Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa jakich wiele. Ktoś powinien się tym zająć.
Allegro Protect nie istnieje i to ściema.
Zostałem perfidnie oszukany, sprzedawca prywatny przysłał mi używany towar z zatajoną wadą i niezgodny z umową.
Po zgłoszeniu faktu oswiadczył że pieniędzy nie odda, że to ja podczas rozpakowania uszkodziłem przedmiot, i próbował wrobić mnie w proces gwarancyjny u pierwotnego sprzedawcy.
Wada powstała najpewniej przez nieumiejętne koszystanie z towaru przez sprzedawcę, więc gwatancja nie została by uznana, o czym sprzedawca zapewne wiedział i postanowił pozbyć się problemu na Allegro, zachęcając ceną.
Allegro na to przyzwala, nie staje po stronie oszukanego kupującego, tylko wymaga od niego zabawy z oszustem.
Allegro "wstrzymało" wniosek o zwrot środków, a robociki z obsługi Allegro w kółko przysyłają te same absurdalne skopiowane formułki sprzeczne z interesem konsumenta.
Przestrzegam, ile to się trzeba z nimi namęczyć, a swoich roszczeń dochodzić w sądzie.
@LEW433 Allegro deklaruje i "zapewnia" ochronę do zakupu, a nie do kontaktów ze sprzedawcą i jego reklamacji
Każdy Sąd orzeknie, że Allegro nie wywiązało się z umowy i nie oddało należności z POK za zakup z istotną wadą ukrytą i niezgodny z umową zakupu. Sprawa już była konsultowana z UOKiK'iem.
Oczywiście że pójdę do Sądu i nie tylko, termin jaki wyznaczyłem Allegro jeszcze nie upłynął więc daję im szansę wyjść z twarzą.
Czekamy na wygraną i twój wpis tu.
@LEW433 To nie jest już ważne czy wygra czy nie, albo kto kogo chce wyd.....
Obserwuję te wzajemne oskarżenia kupujących i sprzedawców i widzę że allegro wdepnęło w niezłe g... Ta zabawa w niby sądy, w jakieś niby dyskusje skończy się prędzej czy później ze szkodą dla wszystkich dla Allegro też, Bo nieważne kto ma rację, wazny jest smród jaki wokół tego się wydziela i jak widać jest tego smrodu coraz wiecej.
@br. wiesz jak się skończy? któryś sprzedawca się w końcu wkurzy i da to do kancelarii prawnej i będzie zaoranie allegro o odszkodowanie, kupujący dostanie zarzut z kk o oszustwo art 286 a allegro konsultant o paserstwo z kk za przeniesienie przedmiotu własności z kupującego na allegro i obciążenie sprzedawcy gdzie przedmiot pochodzi z oszustwa wyłudzenia przedmiotu i AP na szkodę sprzedawcy i się w tedy skończy takim smrodem że to **piiip**e
@nikokot leć do sądu będziemy kibicować bo kopiemy się regularnie z allegro jak z osłem i mułem pancernym. Lecę kutfa po popcorn tylko nie zapomnij o nas daj wyrok na forum
Wielu chciało, nikt nie poszedł.
