anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie otrzymał wpłaty za zamówienie

slavek94
#7 Wielbiciel#

Witam.

Licytowałem kilka przedmiotów u jednego sprzedawcy, kilkanaście minut po zakończeniu ostatniej licytacji opłaciłem wszystko Blikiem (22.06). Po potwierdzeniu przelewu w aplikacji bankowej i na Allegro, na Allegro zakup widnieje jako opłacony. Sprzedawca nadał przesyłkę (22.06), a dzisiaj (24.06) pisze że nadal nie otrzymał wpłaty. Kupowałem przedmioty u tej osoby już ładnych kilka razy, a do tej pory coś takiego żadnej ze stron się nie zdarzyło. Czy mógłbym poprosić o pomoc?

Dziękuję.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

KOGIEL_T
#19 Nestor#
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@slavek94 o jakiej konkretnie licytacji piszesz, podaj proszę nr oferty.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

slavek94
#7 Wielbiciel#

Wpłata obejmuje osiem licytacji. Oto jedna z nich, https://allegro.pl/oferta/polska-znaczki-ze-zniszczonych-przesylek-17627348632

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@slavek94 widzę, że zamówienie zostało opłacone i nadane przez sprzedającego. Przesyłka obecnie jest w transporcie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

slavek94
#7 Wielbiciel#

Tak, ale sprzedający napisał że, cytuję, "na koncie internetowym brak wpłaty".

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@slavek94 nie rozumiem co sprzedający ma na myśli. Widzę, że nadał zamówienie i tak jak pisałem wyżej jest w transporcie.

Jeśli sprzedający ma jakiekolwiek trudności, niech skontaktuje się z nami osobiście.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@gdvorek  kupujący @slavek94  cały czas pyta o status płatności, bo sprzedający twierdzi, że nie otrzymał kasy, a Ty cały czas piszesz o statusie wysyłki😉, potwierdź, że płatność została zrealizowana prawidłowo i przekazana sprzedającemu, bo chłop nie będzie mógł zasnąć 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Pewnie u sprzedawcy trwa proces przenoszenia i jest problem z wypłata.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@Client:44052296  u mnie ten status wisi już chyba z pół roku i nie mam problemu z wypłacaniem kasy😉

KOGIEL_T_0-1750798179162.png

 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@slavek94 z tego co widzę, płatność za wskazane przez Ciebie zamówienie została zrealizowana poprawnie. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów