Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam do splacenie ostatnie 2 raty na Monedo a tu wczoraj dostaje takiego maila<bedzie na samym dole> nie wiem jak do tego podejsc, Monedo/kreditech nie odbiera telefonu, a czytam opinie w necie ze ta kancelaria to tez niezla sciema, czy ktos z tym sie juz spotkal?
Szanowni Państwo,
Kancelaria Prawna Inkaso WEC S.A. z siedzibą w Łodzi działając w imieniu Kreditech SPV I ( Luxembourg) S.A. z siedzibą przy 2, route d’Arlon, L-8008 Strassen, Wielkie Księstwo Luksemburga zgodnie z umową z dnia 14 lutego 2021 informuje o zmianach w Umowie Pożyczki ZLP1283315R11
W załączeniu przesyłamy stosowną informację.
Wszystkie warunki pożyczki pozostają bez zamian. Od 15 lutego 2021 obsługą Państwa płatności będzie się zajmować Kancelaria Prawna Inkaso WEC S.A. w miejsce Monedo Polska sp. z o.o.
Dane do płatności:
[edycja]
Z tego co udało mi się znaleźć, Monedo złożyło we wrześniu 2020r wniosek o ogłoszenie upadłości. Pewnie umowy, pożyczek które są jeszcze spłacane przekazali kancelariom, które zajmują się windykacją. Natomiast mocno dziwi, że nic o tym nie informowali, i że dalej można u nich wziąć pożyczkę (przynajmniej tak się wydaje, bo ich strona dalej funkcjonuje)
Witam.
Wiadomo co i jak ponieważ też otrzymałem numer konta SMS i email na jaki mam spłacać raty.
Witam,
Wiadomo już czy to jakiś wałek czy wszystko jest ok?
nie otrzymałam od e-wec gdzie mam dokonac platnosci, a co jest dziwne nie podswietla mi na zalogowanym panelu u nich ze mam dokonac spłaty w miesiacu marcu czyli teraz, tylko przeskoczylo na 19 kwietnia, co jest dziwne bo ost placilam w lutym i tak co miesiac wiec powinnam miec teraz do zaplaty marzec, a nie mam widocznego w panelu nawet takiej opcji, nie wiem co jest grane...zaraz bedzie ze nie spłaciłam im jednej raty i jestem do tylu z jedną... do tego nie wiem gdzie przelac pieniadze na jakie dane, mozna przez opcje online ale jest prowizja ( a po co placic) wiec chciałabym przelewem tradycyjnym lub po zalaczeniu danych z karty.
podswietlał ktoś ten panel również i ma tak samo?
wgl nie widac splaconych juz rat poprzednich, co jest zaskakujace... tylko te co zostaly i tez brak jednego miesiaca...
prosze o kontakt, czy ktos jest w stanie cokolwiek podpowiedziec w tej sprawie
@Elo_Martynka Wyżej masz napisane w kilku postach, "wałek", ale nie dla "klientów" takich jak Ty. Płacisz dalej ale już innej spółce lub możesz iść do sądu się spierać 😉
OK ok dzięki, chciałam się tylko upewnić tutaj co dalej zamierza reszta 🙂
@Elo_Martynka Niestety, firma padła, bo zbyt wielu klientów spłacało zobowiązania a dodatkowo w terminie a takie firmy zarabiają tylko na niespłacaniu zobowiązań a nie ich spłacaniu 😉
Ja już opłaciłam nową ratę, dostałam potwierdzenie. W historii rachunku jest zaznaczona opłacona wcześniej rata, z którą był problem ze względu na to, że opłaciłam ją na konto Monedo. Wszystko wygląda ok.
Witam, mam dokładnie sytuację opisaną powyżej. Mam dwie raty, nie zareagowałam po pierwszym mailu czekając na polecony. Treść dwóch wiadomości dokładnie jak wyżej, ale po logowaniu do Monedo mam czyste konto. Nie ma tam tych dwóch ostatnich rat i żadnej historii pożyczki czy informacji o przeniesieniu.
dzisiaj dostałem sms-a.
"login wysłany na e-mail.... hasło do konta: ..."
