anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający straszy mnie sądem.

MAMY ROZWIĄZANIE!
cieszyn5
#10 Popularyzator#

Cześć!

13 Stycznia zamówiłem produkt za pobraniem.

Tego samego dnia znalazłem ten sam w dużo niższej cenie, więc zrezygnowałem z zakupu.

Mimo to sprzedający dwa dni później tj. 15 Stycznia nadał przesyłkę.

Oczywiście jej nie odebrałem.

Teraz upomina się o zwrot kosztów i straszy sądem. 

Chory jakiś czy co?

Screenshot_20240124_185930_Allegro.jpg

Screenshot_20240124_190508_Gmail.jpg

oznacz moderatorów
69 ODPOWIEDZI 69
az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 pracowales kiedys na jakims programie do zamowien? Np na takim baselinkerze to to jest maly czerwony znacznik przy zamowieniu do tego program odswieza liste zamowien np co 30minut wiec przyjdziesz rano do roboty przerzucasz liste zamowien na magazyn wtedy patrzysz na oznaczenia i magazynierzy pakuja a w miedzyczasie ci sie moze zmienic status paczki na anulowane i jak magazynier pakujac nie wychwyci to paczka spakowana i odlozona lezy czeka na podjazd kuriera. A wiadomosc nieodczytana oczobitnie ci wisi z poziomu otwartego w przegladarce konta allegro jeszcze maila dostajesz wbrew pozorom przeoczyc latwo zmiane statusu a juz zwlaszcza jak kupujacy anuluje po spakowaniu i odlozeniu paczki do wysylki.

oznacz moderatorów
cieszyn5
#10 Popularyzator#

@az1rael zamówiłem o 19:26 zwróciłem 20:59. Sklep pracuje do 17. Paczka dwa dni później otrzymała status "oczekuje na nadanie godzina 17" o 18 odebrał ją kurier DPD. Ogólnie opinie poza allegro mają mega słabe, zastraszanie to porządek dzienny z tego co widzę.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@cieszyn5 Jeżeli odstąpiłeś od zakupu przed wysłaniem to nie sobie straszy, nie powinien wysyłać i niczego mu nie zwracaj.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@cieszyn5 Ma do tego prawo > jak zrezygnowałeś z zakupu?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cieszyn5 czy możesz wysłać mi te zrzuty bez zamazanych danych na adres: spolecznosc@allegro.pl? Sprawdzę, czy mamy możliwość działania w stosunku do tego sprzedającego, ale potrzebuję pełnej treści tych wiadomości. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
cieszyn5
#10 Popularyzator#

Już wysyłam.

oznacz moderatorów
cieszyn5
#10 Popularyzator#

Poszło 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cieszyn5 czy możesz spróbować ponownie? Niestety nie dostałam Twojej wiadomości. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
cieszyn5
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_ otworzyłem dyskusję ze sprzedającym. Zobaczymy jak się do tego odniesie. Pozdrawiam Wszystkich i dzięki za pomoc 😍 

oznacz moderatorów
client11546
#11 Animator#

pani jak sprzedawca nadał paczkę za pobraniem to zapłacił  22,30 pani nie odebrała to zwrot 22,30+prowizia to trzeba się zastanowic a nie opciążać kosztami sprzedawce   tak się nie robi   

oznacz moderatorów
cieszyn5
#10 Popularyzator#

Czytaj że zrozumieniem, albo się nie wypowiadaj.

oznacz moderatorów
cieszyn5
#10 Popularyzator#

client11546 Czytaj ze zrozumieniem, albo się nie wypowiadaj.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:118842576 To tylko niektórzy i tylko sprzedający!

oznacz moderatorów
cieszyn5
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  dostałem kolejną wiadomość xD Nie odnieśli się do sprawy, tylko do negatywnego komentarza i proszą o usunięcie, bo cyt "nie chcą zwalniać pracowników" 😁 Co to za praktyki? Screen w załączeniu.

Screenshot_20240124_230647_Gmail.jpg

oznacz moderatorów
cieszyn5
#10 Popularyzator#

W ramach przeprosin zrobili by łaskę i odesłali środki? 😄😁 Coś tu jest nie halo. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@cieszyn5 przykład korupcji na allegro niestety obustronny sprzedawca kupczy kasą czy prezentem by nie stracić działalności i przychodu z drugiej strony kupujący potrafią szantażować negatywami i wyludzać np 400zł za zdjęcie. Patologia systemu oceny pełną gębą.

oznacz moderatorów
cieszyn5
#10 Popularyzator#

@az1rael no faktycznie patologia z tymi ocenami. Ta wiadomość wygląda trochę jak z automatu, bo ja przecież nic nie wpłacałem, to co chcą mi zwracać?😜 Albo taki bałagan..

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@cieszyn5 bałaganu nie widziałeś kiedys kupujący dostał zwrot z protecta za nieotrzymaną paczke za pobraniem i w uzasadnienie do ap sobie wpisał rekompensata za straty moralne... podejrzewam że pracownik tego sklepu co kupowałeś dostał malpiego rozumu:

1 pomylił się wysylając paczkę jak pisałem mogl nie zauważyć takiego małego znaczka że zamowienie anulowane dlatego radzę dla potwierdzenia pisać wiadomosci o anulowaniu 

2 stwierdził że przelożony się wnerwi za wygenerowane koszty i cię chciał zmiękczyć postraszyć albo nie znał przepisów prawa i napisał za dużo z tym sądem

3 poleciał negatyw i poleciała sprzedaż i pozycjonowanie firmy na allegro albo i ban to już przerazil sie na full

4 dostał takiego małpiego rozumu że zwraca kasę niezapłaconą za pobraniem bo w stresie już nie patrzy bhleby odkrecić ten festiwal wtop 

Efekt widzisz twoja teraz w tym głowa ocenić to moralnie i zadziałać albo będziesz niewzruszony albo usuniesz. Dodam tylko żeby potem nie było oddaj mu kasę bo jeszcze poleci zgłoszenie przywłaszczenia mienia na policję i to już będzie akurat konkret zgodny z prawem i problemy dużego kalibru.

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@az1rael Anulowanego zamówienia nie wyślesz, bo wtedy jest blokada na wydruk listu przewozowego u przewoźnika. Kupujący wyraźnie napisał, że nie mógł już anulować (czyli wydrukowana etykieta lub status w realizacji).

Zgłoszony zwrot to inna zakładka i ma się nijak do zakładki z realizacją zamówień... itd....

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@drekenzes wyślesz nieraz się tak stało że zanim system po załączeniu z serwera na kompa zaciągnął aktualizacje statusów to paczka mogłabyć na samym początku listy i magazyn spakował ino przyszedł na zmianę, nakleil etykietę i odłożył do wysyłki. Potem kurier odbiera i leci skanerem wszystko jak leci i poszło na wysyłkę. Przynajmniej parę razy z chlopakami z magazynu grzebaliśmy w paczkach i szukaliśmy takiego zamówienia. Jakby kupujący dodatkowo nie napisał, że anuluje to by poszło w Polskę. Ten sie nie myli co nic nie robi.

oznacz moderatorów