Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
13 Stycznia zamówiłem produkt za pobraniem.
Tego samego dnia znalazłem ten sam w dużo niższej cenie, więc zrezygnowałem z zakupu.
Mimo to sprzedający dwa dni później tj. 15 Stycznia nadał przesyłkę.
Oczywiście jej nie odebrałem.
Teraz upomina się o zwrot kosztów i straszy sądem.
Chory jakiś czy co?
@LEW433 pracowales kiedys na jakims programie do zamowien? Np na takim baselinkerze to to jest maly czerwony znacznik przy zamowieniu do tego program odswieza liste zamowien np co 30minut wiec przyjdziesz rano do roboty przerzucasz liste zamowien na magazyn wtedy patrzysz na oznaczenia i magazynierzy pakuja a w miedzyczasie ci sie moze zmienic status paczki na anulowane i jak magazynier pakujac nie wychwyci to paczka spakowana i odlozona lezy czeka na podjazd kuriera. A wiadomosc nieodczytana oczobitnie ci wisi z poziomu otwartego w przegladarce konta allegro jeszcze maila dostajesz wbrew pozorom przeoczyc latwo zmiane statusu a juz zwlaszcza jak kupujacy anuluje po spakowaniu i odlozeniu paczki do wysylki.
@az1rael zamówiłem o 19:26 zwróciłem 20:59. Sklep pracuje do 17. Paczka dwa dni później otrzymała status "oczekuje na nadanie godzina 17" o 18 odebrał ją kurier DPD. Ogólnie opinie poza allegro mają mega słabe, zastraszanie to porządek dzienny z tego co widzę.
@cieszyn5 Jeżeli odstąpiłeś od zakupu przed wysłaniem to nie sobie straszy, nie powinien wysyłać i niczego mu nie zwracaj.
@cieszyn5 Ma do tego prawo > jak zrezygnowałeś z zakupu?
@cieszyn5 czy możesz wysłać mi te zrzuty bez zamazanych danych na adres: spolecznosc@allegro.pl? Sprawdzę, czy mamy możliwość działania w stosunku do tego sprzedającego, ale potrzebuję pełnej treści tych wiadomości.
Już wysyłam.
Poszło 🙂
@cieszyn5 czy możesz spróbować ponownie? Niestety nie dostałam Twojej wiadomości.
@_HolaOla_ otworzyłem dyskusję ze sprzedającym. Zobaczymy jak się do tego odniesie. Pozdrawiam Wszystkich i dzięki za pomoc 😍
pani jak sprzedawca nadał paczkę za pobraniem to zapłacił 22,30 pani nie odebrała to zwrot 22,30+prowizia to trzeba się zastanowic a nie opciążać kosztami sprzedawce tak się nie robi
Czytaj że zrozumieniem, albo się nie wypowiadaj.
client11546 Czytaj ze zrozumieniem, albo się nie wypowiadaj.
@Client:118842576 To tylko niektórzy i tylko sprzedający!
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ dostałem kolejną wiadomość xD Nie odnieśli się do sprawy, tylko do negatywnego komentarza i proszą o usunięcie, bo cyt "nie chcą zwalniać pracowników" 😁 Co to za praktyki? Screen w załączeniu.
W ramach przeprosin zrobili by łaskę i odesłali środki? 😄😁 Coś tu jest nie halo.
@cieszyn5 przykład korupcji na allegro niestety obustronny sprzedawca kupczy kasą czy prezentem by nie stracić działalności i przychodu z drugiej strony kupujący potrafią szantażować negatywami i wyludzać np 400zł za zdjęcie. Patologia systemu oceny pełną gębą.
@az1rael no faktycznie patologia z tymi ocenami. Ta wiadomość wygląda trochę jak z automatu, bo ja przecież nic nie wpłacałem, to co chcą mi zwracać?😜 Albo taki bałagan..
@cieszyn5 bałaganu nie widziałeś kiedys kupujący dostał zwrot z protecta za nieotrzymaną paczke za pobraniem i w uzasadnienie do ap sobie wpisał rekompensata za straty moralne... podejrzewam że pracownik tego sklepu co kupowałeś dostał malpiego rozumu:
1 pomylił się wysylając paczkę jak pisałem mogl nie zauważyć takiego małego znaczka że zamowienie anulowane dlatego radzę dla potwierdzenia pisać wiadomosci o anulowaniu
2 stwierdził że przelożony się wnerwi za wygenerowane koszty i cię chciał zmiękczyć postraszyć albo nie znał przepisów prawa i napisał za dużo z tym sądem
3 poleciał negatyw i poleciała sprzedaż i pozycjonowanie firmy na allegro albo i ban to już przerazil sie na full
4 dostał takiego małpiego rozumu że zwraca kasę niezapłaconą za pobraniem bo w stresie już nie patrzy bhleby odkrecić ten festiwal wtop
Efekt widzisz twoja teraz w tym głowa ocenić to moralnie i zadziałać albo będziesz niewzruszony albo usuniesz. Dodam tylko żeby potem nie było oddaj mu kasę bo jeszcze poleci zgłoszenie przywłaszczenia mienia na policję i to już będzie akurat konkret zgodny z prawem i problemy dużego kalibru.
@az1rael Anulowanego zamówienia nie wyślesz, bo wtedy jest blokada na wydruk listu przewozowego u przewoźnika. Kupujący wyraźnie napisał, że nie mógł już anulować (czyli wydrukowana etykieta lub status w realizacji).
Zgłoszony zwrot to inna zakładka i ma się nijak do zakładki z realizacją zamówień... itd....
@drekenzes wyślesz nieraz się tak stało że zanim system po załączeniu z serwera na kompa zaciągnął aktualizacje statusów to paczka mogłabyć na samym początku listy i magazyn spakował ino przyszedł na zmianę, nakleil etykietę i odłożył do wysyłki. Potem kurier odbiera i leci skanerem wszystko jak leci i poszło na wysyłkę. Przynajmniej parę razy z chlopakami z magazynu grzebaliśmy w paczkach i szukaliśmy takiego zamówienia. Jakby kupujący dodatkowo nie napisał, że anuluje to by poszło w Polskę. Ten sie nie myli co nic nie robi.