@nikokot jakbyś nie zzauważył jak link podajesz to artykuł z
utworzone przez Doradca Sprzedawcy | wrz 1, 2020
chyba mamy luty 2023 na co ty się powołujesz na prawo zmieniane co chwilę zapisami sprzed ponad 2 lat śmiechłem
utworzone przez Doradca Sprzedawcy | wrz 1, 2020 | Klauzule Niedozwolone, Profesjonalny Regulamin Sklepu Internetowego od prawników Prokonsumencki.pl, Regulamin Sklepu Internetowego, Reklamacja Towaru, Rękojmia, UOKiK, Ustawa o prawach konsumenta, Zwrot towaru | 0 komentarzy
kodeks cywilny cię obowiązuje tylko i wyłącznie w transakcji konsument konsument, skoro sprzedawca wymaga do rozpatrzenia reklamacji towaru i cię poinformował że masz dostarczyć towar to masz go dostarczyć bo ci odrzuci reklamację ponieważ nie dostarczyłeś towaru tyle w temacie. Jakby cię nie poinformował to może sobie można domniemywać że coś tam leci od jakiegoś tam terminu bo uokik stoi na stanowisku że reklamacja wpływa w dniu złożenia oficjalnego zgłoszenia najlepiej na piśmie. Więc jak nie napisałeś nigdzie do sprzedawcy że składasz reklamację z tytułu rękojmi / gwarancji i nie masz na to potwierdzenia to masz słowo na słowo o kc udowodnienie leży po stronie pozywającej a teraz po telefonie z tekstem bo ja tu coś składam udowodnij w sądzie że w treści rozmowy padło zgłoszenie reklamacyjne
@nikokot rozpatrzy bez towaru cyt reklamacja odrzucona z powodu niedostarczenia przedmiotu reklamacji w celu przeprowadzenia procesu reklamacyjnego
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ zapraszam do ustosunkowania
@xdk- widzę, że poprosiłeś o naszą wypowiedź w dyskusji, więc poproszę Cię o cierpliwość, niebawem wypowie się w niej pracownik Allegro.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ W dyskusji po kliknięciu przycisku wpisują się boty, a ja żądam merytorycznej odpowiedzi na moje zgłoszenia przez rzeczywistego pracownika, z odpowiednią argumentacją i podstawą prawną.
W przeciwnym razie nie akceptuję bezpodstawnego stanowiska o odmowie zwrotu środków, i wzywam do jego niezwłocznego wykonania I wywiązania się z umowy AP POK pod groźbą odpowiedzialności karnej.
@nikokot o dobre merytoryka z podstawa prawną hehe no to poczekasz sobie na podstawę prawną nawet do zejścia ze starości dopiero co był wątek @ALL-DA cosię domaga po raz n-ty podstawy prawnej. Chyba to już będzie liczba dwucyfrowa aż się główny admin/moderator przestał odzywać na temat i udają że chłop co się prosi to nie istnieje. Pozostaje mi kibicować i poprosić o wklejke podstawy i merytorycznej odpowiedzi bo uczestnicy forum są ciekawi jak takie coś wygląda każdy słyszał że ponoć jest a nikt nie widział
@az1rael dlatego trzeba konsekwentnie wyrażać swój sprzeciw i potępiać postawę Allegro co miał na celu ten wątek.
A sprawa wygląda na to, że typ uszkodził produkt, po czym pozbył się problemu na Allegro, zdjęcia na aukcji zrobione w taki sposób by nie było tego widać, i próbował mnie w dyskusji wrobić w proces gwarancyjny u producenta jak odeślę do niego paczkę. Allegro to popiera i przyzwala na takie przekręty. Co za absurd.
@nikokot to nie są boty, tylko prawdziwi pracownicy Allegro. W dyskusji pracownicy wyjaśnili, że sprzedający ma prawo oczekiwać wysłania towaru, aby mógł wydać decyzję reklamacyjną. Przytoczone przez Ciebie w dyskusji wyroki sądu dotyczą konkretnej sprawy w dodatku z 2017 roku, więc nie odnoszą się do Twojej sprawy.
Tak jak napisaliśmy już wielokrotnie, wyślij proszę reklamowany przedmiot do sprzedającego, aby mógł odnieść się do zgłoszonych problemów.
@la_nika ja również wyjaśniłem i podałem podstawę prawną, zostało to zignorowane i powielane są te same niemerytoryczne formułki, dlatego uważam, że wpisują się tam boty.
To co "wyjaśnili pracownicy" nie ma żadnej podstawy prawnej, o której przytoczenie zarządałem, co jest również ignorowane.
Allegro sądem nie jest, więc nie może uznać, że przedłożony wyrok sądu i opinia wielu sądów nie będą miały zastosowania w tej sytuacji. Konsekwencja wskazuje przeciwnie.
