anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Tak allegro rozpatruje reklamację

MAMY ROZWIĄZANIE!
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Witam Szanownych Allegrowiczów, wiecie jak allegro rozpatruje reklamację ? Są możliwe tylko dwie opcje albo brak odpowiedzi albo jej nie uznanie😀 w odpowiedziach od konsultantów pojawiają się nawet próby zastraszania 😀 świetny obsługa, jakie są wasze doświadczenia?

oznacz moderatorów
90 ODPOWIEDZI 90
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Druga sprawa jest taka , że jeżeli 6 sierpnia złożyłem odwołanie od reklamacji co jest uwzględnione !! I odpowiedź dostaje 21 w środę to jest to termin zachowany ? Nie bądź przyjacielu zabawny 

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Sprawdź odpowiedź w dyskusji odnośnie tego produktu , Twój kolega twierdzi, że termin na zwrot minął a ja o to nie pytałem 

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Sam kolego powiedziałeś, że wiadomość o zwrocie środków napisaliście wy, tymczasem patrz proszę co napisaliście mi na whatsapp rozmowa z 26.07, nadal twierdzisz, że wszystko było super ?

IMG_7026.jpeg

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@hammer16 jestem bardzo w temacie. OK, to po kolei:

  • Nie ma czegoś takiego w naszym systemie prawnym, jak odwołanie od reklamacji. Jest tylko reklamacja, na którą powinna być udzielona odpowiedź w ustawowym terminie - tak w tym wypadku się stało. Rozumiem, że nie przyjmujesz tej odpowiedzi do wiadomości, dlatego kolejnym krokiem jest sąd. Odwołania od reklamacji możesz oczywiście składać, ale dzieją się one poza terminami ustawowymi.
  • Wypowiedź o tym, że czas na zwrot już minął, nie była nie na temat. Każdy kupujący, który zgłasza tego rodzaju sprawę powinien wskazać, z którego uprawnienia chce skorzystać, nasz pracownik nie może zakładać z góry, że chcesz przedmiot reklamować - szczególnie, że mówiłeś o zwrocie pieniędzy, co w pierwszym kroku reklamacji to nie jest oczywiste. A przede wszystkim w żaden sposób ta uwaga nie wpłynęła na przebieg sprawy. Poniżej wklejam dokładne brzmienie wpisu pracownika.
    msniezek_1-1724849753953.png
  • Nie kwestionowaliśmy żadnej informacji, którą od nas otrzymałeś. Nie rozumiem, dlaczego przyciąłeś tak mocno zrzut, który tutaj wkleiłeś - nie wiem, na jakie pytanie odpowiada pracownik. W dyskusji rzeczywiście część wiadomości jest automatyczna, ale to nie oznacza, że je kwestionujemy. Mogę tylko domyślać się, że chodzi Ci o zdanie "Jeżeli do jutra, do końca dnia nie otrzyma Pan powiadomienia o prawidłowo zrealizowanym zwrocie, proszę o kontakt ze mną w odpowiedzi na tę wiadomość, rozpatrzę Pana wniosek ponownie" - rozumiem, że zinterpretowałeś ją jako obietnicę przyznania rekompensaty? To zła interpretacja. Ponowne rozpatrzenie wniosku nie oznacza automatycznej wypłaty. Cały czas mówimy o sytuacji, w której przelew od sprzedającego był w drodze - a nie dotarł wyłącznie dlatego, że zmieniłeś numer konta, nie informując go (ani nas) o tym na czas. Stąd pojawiło się dwudniowe opóźnienie. Dlaczego, widząc przelew w drodze, mielibyśmy wypłacać w tej sytuacji rekompensatę?

Zastanawia mnie natomiast, w jakim celu tę sprawę kontynuujesz miesiąc po jej pozytywnym zakończeniu? Jakie jest Twoje żądanie reklamacyjne? Zakładam, że nie jest nim wypłata rekompensaty, bo przecież otrzymałeś już pełny zwrot środków od sprzedającego, prawda? To co nim w takim razie jest?

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Macieju czyli uważasz , że nie ma możliwości odwołania się od reklamacji ? Dlaczego cały czas zamykasz temat , którego nie znasz ? Jestem na urlopie porozmawiamy w następnym tygodniu, sprawa jest długa i dużo zamieszaliście. Wiesz dlaczego go prowadzę ? Bo mnie oszukaliście, sprawa była prosta nie odpowiedzieliście na reklamację w terminie teraz twierdzisz, że od reklamacji nie można się odwołać ? Super 

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Na samym początku dyskusji zgłosiłem że jest to reklamacja więc po co Twój kolega się wypowiada ??

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@hammer16 Skoro roszczenie zostało zaspokojone, to o co ta awantura? Chcesz jeszcze na tym zarobić i dostać dodatkowo pieniądze z AP czy jak?

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@hammer16 urlop nie przeszkodził Ci w założeniu wątku. Twoje reklamacje zostały rozpatrzone w ustawowym terminie. Twoje odwołanie od decyzji reklamacyjnej również zostało rozpatrzone (odmownie), chociaż w tym przypadku żadne terminy nas nie wiązały. Twoje roszczenia związane z zakupem zostały w pełni zaspokojone przez sprzedającego. Obawiam się, że nic więcej w tej sprawie nie osiągniesz.

Szkoda, że nie jesteś też szczery w tym wątku: nie odpowiedziałeś na moje pytanie, jakie są Twoje roszczenia reklamacyjne. Czytający wiedzieliby przynajmniej, czego oczekujesz z powodu rzekomego opóźnienia odpowiedzi reklamacyjnej.

