anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Różny czas na rozpatrzenie reklamacji oraz do kiedy sprzedający ma odpowiedzieć w dyskusji

Zigipl
#8 Zapaleniec#

Założyłem dyskusję w związku z opóźnieniem/nie dostarczeniem paczki. W allegro mam informację na ekranie od razu do utworzeniu dyskusji:

Decyzję o wyniku reklamacji otrzymasz najpóźniej do: sobota, 31 maj 2025, do końca dnia

Znajdziesz ją w Szczegółach zakupu i w mejlu.

Z kolei w mailu od allegro jest informacja:

<login sprzedawcy> ma czas na odpowiedź do 02.06.2025 15:18 (CEST).

Jak mam interpretować te informacje? Reklamację wydaje mi się, że rozpatruje sprzedawca, więc do poniedziałku powinien mieć czas a nie do jutra.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@Zigipl  bo jeden bot uznał, że to sobota pracująca, a drugi, że jednak będzie wolny weekend😁

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów

Zigipl
#8 Zapaleniec#

Jakby była podana taka sama godzina to jeszcze bym stwierdził, że używają różnych kalendarzy a tutaj wychodzi jakby te terminy miały różne znaczenia.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Decyzję reklamacyjną wydaje przewoźnik , sprzedawca ma się w terminie odnieść do Twojego wpisu 

oznacz moderatorów

Zigipl
#8 Zapaleniec#

Tutaj przewoźnik został wybrany przez sprzedawcę, więc informacja jakoby miał się do jutra odnieść to byłoby niepoważne. Czekam na odpowiedź moderatora.

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@Zigipl

Kurier wybiera kupujący lub jeżeli w ofercie nie było możliwości wyboru Allegro. Sprzedawca dostaje gotową etykietę. 

A jeżeli chodzi o termin odpowiedzi na reklamację, to zgodnie z §9 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi pocztowej, wynosi on do 30 dni. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Zigipl `podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy problem. Obecnie masz dużo otwartych dyskusji, więc potrzebuję dokładniejszej informacji. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Zigipl
#8 Zapaleniec#

Przy większości albo nawet przy wszystkich dyskusjach wyglądało to tak samo. Oczywiście podaje numer zamówienia od jakiego zacząłem ten wątek e704c9d8-264e-11ef-9418-d3d417be3276.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Zigipl dziękuję za podany numer zamówienia, czy masz możliwość załączyć jeszcze zrzut ekranu z informacją "Decyzję o wyniku reklamacji otrzymasz najpóźniej do: sobota, 31 maj 2025, do końca dnia. Znajdziesz ją w Szczegółach zakupu i w mejlu."? 

Sprawdziłam zamówienie oraz dyskusję i nie widzę informacji o dacie 31 maja - dlatego taki zrzut, byłby pomocny w weryfikacji z działem technicznym (na zrzucie uwzględnij proszę pasek adresowy strony, datę oraz godzinę. Jeśli są widoczne jakies dane - to proszę zakryj je). 

Dyskusję rozpocząłeś wczoraj tj. 30 maja - czyli sprzedający ma czas na odpowiedź do 2 czerwca (zgodnie z informacją z wiadomości mailowej). Jeśli nie wypowie się do tego czasu, to poproś nas o pomoc w dyskusji.  

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Zigipl
#8 Zapaleniec#

Niestety nie zrobiłem wtedy screena. To był ekran tylko z komunikatem bezpośrednio po naciśnięciu przycisku tworzenia dyskusji. Dopiero z niego ekranu można było przejść dalej. Tekst jaki się pojawił przykleiłem z tego co było na ekranie:

Decyzję o wyniku reklamacji otrzymasz najpóźniej do: sobota, 31 maj 2025, do końca dnia

Znajdziesz ją w Szczegółach zakupu i w mejlu.

Mam nadzieję, że odpowiedni dział mimo braku screena da radę ustalić z jakiego powodu się pojawił. W samej dyskusji się nie pojawia i nigdzie indziej sam też go nie widziałem.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Zigipl rozumiem, przekazałam temat wyświetlanego komunikatu do weryfikacji i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów