatność za to zamówienie.
Dobrze dziekuje