anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Raty monedo

MAMY ROZWIĄZANIE!
Gifted1
#8 Zapaleniec#

Witam, mam do splacenie ostatnie 2 raty na Monedo a tu wczoraj dostaje takiego maila<bedzie na samym dole> nie wiem jak do tego podejsc, Monedo/kreditech nie odbiera telefonu, a czytam opinie w necie ze ta kancelaria to tez niezla sciema, czy ktos z tym sie juz spotkal?

 

Zawiadomienie o zmianie rachunku do spłaty pożyczki Kreditech Polska sp. z o.o.



Szanowni Państwo,
Kancelaria Prawna Inkaso WEC S.A. z siedzibą w Łodzi działając w imieniu Kreditech SPV I ( Luxembourg) S.A. z siedzibą przy 2, route d’Arlon, L-8008 Strassen, Wielkie Księstwo Luksemburga zgodnie z umową z dnia 14 lutego 2021 informuje o zmianach w Umowie Pożyczki ZLP1283315R11
W załączeniu przesyłamy stosowną informację.

Wszystkie warunki pożyczki pozostają bez zamian. Od 15 lutego 2021 obsługą Państwa płatności będzie się zajmować Kancelaria Prawna Inkaso WEC S.A. w miejsce Monedo Polska sp. z o.o.

 

Dane do płatności:
[edycja]

oznacz moderatorów
91 ODPOWIEDZI 91
michawiec
#7 Wielbiciel#

Wszystko fajnie, ale to nie rozwiązanie. Mam do spłaty w mondeo jeszcze 20 rat i ci będzie, jeżeli na podstawie SMS będę płacił na inne konto,a za rok się odezwie inny spadkobierca Mondeo, z informacją, że mam niespłacone raty i nie interesuje ich, że na jakieś konto z SMS płaciłem. Kurcze ktoś chyba rozum postradał.

oznacz moderatorów
Client:62230298
#7 Wielbiciel#

Ja spłacam na rachunek z umowy. Z korespondencji z WEC wnoszę, że oni tylko obsługują te pożyczki. Wierzytelności nie zostały na nich scedowanie. Tym samym, nie mając komunikatu od Modeo o zmianie rachunku, uważam, że warunki mojej umowy nie uległy zmianie. 

oznacz moderatorów
alicja2698
#2 Obserwator#

Ja miałam do spłaty ostatnia ratę i zapłaciłam ja w kwietniu lecz nie mogę się zalogować do panelu klienta i sprawdzić czy jest wszystko ok ,czy rata doszła .Pisałam do nich e-maila i odpowiedzieli mi że mam sprawdzić czy w loginie po d jest spacja ,jak ma być spacja po d jak nawet w loginie nie mam litery d .A w mondeo jak się loguje to wygląda to tak jakbym nigdy nie miała tam nic do spłaty ,brak pożyczek .

oznacz moderatorów
gosiak040
#7 Wielbiciel#

Witam, ja ostatnio tez otrzymałam powiadomienie od kancelarii WEC że przejmuje Mojego, przysłali nowy numer konta, kwotę raty. Co prawda nie zgadza mi się bo zostało mi 3 raty i to nie na taka kwotę co podali, co lepsze prosząc o c harmonogram spłat, owszem otrzymałam z dodatkowym rokiem spłaty. Czy ktoś coś wie na ten temat. A po próbach zalogowania się do Mojego mam informacje że nie posiadam żadnej pożyczki. Proszę jak ktoś coś wie proszę o info. 

oznacz moderatorów
next_boy
#7 Wielbiciel#

Tez dostalam takie meile dwa i smsa. Wg mnie to mocno smierdzaca sprawa. Zmiana wierzyciela musi nastapic z poinformowaniem dluznika listem poleconym i od biezacego wierzyciela z ktorym masz umowe ze nastapila cesja wierzytelnosci. Placic na dane z umowy. Meila mogles nawet nie przeczytac - nie jest to skuteczne poinformowanie. Generalnie smierdząca sprawa.

oznacz moderatorów
gburia83
#8 Zapaleniec#

Ja oprócz tego dziś dostałam maila o niezapłaconej racie, którą wpłaciłam na konto Monedo w dniu, w którym kilka godzin później otrzymałam maila i sms od Kancelarii Prawnej Inkaso WEC S.A.

