Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@@@ sprzedawca po zwrocie kosztów za zepsuty sprzęt mnie zablokował . Nie wystawiałem mu opini. ( Po zwrocie pieniędzy napisał że mogę kupić ponownie ten produkt . )
Nie możliwe. Po jednokrotnym zakupie sprzedawca zablokować może tylko w przypadku użycia przez klienta gróźb i musi je przy tym udokumentować. W każdym innym przypadku na czarną listę można wrzucić dopiero po 3cim zakupie w ciągu pół roku... Więc musiało być coś więcej niż jedna reklamacja...
Obecnie sprzedawca nie może kogoś blokować jeśli ma do niego zarzuty a zdarzyło się to między stronami po raz pierwszy. Blokować można o ile sytuacja się powtarza i taka blokada jest na określony w regulaminie czas.
no i?
trzeba było sprzedawcy nie wkurzać 3 razy. Teraz musisz poczekać, aż automat zdejmie tę blokadę. Administratorki Ci raczej nie pomogą.
@suzuki900r A po co kolejny raz chcesz u niego kupować skoro zakup Ci nie odpowiadał? > znowu będziesz zwracał? > nawet jak nie wystawiałeś opinii, to naraziłeś sprzedawcę na dodatkowe koszty
Sprzęt zakupiony drugi raz się zepsuł , to napisałem do sprzedawcy i zwrucił za ten sprzęt . ( Kupuje inne przedmioty u niego i nie ma problemu z nimi , nie psują się. ) Trafiłem na dwa wadliwe które się zepsuły . Zrobiłem zdjęcia i wysłałem . I napisałem tylko że po wysłaniu zepsutego sprzętu - producent może usunac wadę wykrytą by sprzęt się nie psuł - I tyle. . Wkońcu dwa lata gwarancji i dwa lata na wymianę . ( Czy trudno jest na usunięcie usterki w sprzęcie )
a moze blokada pochodzi jeszcze sprzed dnia zmiany przepisów o 3krotności przeinienia?
Nie wiem . Ale po zwrocie , napisał sprzedawcą że mogę kupić ponownie sprawny . Więc nie rozumiem
To wystaw mu teraz opinie, same gwiazdki.
@suzuki900r No tak > wrócił nasz stary kiciuś > tylko się pokazał i już zaczyna się napuszczanie kupujących na sprzedawców > metoda " im gorzej, tym lepiej" > tragedia😭
@Monika__L Stare blokady zostały usunięte pół roku temu