anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skąd ta cena?

MAMY ROZWIĄZANIE!
MarMarSze
#7 Wielbiciel

Kupiłam dwie karmy dla królika od jednego sprzedawcy i mimo że jestem Smart musiałam zapłacić za przesyłkę... Za obie karmy osobno co łącznie wyszło 65 zł, dlaczego?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Pokaż link do ofert w których dokonałaś zakupu.

oznacz moderatorów
Client:35386082
#16 Inspirator

Ten produkt nie ma oznaczenia smart.
I zapewne sprzedawca ma ustawiony cennik jedna sztuka=jedna przesyłka, dlatego zapłaciłaś za dwie przsyłki

Trzeba patrzeć za co się płaci.

oznacz moderatorów
MarMarSze
#7 Wielbiciel

Ale dlaczego mam płacić dwa razy przesyłkę skoro zakup był od jednego sprzedawcy i paczka była jedna? Allegro powinno się tym zainteresować bo to jest oszukiwanie klientów.

oznacz moderatorów
Client:35386082
#16 Inspirator

Oszukiwanie??
Przecież przy płaceniu widać za co się płaci i ile. Zanim zapłacisz masz wyraźnie napisane, wystarczy przeczytać, więc nie oskarżaj sprzedawcy o przestępstwo, gdy nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

oznacz moderatorów
MarMarSze
#7 Wielbiciel

Zapłaciłam za dwie dostawy. Dostawę dostałam tylko jedną tylko że karmy były w opakowaniu zbiorczym. Jezeli to nie jest oszustwo, to co? Wyłudzenie? 

oznacz moderatorów
MarMarSze
#7 Wielbiciel

I żeby nie było, zdaję sobie sprawę, że powinnam to zauważyć, gapiostwo. Co nie zmienia faktu, że nie powinno tak być.

oznacz moderatorów
Client:35386082
#16 Inspirator

@MarMarSze 
Jeżeli zapłaciłaś za dwie przesyłki, a dostałaś jedną z oboma zakupami to w panelu zakup zgłoś problem z zakupem i poproś sprzedawcę o wyjaśnienie i zwrot ewentualnej nadpłaty. 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MarMarSze Jeśli zerkniesz na tą ofertę dokładnie to zauważysz że nie kupiłaś dwóch przesyłek. 
Sprzedający zwyczajnie kasuje dodatkowo za każdą kolejną sztukę w paczce. 

IMG_0151.jpeg



Czy to jest z jego strony w porządku? Oczywiście nie.

Czy ma prawo tak robić? Ma  

 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MarMarSze Wszystkie dane na temat dostawy i jej kosztu masz podane zarówno w ofercie jak i podczas finalizowania zakupu więc w którym dokładnie momencie zostałaś 'oszukana'?

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru ⭐⭐

Ależ ależ, żeby Smart zadziałał, to nie tylko ty musisz mieć Smart, ale oferta z której korzystasz też. Przecież ta oferta nie jest w Smart, brak znaczka w zakładce dostawa. 

Należy szukać ofert z opcją Smart jeśli to 'darmowa" dostawa ma być priorytetem.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

,,cena czyni cuda ,,

oznacz moderatorów
MarMarSze
#7 Wielbiciel
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MarMarSze a pisałeś do sprzedawcy i zwróciłeś mu uwagę, że zapłaciłeś za dwie przesyłki. Niech Ci zwróci za jedną.

oznacz moderatorów
MarMarSze
#7 Wielbiciel

Napisałam, zwrócili, dziękuję za pomoc 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@MarMarSze widzę, że otrzymałaś tu dokładne wyjaśnienie.

Warto na etapie końcowym zweryfikować cenę jaką masz do zapłacenia. Pamiętaj, że jeśli chcesz aby zamówienie objął Smart! to oferta musi mieć oznaczenie Smart! przy cenie:

gdvorek_0-1756536870095.png

Miłego dnia!

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów