Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam dwie karmy dla królika od jednego sprzedawcy i mimo że jestem Smart musiałam zapłacić za przesyłkę... Za obie karmy osobno co łącznie wyszło 65 zł, dlaczego?
Pokaż link do ofert w których dokonałaś zakupu.
Ten produkt nie ma oznaczenia smart.
I zapewne sprzedawca ma ustawiony cennik jedna sztuka=jedna przesyłka, dlatego zapłaciłaś za dwie przsyłki
Trzeba patrzeć za co się płaci.
Ale dlaczego mam płacić dwa razy przesyłkę skoro zakup był od jednego sprzedawcy i paczka była jedna? Allegro powinno się tym zainteresować bo to jest oszukiwanie klientów.
Oszukiwanie??
Przecież przy płaceniu widać za co się płaci i ile. Zanim zapłacisz masz wyraźnie napisane, wystarczy przeczytać, więc nie oskarżaj sprzedawcy o przestępstwo, gdy nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
Zapłaciłam za dwie dostawy. Dostawę dostałam tylko jedną tylko że karmy były w opakowaniu zbiorczym. Jezeli to nie jest oszustwo, to co? Wyłudzenie?
I żeby nie było, zdaję sobie sprawę, że powinnam to zauważyć, gapiostwo. Co nie zmienia faktu, że nie powinno tak być.
@MarMarSze
Jeżeli zapłaciłaś za dwie przesyłki, a dostałaś jedną z oboma zakupami to w panelu zakup zgłoś problem z zakupem i poproś sprzedawcę o wyjaśnienie i zwrot ewentualnej nadpłaty.
@MarMarSze Jeśli zerkniesz na tą ofertę dokładnie to zauważysz że nie kupiłaś dwóch przesyłek.
Sprzedający zwyczajnie kasuje dodatkowo za każdą kolejną sztukę w paczce.
Czy to jest z jego strony w porządku? Oczywiście nie.
Czy ma prawo tak robić? Ma
@MarMarSze Wszystkie dane na temat dostawy i jej kosztu masz podane zarówno w ofercie jak i podczas finalizowania zakupu więc w którym dokładnie momencie zostałaś 'oszukana'?
Ależ ależ, żeby Smart zadziałał, to nie tylko ty musisz mieć Smart, ale oferta z której korzystasz też. Przecież ta oferta nie jest w Smart, brak znaczka w zakładce dostawa.
Należy szukać ofert z opcją Smart jeśli to 'darmowa" dostawa ma być priorytetem.
,,cena czyni cuda ,,
@MarMarSze a pisałeś do sprzedawcy i zwróciłeś mu uwagę, że zapłaciłeś za dwie przesyłki. Niech Ci zwróci za jedną.
Napisałam, zwrócili, dziękuję za pomoc
@MarMarSze widzę, że otrzymałaś tu dokładne wyjaśnienie.
Warto na etapie końcowym zweryfikować cenę jaką masz do zapłacenia. Pamiętaj, że jeśli chcesz aby zamówienie objął Smart! to oferta musi mieć oznaczenie Smart! przy cenie:
Miłego dnia!