anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca twierdzi że otrzymał inny towar

SzymonL8
#10 Popularyzator

Kupiłem i zwróciłem towar, sprzedawca odebrał zwrot i dwa dni później zwrócił pieniądze. Teraz, po upływie prawie trzech miesięcy pisze do mnie że, uwaga, towar który mu odesłałem nie jest tym który od niego kupiłem.

Nigdzie nie znalazłem ile czasu ma sprzedawca na zgłoszenie nieprawidłowości z przyjętym zwrotem, nawet jeśli jest to "standardowe" dwa tygodnie tak jak u kupujących, to w tym przypadku sprzedawca się obudził po 80 dniach i wymyśla jakieś historie, gdzie nie mam nawet jak udowodnić co odesłałem, bo nagrania z pakowania już dawno usunięte.

Jak dla mnie sprawa do olania, ale proszę o bardziej oficjalne stanowisko kogoś obeznanego. 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@SzymonL8 mało tu było wątków o kupujących zgłaszających braki czy niezgodność , nawet po roku ...Poproś go o dokumentację potwierdzającą zaistniały fakt , skoro podjął decyzję o zwrocie środków to se pozamiatał .

 

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@SzymonL8 to co mogę tutaj zaproponować, to wyjaśnienie sytuacji bezpośrednio ze sprzedającym. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SzymonL8
#10 Popularyzator

Edit: Pomyliły mi się miesiące, minęło nie 80, a 110 dni od kiedy odebrali zwrot (końcówka kwietnia 2025).

Trzy i pół miesiąca od zwrócenia pieniędzy. Odpisałem im żeby szukali innego frajera do naciągania.

oznacz moderatorów