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@gburia83 Napisz do nich i pokaż im potwierdzenie wpłaty

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
cygid
#8 Zapaleniec#

Temat u mnie idzie nawet dalej, może za chwilę będziecie mieli podobnie. U mnie wymagalność raty przypada na 16-tego (ratę tę spłaciłem już 1-go) a dostałem poniższy email: 

Przypominamy o spłacie Twojej pożyczki

Kancelaria Prawna Inkaso WEC S.A. nie odnotowała spłaty raty Twojej pożyczki xxxxxxxx w kwocie yyyyy zł. Zapłaciłeś a my nadal tego nie widzimy? Prześlij nam potwierdzenie wpłaty na maila: monedo@kancelariawec.eu Nadal nie zapłaciłeś? Zrób to teraz online.

 

Innymi słowy nie mają informacji o dokonanej wpłacie i każą sobie dosyłać potwierdzenia wykonania spłaty. Wygląda to co najmniej nieprofesjonalnie.

Jedna uwaga do moderatorów, ja wiem, że te pożyczki zostały udzielone przez podmioty od Was niezależne, ale zważywszy na skalę zjawiska - dotyczy to wszystkich pożyczkobiorców monedo, którzy dokonywali zakupów na allegro, prosiłbym Was o większe zaangażowanie w temat bo widać, że my - Wasi klienci nie wiemy co się dzieje, a całe przejęcie klientów Monedo jest prowadzone w sposób co najmniej nietransparentny i budzący wątpliwości, szczególnie w sytuacji, gdy kancelaria Wec nie posiada informacji o terminowo dokonywanych spłatach. To wszystko jednak koniec końców jest kojarzone z Wami bo to właśnie na allegro robiliśmy te zakupy. Proszę o większe zaangażowanie, gdyż jak mniemam jesteśmy na samym początku tego problemu i za chwilę pójdzie lawina pytań od wszystkich osób z tym samym problemem.

oznacz moderatorów
gburia83
#8 Zapaleniec#

Też dostałam tego maila, ale właśnie wysłałam im potwierdzenie spłaty raty w terminie, które otrzymałam od Monedo. Dziś po zalogowaniu na stronie Monedo brak jakichkolwiek danych na temat moich rat.

oznacz moderatorów
cygid
#8 Zapaleniec#

Dostałaś może jakąś odpowiedź od nich po dosłaniu potwierdzenia? Ja też im wysłałem potwierdzenie, ale to kilka chwil temu (mail od nich przyszedł 2 godziny temu) i będę oczekiwał na jakiś kontakt z ich strony.

oznacz moderatorów
gburia83
#8 Zapaleniec#

Wysłałam im to o 23, więc jeśli będzie jakaś odpowiedz to najwcześniej jutro. 

oznacz moderatorów
cygid
#8 Zapaleniec#

Podesłali mi odpowiedź na wysłane potwierdzenie dokonania wpłaty:

Dzień dobry,

serdecznie dziękuję za przesłane potwierdzenie wpłaty.
Niestety, firma Monedo nie przekazała nam pełnej informacji o Pana wpłatach.
Postaramy się to wyjaśnić, jednak aby usprawnić ten proces proszę skontaktować się z Monedo.

i jednocześnie dzisiaj przysłali ponownego smsa o braku wpłaty.

oznacz moderatorów
gburia83
#8 Zapaleniec#

Dzwoniłam dziś do nich w tej sprawie - mają burdel w papierach od Monedo i robią porządek, przy czym nasze potwierdzenia o wpłatach przesyłają do Menodo żeby dostać od nich aktualizację danych, które otrzymali przed przelewami. 

oznacz moderatorów
malgru92
#1 Nowicjusz#

Szanowny Kliencie,

w odpowiedzi na Twoje pytanie odnośnie komunikatu który otrzymałeś od Kancelarii Prawnej - Inkaso WEC S.A. (dalej „WEC”), wskazującego nowy numer rachunku bankowego, na który powinny być dokonywane spłaty zaciągniętej pożyczki, potwierdzamy, że:

