anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty..."

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
414 ODPOWIEDZI 414
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:106674110, możesz dalej kupować - ograniczenie zostało zdjęte 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
tompred
#8 Zapaleniec

Czy możecie zdjąć również tę blokadę? Wiadomo, że ja kupuję i jest to coraz bardziej irytujące!

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @tompred. Już to sprawdzam. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
tompred
#8 Zapaleniec

Znów mam to samo ograniczenie 😕

oznacz moderatorów
Client:111815539
#2 Obserwator

Przepraszam , czy też mógłbym prosić o odblokowanie nie mogę robić zakupów 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Client:111815539. Przekazałam Twoje konto do weryfikacji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:101371518
#2 Obserwator

Hej mam taki sam problem

 

" wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"

Prosiłbym o pomoc jeśli jest Pani tak miła 🙂

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję!

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:101371518 gotowe 🙂 Nie powinno już być problemu z zakupem 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:106674110
#7 Wielbiciel

Cześć, ponownie przy próbie zakupu wyskakuje komunikat "wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz". Z góry dziękuję za rozwiązanie problemu i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:106674110 Problem nie powinien już występować.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Belcardi
#7 Wielbiciel

Hej, problem powrócił około po miesiącu 😕 "wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz". Czy jest możliwość zdjęcia blokady,

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Belcardi wszystko powinno działać już prawidłowo 🙂 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:136355639
#2 Obserwator

"Nie udało się kupić produktu To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

tez mam taki problem prosze o pomoc

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:136355639 wypełnij proszę i prześlij do nas formularz, który jest wskazany w tej wiadomości. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:115278600
#7 Wielbiciel

Cześć, niestety też mam ten sam komunikat. Prosiłbym o pomoc bo u mnie jest to dosyć często, a nigdy nie wiem o co chodzi. 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Client:115278600 odpisałem Tobie w innym wątku - możesz już robić zakupy na swoim koncie. Ograniczenie zostało zdjęte.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
ASNclothes
#2 Obserwator

Witam,

 

Mam to samo, poprosze Moderacje o pozbycie sie blokady i nie zakladanie jej na przyszlosc. Z gory dziekuje. Ponizej tresc komunikatu, ktory sie u mnie wyswietla:

 

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów 

bezpieczeństwa chcemy jako Allegro

potwierdzić, ze to Ty robisz zakupy. Jeśli 

możesz, poczekaj na weryfikacje lub wypełnij i wyślij formularz."

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@ASNclothes przekazałem zgłoszenie do zespołu, który zweryfikuje konto. Proszę o cierpliwość.

Jeżeli chcesz zapoznać się z powodem tego działania, to zrobiliśmy to na podstawie artykułu 2.12. b. Regulaminu Allegro.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:119785040
#2 Obserwator

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

też mam taki problem prosze o pomoc

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:119785040 Cześć, zgodnie z komunikatem: poczekaj na weryfikację lub napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów