Reklamacja czy zwrot
![dreamo dreamo](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Proszę o informację czego mogę oczekiwać. W zeszłą niedzielę zakupiłam robot planetarny z różnymi akcesoriami. Koszt 1250 zł. Robot przyjechał nowy, wszystkie elementy są nieużywane i nowe. Postanowiłam posprawdzać wszystkie funkcje. W momencie założenia i włączenia maszynki do mięsa robot się zablokował, coś przeskoczyło i maszynka nie działa. Inne funkcje jak blender i mieszanie ciasta działają ok. Robot przyjechał w czwartek. Czy robota mam zwrócić czy reklamować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reklamować, jak zrobisz zwrot to sprzedajacy może pomniejszyć środki zwrotu o tyle o ile się towar "popsuł", nawet do 1zł., zrób to przez otwarcie dyskusji, napisz że składasz reklamację z tytułu rękojmi i opisz sytuację: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
![dreamo dreamo](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź. W zwrotach jest coś takiego jak zwrot z tytułu reklamacji. Dyskusję już otworzyłam, czy mam tam napisać, że zwracam produkt z tytułu reklamacji z tytułu rękojmii?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisz że składasz reklamację z tytułu rękojmi, sprzedajacy ma 14dni na jej rozpatrzenie. Nie rób zwrotu, sprzedajacy napisze w dyskusji co proponuję Ci.
![kolekcjoner608 kolekcjoner608](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy jesteś pewna że podczas zakładania któregoś z elementów nie popełniłaś błędu powodując jego awarię?
![dreamo dreamo](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma takiej możliwości. Wcześniej uzytkowalam przez 15 lat maszynkę, której sposób montażu był identyczny.
![dreamo dreamo](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poza tym to są tylko 3 elementy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisałeś to czekaj i tam odpisuj, tu zagadają Cię sprzedający i próbują "wcisnąć" Ci twój błąd.
![kolekcjoner608 kolekcjoner608](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Zadanie pytania nie jest wciskaniem błędu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Widzę że nadal uważacie że sprzedać i niech kupujący spier..., bardzo dobrze że pyta spzredajacego w formie dyskusji i nie wy tu "piętnujący" kupujących będziecie w tej kwestii podejmowali decyzję, na szczęście.😁
![kolekcjoner608 kolekcjoner608](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Dobry sprzedawca szanuje klienta ale trafiają się i tacy (nie mówię o autorze tego wątku) co na szacunek nie zasługują. A co do wyboru "dyskusji" jako rozwiązanie problemu to też mam mieszane uczucia . Miałem ostatnio dyskusję "dlaczego listonosz włożył paczkę do skrzynki a nie podał do ręki" -czy to jest powód by zakładać dyskusję sprzedawcy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakiej matki to robot? Czy maszynka nie dziala tzn silnik dziala a maszynka sie nie obraca i nie mieli?
![dreamo dreamo](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Robot concept. Silnik robota chodzi normalnie jedynie nie obraca się takie metalowe kółko, które napędza maszynkę, dzięki czemu się ona mieli produkty.
![dreamo dreamo](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poza tym maszynka powinna być wytrzymała szczególnie, że tam jest też szatkownica do warzyw, które są twarde. Ja nie zdążyłam nic w niej zmielić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prawdopodobnie poszlo zabezpieczenie w postaci plastikowego sprzegla koszt takiego czegos w zelmerach to 2zl pewnie tu podobnie. Ma zabezpieczyc silnik przed spaleniem w przypadku zablokowania maszynki. Rozloz maszynke jesli to mozliwe i poszukaj plastikowego elementu przenoszacego naped z silnika na walek do mielenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Fachowo sprzeglo slimaka sie to zwie, ma postac plastikowego elementu z trybikami i pewnie ta zebatka trybiki sie polamaly
![dreamo dreamo](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pewnie tak jest, że to jest proste do zrobienia ale po pierwsze to jest nowy produkt i pytanie jak to będzie dalej działać? Nie chcę ingerować w nowe urządzenie. Prawdopodobnie coś jest źle spasowane w samej metalowej maszynce bo w tej chwili nie jestem w stanie tego odkręcić a nic w środku nie ma i prawdopodobnie to spowodowało ułamanie ślimaka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie radzę rozkładać, złożyłeś reklamację i jak rozłożysz a nie daj boże coś będzie innego albo w dalszej, późniejszej eksploatacji się zepsuje to Ci odrzucą z tego powodu reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 nie wiem czy wiesz ale każdą maszynkę do mięsa się myje po użyciu i rozkłada na elementy np obudowa osobno ślimak osobno etc nie przekracza to normalnego użytkowania sprzętu a diagnostyka problemu opiera się na sprawdzeniu czy sie zebatka nie połamała na końcu ślimaka co bedzie widać gołym okiem i nie jest ingerencją w urządzenie. Na przyszłość warto się zorientować jak sobie z tym radzić bo to element eksploatacyjny i jest tak zaprojektowany by się rozwalił zamiast spalić silnik czyli nietrwały a jak kupujący chciałby za każdym razem robota na reklamację wysyłać to suma sumarum więcej go nie będzie niż będzie w użytku a chyba nie po to kupuję się robota wielofunkcyjnego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisałem żeby nie rozkręcał, a nie rozbierał standardowo, jak to napisałeś do umycia!
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »