Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
Cześć, @Client:106674110. Już to konsultuję, daj mi chwilę 🙂
Też mogę prosić o zdjęcie?
@Client:134560298 ograniczenie jest już zdjęte z Twojego konta. 😊
@Client:106674110, możesz dalej kupować - ograniczenie zostało zdjęte 🙂
Czy możecie zdjąć również tę blokadę? Wiadomo, że ja kupuję i jest to coraz bardziej irytujące!
Cześć, @tompred. Już to sprawdzam.
Znów mam to samo ograniczenie 😕
Przepraszam , czy też mógłbym prosić o odblokowanie nie mogę robić zakupów
Cześć, @Client:111815539. Przekazałam Twoje konto do weryfikacji.
Hej mam taki sam problem
" wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"
Prosiłbym o pomoc jeśli jest Pani tak miła 🙂
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję!
@Client:101371518 gotowe 🙂 Nie powinno już być problemu z zakupem
Cześć, ponownie przy próbie zakupu wyskakuje komunikat "wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz". Z góry dziękuję za rozwiązanie problemu i pozdrawiam.
@Client:106674110 Problem nie powinien już występować.
Hej, problem powrócił około po miesiącu 😕 "wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz". Czy jest możliwość zdjęcia blokady,
@Belcardi wszystko powinno działać już prawidłowo 🙂
"Nie udało się kupić produktu To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
tez mam taki problem prosze o pomoc
@Client:136355639 wypełnij proszę i prześlij do nas formularz, który jest wskazany w tej wiadomości.
Cześć, niestety też mam ten sam komunikat. Prosiłbym o pomoc bo u mnie jest to dosyć często, a nigdy nie wiem o co chodzi.
@Client:115278600 odpisałem Tobie w innym wątku - możesz już robić zakupy na swoim koncie. Ograniczenie zostało zdjęte.
Witam,
Mam to samo, poprosze Moderacje o pozbycie sie blokady i nie zakladanie jej na przyszlosc. Z gory dziekuje. Ponizej tresc komunikatu, ktory sie u mnie wyswietla:
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów
bezpieczeństwa chcemy jako Allegro
potwierdzić, ze to Ty robisz zakupy. Jeśli
możesz, poczekaj na weryfikacje lub wypełnij i wyślij formularz."
Pozdrawiam