anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedawca nie ma towaru, a wysłał zamiast tego upominek w ramach rekompensaty. Co robić?

stramik
#8 Zapaleniec#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Witam, 

Mam taką sytuację z dzisiaj. kupiłem rower, który miał zostać wysłany dzisiaj, jeśli kupię do 15 (zakup o 13). Zapłaciłem allegro pay. O 17 dostaje maila od DPD,że paczka do mnie idzie. równocześnie statusy na allegro zmieniają się na paczka w drodze. równocześnie w tym samym czasie przychodzi SMS od sprzedawcy o treści jak poniżej: 

Dzień dobry,

niestety nie zdążyliśmy wysłać zamówienia, zostanie ono wysłane w możliwie najszybszym terminie. Dziś wysyłamy drobny upominek w ramach rekompensaty.

Przypomnę,że w aplikacji na allegro wszystko wygląda jakby wysłany był rower. gdy wchodzę w tracking DPD to paczka ma faktycznie 1kg wiec wysłali jakąś **piiip**ołe. Co byście zrobili na moim miejscu? czy chcą wyciągnąć kasę? Miał ktoś coś podobnego? sprzedawca dostanie kasę jak odbiorę ten upominek, który udaje rower. zakup od super sprzedawcy.

 

 

oznacz moderatorów
38 ODPOWIEDZI 38

komis-bell
#21 Demiurg#

To czy paczka została nadana czy nie ma znaczenia w kwestii wypłaty pieniędzy przez sprzedającego bo może je on wypłacić nawet jeśli paczki nie nada w ogóle. 
Napisz do niego i poproś o określenie terminu w jakim nada paczkę a jeśli ten termin Ci nie będzie odpowiadać to w zakładce moje zakupy kliknij „zwróć zakup”. 

Na 99,999 % nikt Cię nie chce naciągnąć także możesz być spokojny szczególnie że sam sprzedający przyznał, w wiadomości że nie dał rady nadać roweru i w ramach rekompensaty wysyła upominek 🙂

 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@stramik Jeżeli to Super Sprzedawca, to znaczy że ma odpowiednią ilość transakcji przez dłuższy czas, i wysokie oceny od kupujących. Czyli jest znikome prawdopodobieństwo, że chce oszukać. Widocznie poczuł się winny, że nie był w stanie zrealizować zamówienia w deklarowanym czasie, i obawia się nieprzychylnego komentarza. Pewne stąd ten prezent.

oznacz moderatorów

-PRORIDE-
#12 Orędownik#

Napisz co to za upominek przysłali jak dojdzie paczka 😎

oznacz moderatorów

stramik
#8 Zapaleniec#

ok, dam znaćjutro

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@stramik Co wy tu wypisujecie? przecież to jakieś niestworzone rzeczy, masz otrzymać to co zamówiłeś a nie jakieś inne"gratisy" bez zamówionego towaru, uważaj bo może być z tego problem. Masz dowód że to nie to co zamawiałeś, zrób zdjęcia, jak się da to sprawdź dokładnie, nawet nagraj i od razu dyskusja itd. Gratis może być dodatkiem ale można tak robić.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@LEW433 dowód już jest w postaci wiadomości od sprzedającego 🙃

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I należy go trzymać. Ręce opadają co wyprawiają sprzedający, co to ma znaczyć?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

XD

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433  napisał(a):

I należy go trzymać. Ręce opadają co wyprawiają sprzedający, co to ma znaczyć?


Podziękuj Allegro 😞 jak mi w sklepie internetowym coś braknie dzwonię z pytaniem czy poczeka i nadaję na spokojnie kilka dni później a tu trzeba kombinować, dobrze że przestali liczyć czas dostawy do jakości bo bym musiał latać za kurierem i go pilnować 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To mógł sprzedający zadzwonić, a wysyła nie zakupiony towar, 🤣

oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

Sprzedawca nie wyrobił się z terminem, wysłał upominek, poinformował o fakcie Klienta, a Klient zapytał tutaj. Nikt by nie robił problemu ze zwrotem kasy.

Robicie aferę o nic. Bić, policja, sąd od razu i wieszać Sprzedawcę....

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mm-computers Nie powiadomił, nie uzgodnił i to fakt. Czy teraz sprzedający mogą wysyłać co chcą, a nie to co kupujący kup[uje, co na to Allegro?:

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@LEW433  napisał(a):

@mm-computers Nie powiadomił, nie uzgodnił i to fakt. Czy teraz sprzedający mogą wysyłać co chcą, a nie to co kupujący kup[uje, co na to Allegro?:


Sprzedawca przecież powiadomił kupującego o zaistniałej sytuacji, znowu zaczynasz wymyślać urojone fakty, a później z płaczem pójdziesz do moderacji. Na opinie trzeba poczekać, bo transakcja jest w toku i do tego bardzo świeża. Wysłanie zawczasu upominku coś złego, serio? Ja obstawiam 65/35 że nie znajdą tego roweru.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Co ty wypisujesz! wysyła maila z jakiegoś nieznanego- kupujący nie wie od kogo i patrzy na przesyłkę ze waży 1kg, poczytaj. A pokaz mi jakieś prawo że sprzedający wysyła co chce a nie zamówiony towar, UROJENIA???

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@LEW433  napisał(a):

Co ty wypisujesz! wysyła maila z jakiegoś nieznanego- kupujący nie wie od kogo i patrzy na przesyłkę ze waży 1kg, poczytaj. A pokaz mi jakieś prawo że sprzedający wysyła co chce a nie zamówiony towar, UROJENIA???


"Dzień dobry,

niestety nie zdążyliśmy wysłać zamówienia, zostanie ono wysłane w możliwie najszybszym terminie. Dziś wysyłamy drobny upominek w ramach rekompensaty."

Przecież wyjaśnili, że wysyłają tylko upominek jako rekompensatę za obsuwę w zamówieniu. Nie wiem z czym masz problem, a jak widać to duży problem 🙂 Skoro mają taka politykę w firmie że za błędy dają od razu coś klientowi na załagodzenie sytuacji, to gdzie masz problem? Cała sytuacja to jakaś paranoja z Tobą na czele.

Problem będzie jeśli dzisiaj nie znajdą tego roweru na magazynie 😉

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jaja sobie robicie, masz kolejny "przekręt", Allegro powinno zareagować na takie działania.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Dawanie upominków jako rekompensatę nie możemy traktować jako "przekręt" ale faktycznie mniej podejrzanie by to wyglądało jakby sprzedawca takowy upominek dołączył do kupionego przedmiotu wraz z przeprosinami . 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

A wystarczyłoby by sprzedawca najpierw zadzwonił do klienta...

Ludzie teraz się boją bezpośredniego kontaktu, gryza te telefony i maile czy jak?

Miałam niedawno sytuację, że powaliła mnie choroba. Niestety w niedzielę wieczorem, czyli sprzedaż z weekendu już była.

Zamknęłam oferty, następnego dnia obdzwoniłam, a kto nie chciał gadać powiadomiłam sms-em, że wysyłka na koniec tygodnia. Kilkanaście zamówień.

Nie miałam z tego powodu żadnego negatywa, obcięcia gwiazdek czy innych kłopotów (pomijając wysyłkę na czas, bo pewnie jak bym Allegru zwolnienie pokazała też by mi punkty cięli).

Ba, nawet kilka osób odpisało z życzeniami zdrowia

Da się? Da, tylko trzeba wykazać minimum dobrej woli

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@AGLOPRIMA2  "Ludzie teraz się boją bezpośredniego kontaktu, gryza te telefony i maile czy jak?"

Nie , telefony nie gryzą, ale rozmowy telefoniczne nie są rejestrowane.  A to może być bardzo wazne  zwłaszcza w przypadku jakichś reklamacji - dyskusji.

Po prostu dzwonić nie wolno, każdy kontakt powinien być zapisany.

oznacz moderatorów