Sprawa reklamacji u sprzedawcy powinna być dawno temu zakończona na podstawie jego wypowiedzi w dyskusji. Teraz temat powinien dotyczyć wyłącznie zwrotu z POK, co Allegro usilnie próbuje wymijać na moją szkodę.
@nikokot zobacz prawie identyczna sytuacja jak twoja nawet te same argumenty np allegro nie jest sądem tłukliśmy konsultantom odpowiadajacym w dyskusji do głowy przy użyciu argumentów o mocy młota pneumatycznego i co i nic beton swoje odpisuje podstawy prawnej brak, kc zinterpretowali od zadka strony. Tylko mała różnica mianowicie w relacji sprzedawca kupujący allegro wymusza na sprzedawcy absurdy pokroju negowanie wyceny uszkodzeń, przyjmowanie reklamacji mimo odrzucenia, rozpatrywanie reklamacji za sprzedawcę zanim minął termin 14dni na odpowiedź pod groźbą blokady konta i sprzedaży lub obarczania kwotami z AP na ładne oczy kupującego. Ty niestety masz gorzej bo kupileś od osoby prywatnej ktorej allegro może na kant zadu skoczyć i koszt ap najwyżej windykacją straszyć bez podstaw prawnych w postaci nakazu zapłaty z sądu bo sprzedawca prywatny sobie okazjonalnie coś sprzeda potem otworzy nowe konto na fikcyjne dane i szukaj go z widykacją w polu. Allegro mu nic nie zrobi ba nawet nie chce zrobić bo ich allegro lokalnie to taki odpad dla sprzedających prywatnych by nie zaśmiecali zwykłego allegro swoimi jednorazówkami ofertami i najlepiej by to na pysk padło. Więc zostaje ci sąd - polecam ich pojechać za regulamin tak dziurawy że śmiech o odszkodowanie za ap przy okazji wyjaśniania sprawy z kc konsument vs konsument. Najlepsze na co możesz liczyć ro jakaś częściowa gratyfikacja z ap bez obciażenia sprzedającego a jak się nie ustosunkujesz do niej to zaczną cię niezauważać i zlewać
@nikokot mi się często wydaje że te boty to jednak są lepsze niż konsultanci bo przynajmniej jak złapia zawieche wołają ludzi z wiedzą o prawie konsumenckim i kc na poziomie dramat prawnik płakał jak czytał
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
czekam na przedłożenie podstawy prawnej do swojej prośby odesłania towaru.
Sprzedawca nie może towaru naprawić lub wymienić, ponieważ nie prowadzi sklepu ani serwisu.
Sprzedawca przed odsyłkę towaru chce mnie wciągnąć w proces gwarancyjny u producenta urządzenia, i chciałbym poznać podstawę na jakiej Allegro to popiera.
Podkreślam także, że w tej sytuacji nie ma zupełnie żadnej podstawy do zwrotu przeze mnie towaru bez oświadczenia sprzedawcy o uznaniu zwrotu, gdyż że sprzedawca nie zanegował faktu, iż zgłoszone przeze mnie uszkodzenie - co sprzedający nie uznaje za wadę - nie istniało przed wysłaniem zamówienia, ani tego nie udowodnił.
Sprawa dotyczy również niekompletności i niezgodności z opisem, wadą w postaci braku podstawy do deklarowanej gwarancji, do czego nie potrzeba fizycznie posiadać produktu. Podane argumenty obalają żądanie Allegro do odesłania towaru i czynią je bezzasadnym.
@nikokot KC nie wskazuje konkretnego terminu na ustosunkowanie się do reklamacji z tytułu rękojmi w transakcji C2C. Termin 14 dni jest określony dla reklamacji przy B2C (Art. 561[5]).
To sprzedający określa, czy jest w stanie wydać decyzję reklamacyjną bez oględzin towaru, czy wystarczą mu do tego zdjęcia. To nie Allegro rozpatruje reklamację, tylko sprzedający.
W tym przypadku sprzedający oczekuje odesłania towaru, aby zapoznać się z jego stanem faktycznym.