żadnego mejla.
jedyne raty allegro mam bnp paribas -
Raty Od.nowa w ramach limitu.
wtf ?
@krespozito Sugeruję, żebyś sprawdził folder ze spamem. Być może wiadomość znajdzie się właśnie tam.
to już uczyniłem po otrzymaniu smsa.
nic nie mam. w 3 skrzynkach e-mail.
bnp spłaciłem przed terminem.
5 marca kolejny zakup-- Raty Od.nowa w ramach limitu.
w apce banku- bnp mam jak na tacy wszystko co potrzebne do spłaty.
termin, kwota , konto itp
najbliższy termin 31-03-2021.
do czego mi ten e-wec?
@krespozito W tej sytuacji najlepiej skontaktuj się z bankiem, żeby wyjaśnić sprawę otrzymanego smsa.
po rozmowie z bankiem - jestem "czysty". dziwno to
@krespozito To może wklej zrzut ekranu z tego smsa, zrobimy jakieś dochodzenie 😉 Moze to jakiś scam 😉
@krespozito musi moderator odczarować zdjęcie, bo tylko Ty na razie i moderatorzy je widzą @nat_not możesz? 🙂
@krespozito Na Twoim miejscu bym zadzwonił do nich, to ich nr tel Infolinia 42 681 74 74 ze strony "kancelariawec.eu/wplac-online" i zapytaj ich o co im chodzi bo dostałeś tego smsa
@ZibiK30 dzwoniłem pod ten nr . cisza od 40 minut ...
42 300 10 30 - tu szybciej.
Sprawa wyjaśniona - jeden z klientów monedo (co ciekawe Pani na infolinii podała mi jej nawet dane osobowe 😆) pomylił się wpisując nr tel. przy rejestracji na e-wec.pl
jedna cyfra obok i podał mój numer omyłkowo.
jestem czysty a numer skasowany podobno z bazy e-wec.
uf
Witam, mam pytanie, dostałem takiego mejla od mondeo u któregomam pożyczkę za zakupiony przedmiot na allegro. Spłacam raty regularnie, czy mam się obawiać czegoś? Czy dalej spłacać monedo czy czekać?
Informujemy, że Monedo Polska Sp. z o.o. („Monedo”) zawarła umowę, na podstawie której przeniosła pożyczki w spłacie, tzw. wierzytelności, przysługujące Monedo z tytułu zawartej z Klientem umowy o kredyt konsumencki, na rzecz innego podmiotu z grupy kapitałowej, tj. na rzecz spółki Kreditech SPV I (Luksemburg) SA zarejestrowanej w luksemburskim Rejestrze Handlu i Spółek (registerre de commerceet des sociétés) pod numerem B 186.751, z siedzibą pod adresem 2, route d'Arlon, L-8008 Strassen, Wielkie Księstwo Luksemburga, działającej w imieniu i na rachunek Oddziału D.
Jednocześnie Kancelaria Prawna - Inkaso WEC S.A.(dalej „WEC”) podjęła się obsługi spłat pożyczek udzielonych przez Monedo. W związku z tym, w najbliższym czasie Klienci Monedo mogą otrzymać od WEC komunikację dotyczącą obsługi, regulowania i procesowania pożyczki zaciągniętej przez Klientów w Monedo, w tym kwestii związanych z jej spłacaniem.
Informacja o możliwości dokonania cesji wierzytelności przez Monedo została zawarta w Polityce Prywatności, z którą każdy Klient mógł się zapoznać przed zawarciem umowy pożyczki i która znajduje się na stronie www.monedo.pl/polityka-prywatnosci/. Przekazanie obsługi spłat pożyczek do podmiotu zewnętrznego jest często spotykaną praktyką rynkową niezależną od indywidualnego sposobu spłacania pożyczek przez naszych Klientów.
Powyższa informacja została wystosowana do naszych Klientów, w celu sprawnego procesu obsługi zaciągniętej przez Państwa pożyczki i przede wszystkim w celu jasnego i rzetelnego poinformowania Klientów o zaistniałej sytuacji.
Tez dostałam takiego maila a po zalogowaniu się na monedo.pl nie ma mojej historii spłaty rat.