I nie, nie zgłosiłeś na samym początku dyskusji (później zresztą również), że to reklamacja - cały Twój pierwszy wpis brzmi: "Witam niestety produkt nie spełnia moich oczekiwań, nie można sznurkiem ściągnąć tego pokrowca, bardzo proszę o zwrot pieniążków".

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Maciek nieszczery jesteś chyba Ty, wiesz jakie było podstawie roszczenie reklamacyjne ? Takie, żeby chociaż przeprosić za to, że sprawa była prowadzona nierzetelnie, Twój kolega sam w rozmowie telefonicznej stwierdził, ze problem w waszej obsłudze był. Kolego temat jest taki, że w rozmowie telefonicznej wasi konsultanci nic nie mówili, że nie ma czegoś takiego jak brak możliwości odwołania. Przesłuchaj sobie rozmowy ! nikt mnie o tym nie informował ! Jakbyście przeprosili dawno nie byłoby tematu, nie znasz sprawy i wypowiadasz się cząstkowo. Chętnie z Tobą porozmawiam telefonicznie w poniedziałek i wyjaśnię Ci całą sprawę. (Rozmowy są nagrywane nie mam nic do ukrycia) Bo jesteś już 10 osobą, której wysyłam screeny odnośnie obsługi Allegro. Największe problemy pojawiły się w rozmowie whatsaap.

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Maciek przy zakładaniu dyskusji wybierasz sposob rozwiązania problemu i napisałem, że jest to reklamacja

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@hammer16 wybrałeś powód "wada wykryta podczas używania", a w treści pierwszego wpisu napisałeś "produkt nie spełnia moich oczekiwań". Nie wynika z tego jednoznacznie, że chcesz produkt reklamować - szczególnie, że domagałeś się zwrotu pieniędzy, a nie naprawy. Obowiązkiem pracownika Allegro jest doprecyzowanie, z którego uprawnienia chcesz skorzystać.

msniezek_0-1724869062778.png

 

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Maciek obowiązkiem pracownika jest również zareagować jeśli sprzedający nie wypowiada się w dyskusji i nie wprowadzono ograniczeń na jego konto stało się to dopiero jak zadzwoniłem do Was i zrobiła to koleżanka nie ten Pan

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@hammer16  napisał(a):

Maciek obowiązkiem pracownika jest również zareagować jeśli sprzedający nie wypowiada się w dyskusji i nie wprowadzono ograniczeń na jego konto stało się to dopiero jak zadzwoniłem do Was i zrobiła to koleżanka nie ten Pan


Przecież dyskusja trwała dopiero kilka dni, im dłużej milczy sprzedawca, tym kara rośnie. Ale to nie oznacza od razu blokad. Na odpowiedź i rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni ustawowych.

wciąż interesuje nas, czego oczekujesz po założeniu tego tematu, extra wypłaty z AP czy co?

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Wcale nie prawda na wypowiedź w dyskusji sprzedający ma 24 h nie 14 dni

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@hammer16  napisał(a):

Wcale nie prawda na wypowiedź w dyskusji sprzedający ma 24 h nie 14 dni


Sprzedawca ma 14 dni na wydanie decyzji w sprawie reklamacji, więc łaskawie zapoznaj się z prawami konsumenta. A dyskusja to inna para kaloszy.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Maciek całą tą sprawa nie jest taka prosta jak myślisz, w całej rozmowie wspomniałeś jedną ważną rzecz do błędu trzeba się przyznać i przeprosić. Twoi koledzy i koleżanki tego nie umieją. Naprawdę wrócę do Ciebie z tematem w poniedziałek bo sprawa jest o tyle trudna, że po raz kolejny muszę Ci wysłać zrzuty ekranów z rozmów whatsapp oraz maili (bo zapewne ich nie masz) i wtedy porozmawiamy, na razie na urlopie nie chce zawraca Sobie tym głowy, pozdrawiam

oznacz moderatorów
q3qPL
#13 Ambasador#

@hammer16 Masz czas zacząć wątek ale jak dochodzi już do merytorycznej rozmowy to nie masz czasu? 🤡

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Bo muszę znowu wysłać setki screenów, i udowadniać co allegro do mnie pisało. Powiedzcie mi drodzy Państwo kto z was wiedział o tym, że w waszej procedurze  nie ma odwołania od reklamacji ? Bo ja dowiedziałem się o tym od Maćka dzisiaj, po co więc na infolinii przyjmujecie kolejne reklamacje ? Na ten sam wątek ? Skoro z góry zakładacie że takiej procedury nie ma. W ramach rekompensaty zadałem 400 monet allegro i to z uwagi na to, że musiałem wysyłać wam zrzuty ekranów co pisali wasi pracownicy (i widzę, że mam je ponownie wysłać) co oznacza słowo wyłudzenie ?? 

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Cel założenia tego wątku był głównie taki żeby pokazać, jak działa dział obsługi Allegro , Maciek twierdzi na przykład, że wszystko jest super,

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@hammer16  napisał(a):

Cel założenia tego wątku był głównie taki żeby pokazać, jak działa dział obsługi Allegro , Maciek twierdzi na przykład, że wszystko jest super,


Aaaa, czyli zatrzymałeś towar, otrzymałeś zwrot pieniędzy,  a teraz próbujesz wytargać z Allegro dodatkowe 400 monet.

Ale ja tu nie widzę nieodpowiedniego działania Allegro, bo Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, a za brak odpowiedzi w 24 godziny najpierw są lżejsze kary a później coraz większe. 5 dni to krótka dyskusja była.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów