anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

SPRZEDAWCA WYMUSZA ZMIANĘ OPINII, LUB USUNIĘCIE NEGATYWA I STRASZY SĄDEM

Alan_700
#11 Animator

Dzień Dobry

 Wystawiłem opinie Negatywną o Towarze - skarpety - że są zakrótkie, i że nie jest to rozmiar od 43 do rozm 46 - czyli skarpeta powinna być długa do rozm 46 (30 cm), w praktyce jest za krótka i spada z nóg, nic w mojej opinii negatywnej nie było poniżającego tego sprzedawce - żadnych wulgaryzmów, ba nawet nie było w tej opini zdania-żeby inni kupujący nie kupowali u niego towarów, a tu patrzę w skrzynce od niego list - że jak nie usunę tej opinii-negatywnej, to mnie pozwie do Sądu - jest to uważam próba WYMUSZENIA, nadmieniam że ten Sprzedawca o nazwie LoveMyGarden_PL - ma 122 Negatywów i też się klienci w tych Negatywach żalili - że wysyła im towary NIEZGODNE Z OPISEM - rozmiary ZA MAŁE --- ciekawe czy tym 122 kupującym też wysyła Pocztą na ich adres domowy Listy z takim treściami że jak nie usuną Negatywa - to pozwie ich do Sądu .

Tutaj fragmenty tych opinii - proszę sobie poczytać (niektóre wybrane)

7 lis 2025

Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu

"Skarpety inne niż w zamówieniu, grafika z aukcji przedstawiała zupełnie coś innego. Wystawiam negatyw bo nie rozumiem czym się kierują sprzedający, dlaczego nie można wrzucić prawdziwego zdjęcia towaru a nie jakieś randomowe grafiki, już nie wspomnę o rozmiarach bo to jest totalna porażka kupowanie na chińskich portalach będzie bardziej trafione jak skarpet na allegro. "

 

 

9 paź 2025

Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu

"Podkoszulki w ogłoszeniu mają rozmiar m/l w rzeczywistości przychodzi rozmiar xxxl . Każde ogłoszenie posiada takie same podane wymiary, natomiast rozmiary są podane różne . Ewidentne wprowadzanie klienta w błąd. Nie polecam!"

 

5 paź 2025

"Niestety produkty nie są zgodne z opisem. Na początku przy rozpakowaniu produktów rzuca się w oczy rozerwane opakowania od kalesony i urwane z nich metki. Śmierdzące chemia i plastikiem , wrzuciłam do pralki z nadzieją, że po wypraniu odór zniknie. Na podkoszulkach niedbale wszyte metki jak u chińczyka w garażu niestety obcięte nie pozwala na zweryfikować jaki składa produkt. Dlaczego obcięte ? Chyba tylko sprzedawca wie. Po wypraniu śmierdzą nadal a ich jakość uległa widocznemu pogorszeniu. "

29 wrz 2025

Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu

"Całkowicie inne skarpetki!!! Żenada "

 


25 wrz 2025

"Beznadziejne skarpetki rozmiar to nie jest rozmiar 43 źle uszyte za mały rozmiar "

 

5 wrz 2025

Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu

"Nie polecam sprzedajacego. Podejrzewam że towar nie był nowy, zerwane metki, oraz otrzymałem towar inny niż w opisie."

10 lis 2025 

Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu

"Produkt inny - dlaczego o tóż NIEZGADZA SIĘ ROZMIAR, SKARPETY CHOĆ CIEPŁE, TO ZA KRÓTKIE MIAŁ BYĆ ROZMIAR DO 46 CM (CZYLI 29-30 CM) , a praktycznie jest to tylko najwyżej (do 27-28cm) czyli 44 cm, niestety wystawiam za towar NEGATYW, fakt są CIEPŁE ale za małe....

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CIEKAWE czy tym innym osobom z tych Negatywnych opinii też wysyła LISTY do ich domów - że jak nie usuną wpisu, to pozwie ich do Sądu że ZOSTAŁO NARUSZONE JEGO DOBRE IMIĘ, i DOBRE IMIĘ JEGO SKLEPU FIRMY .