(a) spłata pożyczki zaciągniętej przez Ciebie, o której mowa jest w komunikacie WEC, powinna być dokonywana, od momentu otrzymania tego komunikatu, na rachunek wskazany przez WEC;

(b) wynika to z tego, że Spółka Monedo („Monedo”) zawarła umowę na podstawie której przeniosła wierzytelności przysługujące Monedo z tytułu zawartej z Tobą umowy o kredyt konsumencki na rzecz innego podmiotu z grupy kapitałowej. To spowodowało, że nastąpiły zmiany dotyczące obsługi Twojej umowy, w szczególności zmiany w zakresie obsługi płatności.

(c) W następstwie tych zmian czynności dotyczące obsługi płatności dokonywane są obecnie przez WEC.

(d) Przeniesienie wierzytelności z tytułu Twojej umowy stanowi jednocześnie podstawę do udostępnienia treści zawartej umowy oraz udostępnienia Twoich danych osobowych podmiotowi nabywającemu wierzytelności a także podmiotom, którym powierzył on dokonywanie określonych czynności w swoim imieniu.

(e) Informacja o możliwości dokonania cesji wierzytelności przez Monedo została zawarta w Polityce prywatności z którą mogłeś się zapoznać przed zawarciem umowy pożyczki i która znajduje się na stronie www.monedo.pl/polityka-prywatnosci/

(f) Działania powyższe są zgodne z przepisami RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

W razie dodatkowych pytań zapraszamy ponownie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Z Poważaniem,
Jarosław R.
Specjalista ds. Obsługi Klienta

oznacz moderatorów
benio00
#7 Wielbiciel#

Też dostałem mail oraz sms od Kancelarii Prawnej - Inkaso WEC S.A. (dalej „WEC”),  , zdziwiło mnie to, poszukałem umowy z Monedo a tam taki zapis :

Pożyczkodawca jest uprawniony do
jednostronnej zmiany postanowień Umowy
na skutek zmiany bądź wprowadzenia
nowych powszechnie obowiązujących
przepisów prawa lub wydania przez
uprawnione organy państwowe
rekomendacji lub interpretacji w sprawie
sposobu stosowania tych przepisów – w
zakresie, w jakim Pożyczkodawca ma
obowiązek ich wprowadzenia lub
stosowania w celu prawidłowego
wykonania Umowy w ciągu 3 miesięcy od
wystąpienia takich okoliczności.
O zmianie postanowień Umowy Pożyczki
Pożyczkodawca zawiadomi
Pożyczkobiorcę przed datą wejścia w życie
zmian do Umowy w formie elektronicznej
poprzez wysłanie wiadomości e-mail wraz
z dokumentem nowej Umowy w formie
pliku PDF umożliwiającego zapisanie na
komputerze Pożyczkobiorcy, na adres
poczty elektronicznej Pożyczkobiorcy
podany w Formularzu Rejestracyjnym.
Pożyczkodawca wskaże postanowienia,
które uległy zmianie oraz ich nowe
brzmienie, a także poda datę wejścia w
życie zmienionej Umowy. Zmiana Umowy
Pożyczki będzie wiążąca dla
Pożyczkobiorcy, jeżeli Pożyczkobiorca nie
wypowie Umowy na zasadach określonych
w Umowie, w terminie 14 dni od dnia
otrzymania przez Pożyczkobiorcę
zawiadomienia o zmianie Umowy, o którym
mowa powyżej. Zmieniona Ramowej
Umowy Pożyczki obowiązuje wyłącznie w
stosunku do Umów Pożyczki zawartych po
dniu wejścia w życie zmienionej Ramowej
Umowy Pożyczki.

 

Z Monedo nie otrzymałem nic, co wy na to ?