Acha oczywiście TOWAR SPRZEDAWCY ZWRÓCIŁEM - ZWROT PRZYJĄŁ (nieużywanych skarpet) Porobiłem też FOTO tych Skarpet że są za małe jako Dowód i przedstawiłem te fotki temu Sprzedawcy w Centrum Wiadomości .

Zamierzam z tym incydentem pójść na Policje i pokazać treść tego listu , w moim mniemaniu jest to forma WYMUSZANIA I ZASTRASZANIA, czyli nie można skrytykować że Towar jest ZŁY-BŁĘDNY i niezgadza się z opisem, bo inaczej Gość wyślę ci do domu POCZTĄ LIST - PISMO - żebyś usunął tego NEGATYWA .

Proszę o opinie MODERATORA - OBSŁUGI ALLEGRO, o tym incydencie, do ALLEGRO też napisałem w tej sprawie w ZAKŁADCE - ZGŁOŚ NARUSZENIE .

pozdr Alan_700

 

 

 

oznacz moderatorów
58 ODPOWIEDZI 58

Health___Beauty
#16 Inspirator

I już przeswietlasz, inwigilujesz, haków szukasz - jak każdy inny, któremu prawdę w oczy się wygarnia.

Nie pozbieram się po tym :)))

miłego dnia Ci życzę i samych udanych zakupów. Wiesz jest coś takiego jak podświadomość. Jak żyjesz w przekonaniu że każdy chce Cię oszukać to tak właśnie jest i przyciągasz to do siebie. Może warto zmienić nastawienie to i świat okaże się nie tak okrutny 😉 

oznacz moderatorów

Client:26805533
#7 Wielbiciel

Sprzedawcy to cwaniaki? Ty sobie sprawy nie zdajesz jakimi kupujący są cwaniakami, poznałaś ten świat z jednej perspektywy i wydaje ci się, że pozjadałaś wszystkie rozumy i dokładnie znasz rzeczywistość. Ja ci mogę poopowiadać.

 

1. Żeby zrealizować SMART musisz mieć zakup min. 50 zł -  kupujący zainteresowany produktem poniżej tej kwoty bardzo często dobiera drugi produkt, żeby dobić do 50 zł, mieć darmową dostawę, a później w ramach darmowych zwrotów zwrócić drugi produkt, który służył tylko podbiciu wartości koszyka i otrzymaniu darmowej wysyłki 

2. Sprzedawałam łóżka turystyczne. Miałam sytuację, że klientka po miesiącu kombinowała, dzwoniła, czy jeszcze można zwrócić (pewnie było potrzebne na raz, a że wartość łóżka oscylowała na 500 zł, to fajnie jednak byłoby mieć ta kasę z powrotem), ale, że termin zwrotu minął, to wymyśliła sobie historię o pluskwach, strasząc mnie sanepidem i pisząc bardzo krzywdzące opinie o firmie. Nie ma szans, aby w fabrycznie zapakowanym, nieużywanym łóżku były pluskwy - kupująca wysyłała jako dowód zdjęcia nitek, utrzymując, że są to pluskwy, zasłaniała się wysokimi kosztami leczenia, ale nie potrafiła ich udowodnić. Ostatecznie środki zwróciło jej Allegro, więc kobieta dostała za darmo łóżko turystyczne o wartości 500 zł.

3. Handlowaliśmy również zegarkami, wysłaliśmy zegarek kupującemu, ale ten uznał, że chce zwrócić produkt. Na szczęście każdy odbiór zwrotu nagrywamy, więc mieliśmy dowód na to, że wróciło do nas puste opakowanie, bez zegarka. Kupujący utrzymywał, że wysłał opakowanie z zawartością i zapewne zostało ukradzione przez przewoźnika (paczka była nienaruszona). I w tej sytuacji środki zwróciło Allegro, więc kupujący miał zegarek za darmo. 

 

Mogę wymieniać więcej takich sytuacji, chcesz? Dodam, że nie jesteśmy dużą firmą, więc każda taka sytuacja kosztuje nas przede wszystkim wiele czasu, który moglibyśmy poświęcić na rozwój. Działamy uczciwie, niestety nie można tego powiedzieć o wielu wycwanionych kupujących. Allegro oddaje pieniądze często bez weryfikacji, bo sami unikają problemów, których i tak mają sporo, więc wolą wypłacić pieniądze i mieć spokój. Wychowując tym sposobem bandę cwaniaków.

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@Client:26805533  Widzisz - prawda jest taka, że 99% kupujących to normalni ludzie, którzy robią normalne zakupy, które przebiegają bez żadnego problemu. I to jest normalne, że nasz mózg działa tak, że tego nie rejestruje. Ten 1% to jest naprawdę patologia i każda sprzedawca o tym wie. Ale to wciąż minimalny odsetek. I my oczywiście zupełnie nieświadomie się na takich kupujących skupiamy, bo jeden taki roszczeniowy potrafi napsuć krwi przez tydzień czy miesiąc (są dyskusje które się tyle ciągną). Ale nie mamy prawa pisać, że wszyscy kupujący to cwaniaki i roszczeniowcy, bo na tysiące kupujących zdarzyło się takich pięciu. 

Ja jako kupująca też kilka czy może już nawet kilkanaście lat temu zostałam oszukana - kupiłam produkty, których nigdy nie otrzymałam, nie mogłam się też doprosić zwrotu środków. Ostatecznie po zgłoszeniu sprawy na policję po kilku miesiącach odzyskałam swoje pieniądze ale nie będę z tego powodu pisać, że wszyscy sprzedawcy to oszuści, naciągacze i manipulanci, bo to nieprawda. Zdarzyła mi się taka sytuacja, trudno, świat się nie skończył, ostatecznie skończyło się pozytywnie choć nawet gdybym wtedy straciła te pieniądze to też nie uważam, ze miałabym prawo wieszać psy na WSZYSTKICH sprzedawcach, bo jeden okazał się nieuczciwy. 

oznacz moderatorów

Client:26805533
#7 Wielbiciel

Nigdzie nie użyłam sformułowania, że wszyscy kupujący to cwaniaki, mój komentarz miał jedynie za zadanie uświadomienie @Myszaaa1983 że pisze głupoty, bo ja analogicznie też mogłabym pisać, że 90% kupujących to cwaniaki na podstawie tych doświadczeń. Ale nie mam zamiaru się posługiwać danymi z tylniej części ciała służącej wypróżnianiu i mówić jak to ja znam życie, bo każdy, kto zna życie wie, że po prostu ludzie są różni i wszędzie można spotkać cwaniaków. Wszędzie. I nie wiem jaki to jest procent. Nikt tego nie wie.

oznacz moderatorów

Alan_700
#11 Animator

Zgadza się typowa mentalność polaków w większości i nie są to sporadyczne przypadki, a większość przypadków w tym kartonowym kraju i nie tylko w dziedzinie handlu, spróbuj coś załatwić w Polskich Urzędach, to jest dopiero jazda, o KURIERACH też można by opowieść napisać, często towarów nie dowożą do domu, są i tacy że choć jesteś w domu, to napiszą że nikogo nie zastali w domu i .....zwrócą towar do sprzedawcy, miałem takie przypadki, jeden to po pijanemu z DHL-u jezdził po pijanamu, DPD też można by pisać i pisać, typowa polska mentalność . 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@Alan_700  wybacz ale Ty się chyba mentalnie w czasach PRLu zatrzymałeś. Ja prowadzę działalność od kilkunastu lat i mam porównanie jak się załatwiało sprawy w urzędach wtedy, a jak to działa dzisiaj. Różnica jest KOLOSALNA a to jednak TYLKO kilkanaście lat. Jako kraj zrobiliśmy w XXI wieku gigantyczny postęp. 

Poza tym nigdy nie zrozumiem tego narzekania na Polskę i polską mentalność. Skoro wszędzie jest lepiej to czemu tu nadal mieszkasz? Przenieś się do tej Europy zachodniej gdzie ludzie są uczciwsi a trawa bardziej zielona. Tam na pewno nie sprzedają chińskich skarpetek w zaniżonej rozmiarówce 😉 

Znowu pojadę prywatą ale mam znajomych, którzy przenieśli się jakiś czas temu na stałe do Francji. I tam normą jest, że jak zamawiasz coś przez internet to NAJWCZESNIEJ dostaniesz paczkę po tygodniu. Tam nikt nie praktykuje czegoś takiego, że dziś o 15 coś kupujesz przez internet a jutro odbierasz. Ale to u nas jest wciąż źle i jesteśmy w tyle za zachodem 😉

oznacz moderatorów

Client:26805533
#7 Wielbiciel

Ciekawe, że mówisz o tym jak to w Polsce jest źle i jako dowód złego funkcjonowania dajesz przykład niemieckich firm, które tworzą politykę działania danej firmy. Zgadzam się przede wszystkim co do DPD, bo miewam z nimi masę problemów. Ale jeszcze nigdy nie miałam problemu z InPost, która jest w 100% polską firmą. Sam podejmujesz decyzję jakiego przewoźnika używasz, jak masz z nimi problemy, to po co korzystasz z ich usług?

Tak samo z tymi skarpetkami - to jak leżą na Twojej stopie jest opinią subiektywną, gdybym miała dawać negatywy za wszystko, co akurat mi nie pasowało, to bym niczego innego nie robiła. Inaczej by się sprawa miała, gdybym zamiast skarpetek dostała majtki, a sprzedający nie chciałby uwzględnić zwrotu - wówczas można zrozumieć. 

Poza tym za jakość najczęściej trzeba zapłacić. Jak kupuję coś taniego, to towaru z wyższej półki się nie spodziewam.

Listów Sprzedającego w Twoim kierunku natomiast nie popieram.

oznacz moderatorów

Alan_700
#11 Animator

Health, tylko problem jest w tym że ten Sprzedawca, jak ci wymieni towar - bo oczywiście przysługuje ci reklamacja, to dalej ci przysyła WADLIWY TOWAR, poczytaj sobie te 122 negatywów w jego sklepie, ludziom z reklamacji wysyła dalej wadliwe towary, i jak tu nie napisać negatywów, ciekawe czy do tych 122 kupujących co mu wystawili NEGATYWY też wysyła takie listy, że jak nie usuniesz opinii negatywu - to pozwie do Sądu tych ludzi , czy tylko mi zrobił takiego ''psikusa''. .....ale to nieistotne, idę na Policje i zgłaszam i tyle w temacie-zrobiłem SKANY, DOWODY MAM co do mnie napisał, SKANY OPINII NEGATYWNYCH-że sprzdaje ludziom trefny-zły towar itp, itd ....nie dam się zastraszać i tyle  .

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@Alan_700  Tobie też wymienił towar na wadliwy? 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Myszaaa1983 Uważasz że to nagonka a ja tylko zapytałem o konkret - skąd dane 90% ? ( na co odpowiedzi nie otrzymałem)

Cytując: "A propos - wymuszanie zmiany opinii (ktorych sama doświadczam) i straszenie Sądami to - za takie coś Allegro powinno definitywnie konta sprzedawców blokować. To jest niestety przestępstwo. Zwie się wymuszaniem i zastraszaniem. "  Tutaj znów nie wiem na jakiej podstawie tak sądzisz ( nie otrzymaliśmy żródła)

Natomiast ponieważ moim zadniem nie masz racji ponieważ takie wezwanie standardowe działanie przedprocesowe jest w pełni zgodne z prawem a wręcz w niektórych przypadkach wymagane prawem przed pójsciem do sądu. 

więcej tutaj:

https://www.kkz.com.pl/wezwanie-do-zaniechania-naruszen-dobr-osobistych-wezwanie-przedprocesowe/

oznacz moderatorów

Alan_700
#11 Animator

Całkowicie się zgadzam, że jest to ZASTRASZANIE I WYMUSZANIE i dlatego idę z tym na POLICJE, acha i jeszcze do PRAWNIKA (Prawnika mam za darmo - jestem Inwalidą II grupy i jestem zwolniony z opłat u PRAWNIKA w GMINIE), nie dam sobą pomiatać, owszem gdybym obraził tego Sprzedawce - wyzwał go wulgaryzmami, jego firme - to fakt miałby prawo mnie pozwać pod zarzutem znieważenia - naruszenia dobrego imienia jego osoby, firmy, to jest chore, wybujałe EGO i Straszenie Sądami - tylko dlatego że napisałeś w kulturalny sposób krytykę towaru, on ma już 122 NEGATYWÓW , ciekawe czy innym osobom też wysyła takie listy że ''jak nie usuniesz swojej opinii , to ja ci tam pokażę i .....podam ciebie do Sądu ....to jest typowe Zastraszanie i bezpodstawne . Cóż taka mentalność ludzi (części naszego społeczeństwa) . ''Dziki kraj, dzikie obyczaje ''

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alan_700 Daj znać co powie prawnik 😉 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@Alan_700  ma też ponad 5 tysięcy pozytywnych opinii a pozytywne oceny zostawia dziś ok. 2-3% kupujących więc można przyjąć, że w ciągu ostatniego roku przeprowadził kilkaset tysięcy transakcji. 122 negatywy to jest bardzo niewiele przy takiej skali działalności.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Myszaaa1983 nie to nie wymuszanie czy zastraszanie to polski kodeks postępowania cywilnego

Art.  45.  [Prawo do sądu]
1.  Każdy ma prawo do sprawiedliwego i jawnego rozpatrzenia sprawy bez nieuzasadnionej zwłoki przez właściwy, niezależny, bezstronny i niezawisły sąd.

Czytaj więcej w Systemie Informacji Prawnej LEX:
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/konstytucja-rzeczypospolitej-polskiej-16798613

ty masz prawo napisać komentarz a on cię pozwać za komentarz a jak komentarz był na podstawie danych z tyłka = subiektywne odczucia kupującego bekniesz bardzo finansowo za komentarz

oznacz moderatorów

Alan_700
#11 Animator

Likos tu nie chodzi o liczbę ile tych cwaniaków jest, to ty nie wiesz w jakim państwie żyjesz, w jakim społeczeństwie, że Polacy są znani z tego że oszukują i to na dużą skalę, owszem np w takiej UK, Francji, w Niemczech też znajdzież oszustów itp, ale tu chodzi o skalę porównawczą, że w Polsce ludzi nieuczciwych, jest więcej niż na Zachodzie Europy i potwierdzają to badania socjologiczne, Polska to nie Szwajcaria gdzie jest Demokracja Bezpośrednia, gdzie jest mały odesetek korupcji, itd, wiec nieistotne to jest tu nic nie trzeba liczyć, czy to będzie 90%, czy 60, 70%, po prostu jest w Polsce dużo ludzi nieuczciwych .....scheda po okresie życia w PRL-u, tak Polaków - zaprogramowano, chcesz dobrze żyć, to musisz ''kombinować, kraść, oszukiwać, ukrywać itd '' to jest ten schematyczny sposób myślenia, w Polsce od okresu PRL-u nie dużo się zmieniło, mam 56 lat i wiem co mówię i to się przekłada na każdą dziedzinę życia - Polityke, Religie, Gospodarke, Handel itp, etc, za państwami Zachodnimi, jesteśmy zapóźnieni MENTALNIE, już CZESI mówią o POLSCE i cześci Polakach że POLSKA TO SKANSEN EUROPY-ZACOFANY KRAJ ''IRAN EUROPY'' tyle w temacie .

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

Podaj konkretne badania, które dowodzą, że w Polsce ludzi nieuczciwych, jest więcej niż na Zachodzie Europy. Bardzo chętnie poczytam. 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alan_700  nie wiem czy zauważyłeś ale ja lubie rozmawiać o konkretach wiec skoro napisałeś: "...w Polsce ludzi nieuczciwych, jest więcej niż na Zachodzie Europy i potwierdzają to badania socjologiczne," to jeśli mógłbym prosić o żródło takich badań bede wdzieczny. 

Ja nie twierdze że jest inaczej bo nie znam takich wyników ale jeśli ktoś o czymś pisze "90%" albo " ludzi nieuczciwych jest dużo wiecej potwierdzają to badania" to abyśmy mogli konkretnie rozmawiać musiałbym mieć dostep do takich badań , sprawdzić ich wiarygodność itd dlatego też o to poprosiłem .