Albo to jest wałek, albo ktoś czegoś nie dopatrzył ......

oznacz moderatorów
Client:62230298
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Czy ktoś może już coś w tej kwestii ustalił? Bo moje obawy wynikają z faktu, że nie dostałam żadnej informacji od Modeo. WEC poinformowali, że Modeo już nie obsługuje spłat. Ok. Ale bez informacji od Modeo nie mogę sobie zmieniać rachunku do spłaty...

oznacz moderatorów
Gifted1
#8 Zapaleniec#

Tak, potwierdzone, ponizej przedstawiam maila od monedo
_________________________________________________________________________________________
Szanowny Kliencie,

uprzejmie informujemy, że odnośnie komunikatu który otrzymałeś od Kancelarii Prawnej - Inkaso WEC S.A. (dalej „WEC”), wskazującego nowy numer rachunku bankowego, na który powinny być dokonywane spłaty zaciągniętej pożyczki, potwierdzamy, że:

(a) spłata pożyczki zaciągniętej przez Ciebie, o której mowa jest w komunikacie WEC, powinna być dokonywana, od momentu otrzymania tego komunikatu, na rachunek wskazany przez WEC;

(b) wynika to z tego, że Spółka Monedo („Monedo”) zawarła umowę na podstawie której przeniosła wierzytelności przysługujące Monedo z tytułu zawartej z Tobą umowy o kredyt konsumencki na rzecz innego podmiotu z grupy kapitałowej. To spowodowało, że nastąpiły zmiany dotyczące obsługi Twojej umowy, w szczególności zmiany w zakresie obsługi płatności.

(c) W następstwie tych zmian czynności dotyczące obsługi płatności dokonywane są obecnie przez WEC.

(d) Przeniesienie wierzytelności z tytułu Twojej umowy stanowi jednocześnie podstawę do udostępnienia treści zawartej umowy oraz udostępnienia Twoich danych osobowych podmiotowi nabywającemu wierzytelności a także podmiotom, którym powierzył on dokonywanie określonych czynności w swoim imieniu.

(e) Informacja o możliwości dokonania cesji wierzytelności przez Monedo została zawarta w Polityce prywatności z którą mogłeś się zapoznać przed zawarciem umowy pożyczki i która znajduje się na stronie www.monedo.pl/polityka-prywatnosci/

(f) Działania powyższe są zgodne z przepisami RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

W kwestiach wglądu do pożyczki i numeru rachunku do spłaty należy kontaktować się z aktualnym wierzycielem pod numerem 42 300 10 30 lub e-mailowo pozyczka@kancelariawec.eu

W razie dodatkowych pytań zapraszamy ponownie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Z Poważaniem,
Jarosław Różański
Specjalista ds. Obsługi Klienta

oznacz moderatorów
benio00
#7 Wielbiciel#

To jest mail od Monedo czy WEC , raczej według mnie to blef , 

Według umowy :

,, Pożyczkodawca zawiadomi
Pożyczkobiorcę przed datą wejścia w życie
zmian do Umowy w formie elektronicznej
poprzez wysłanie wiadomości e-mail wraz
z dokumentem nowej Umowy w formie
pliku PDF umożliwiającego zapisanie na
komputerze ``

,, Zmiana Umowy
Pożyczki będzie wiążąca dla
Pożyczkobiorcy, jeżeli Pożyczkobiorca nie
wypowie Umowy na zasadach określonych
w Umowie, w terminie 14 dni od dnia
otrzymania przez Pożyczkobiorcę
zawiadomienia o zmianie Umowy``

Niestety Monedo nie dokonało takich formalności .........

 

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@benio00 Jak dla mnie to Monedo jak i ten WEC to jakieś szemrane spółki.

Monedo: https://www.knf.gov.pl/podmioty/posrednictwo_kredytowe/dzial_II?articleId=58345&p_id=18

Wygląda jak by ktoś z WEC zrobił sobie interes na boku i właśnie go zwija powoli;) 😄

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
vipowiec
#7 Wielbiciel#

Ciekawi mnie tylko dlaczego pomimo że Mondeo upadło to nadal można wziąć kredyt na stronie internetowej u nich skoro zaległe oddali do kancari prawnej WEC.

Chociaż wygląda to autentycznie bo konto pozyczek w Mondeo jest czyste a zobowiązania przenieśli do Wec.

oznacz moderatorów