 

Na razie póki co stwierdziłem że jeśli sprzedawca czuje że jego dobra zostały naruszone ( a ma prawo do takich odczuć tak jak kupujący ma prawo do komentarza) to ma prawo pójść z tym do sądu - od tego są sądy. 

Na stronie kancelarii prawnej do której link wkleiłem wyżej jest jasno napisane że takie wezwanie jest to częśc procedury przedsądowej i nie jest zastraszaniem. Zastraszać z definicji nie można działaniami zgodnymi z prawem. Pewnie to samo powie Ci prawnik w gminie.

 

Natomiast co do zasadności komentarza i odczuć sprzedającego ja w tej kwesti nie przesądzam. To juz kompetencje sądu.

Nie twierdze że nie miałeś racji w komentarzu lub że nie miałeś do niego prawa, ale sprzedawca także nie złamał żadnego prawa wysyłając takie pismo

oznacz moderatorów

Alan_700
#11 Animator

Powiem tyle Myszaaa  ''dziki kraj, dzikie obyczaje '' i tyle w temacie ....

oznacz moderatorów

Alan_700
#11 Animator

Demiurg, czytaj ZE ZROZUMIENIEM,  ja wystawiłem mu NEGATYWA SŁUSZNIE, bo sprzedaje ten Sprzedawca towar niezgodny z opisem, a nie dlatego że ma NEGATYWY, kapujesz, natomiast wpisałem tu na forum przykład tych NEGATYWÓW, czy innym osobom też wysyła do domów LISTY, i zastrasza ludzi, że jak nie usuną NEGATYWNEJ OPINII to ich poda do Sądu, owszem sprzedający ma prawo wysłać do mnie list pocztą, tak jak mam prawo wysłać list np do kancelarii p. Prezydenta Polski, tu jedynie chodzi o Treść że facet WYMUSZA I ZASTRASZA kapujesz, co innego jakby opinia była NIESŁUSZNA padały by wulgaryzmy, już nie wspomne o tym że wysłałem mu FOTKI że SKARPETY ZIMOWE - są za KRÓTKIE i nie mają rozmiaru 46 (29cm) tylko są zakrótkie i spadają a więc to jest WADA, facet handluje tanią Chińczyzną, a jak ktoś wytknie mu błąd to się oburza i straszy SĄDAMI , wybacz to jest niepoważne . Tyle w temacie i swego zdania nie zmienię . Co do POLICJI, to dlatego idę na POLICJE, bo FACET ZASTRASZA i WYMUSZA na tobie , że jak nie usuniesz NEGATYWA to pójdzie do SĄDU - to jest ZASTRASZANIE, bez względu czy towarem są skarpetki, czy KSIĄŻKA, lub WZMACNIACZ-Audio .

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Tak szczerze to chyba nastolatkiem nie jesteś, zeby nie wiedzieć, że z tanimi skarpetkami tak jest. Albo porządne firmowe albo zwroty. Wybrałeś świadomie chińszczyznę. Na początku myslałam, że Ci utrudniał zwrot ale nie... Więc wielka draka o coś czego pewnie miałeś wiadomość przed zakupem. Sprzedawca nie jest testerem, on nie sprawdza każdego produktu przed wysyłką. od tego jest reklamacja. Indywidualne zapatrywania też swoje robią. U mnie syn ma wąską nogę, mąż szeroką. A jednak jak wezmę 2 różne paczki to syn tych mniejszych nie założy, a mąż owszem. Sprzedawca tego nie wywróży.

Zakupy chińszczyzny czy w qutletach trzeba brać pod uwage dużą ilosć zwrotów. Takie obecnie czasy. I nie narzekaj z tym czekaniem na kuriera. Pewnie pod najblizszym marketem, w którym robisz zakupy masz jakiś automat lub punkt aodbioru i tam sobie kiedy Ci wygodnie przy okazji zakupów spokojnie odbierasz i zwracasz... To nie te czasy co 3 dni siedzisz w domu czekając aż Pan kurier łaskawie sie pojawi... Zapkowanie zwrotu też zajmuje raptem z minutę, do połowy nawt etykiet nie drukujesz...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów