anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
344 ODPOWIEDZI 344
gdvorek
Moderator
Moderator

@filipcrha przekazałem Twoje zgłoszenie do zespołu, który zweryfikuje Twoje konto. Proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:119447267
#2 Obserwator#

Mam ten sam problem, mogę prosić o pomoc?

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:119447267. Przekazałam sprawę do weryfikacji 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
tompred
#8 Zapaleniec#

Mnie też proszę odblokować! To już kolejny raz...

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @tompred. Poprosiłam o weryfikację konta, proszę o chwilę cierpliwości.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sanoczanin32
#7 Wielbiciel#

Podczas przeglądanie ofert wyskoczył mi napis że moje konto zostało zablokowane,Co w tej sytuacji zrobic

IMG_20250120_190720.jpg

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@sanoczanin32 nie widzę żadnej blokady na koncie, z którego piszesz. Skontaktuj się z nadawcą tej wiadomości przez "wyślij nam wiadomość". 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sanoczanin32
#7 Wielbiciel#

Włączyłem przed chwilą i blokady już nie ma

oznacz moderatorów
tompred
#8 Zapaleniec#

U mnie znów to samo, do jasnej choolery! Ściągnijcie tę **piiip**ną blokadę! @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @tompred. Przed chwilą zdjęliśmy ograniczenie z Twojego konta.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Prosiaczek104
#2 Obserwator#

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

 

Czy to jest jakiś żart? od 14 lat mam konto na allegro i nie mogę zrobić zakupów.

Proszę o zdjęcie blokady i nie nakładanie takiego czegoś na moje konto w przyszłości.

oznacz moderatorów
Client:35386082
#15 Entuzjasta#

Wyślij formularz to zdejmą szybciej.
Albo poczekaj, najczęściej zdejmują sami taką blokadę po jakimś czasie.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Prosiaczek104 ograniczenia zostały już zdjęte 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Arsene911
#7 Wielbiciel#

Dlaczego Allegro robi sobie takie żarty? Mam dokładnie taki sam komunikat o blokadzie

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@Arsene911  Allegro lubi prankować swoich klientów😉, a tak na poważnie, to są tak zwane potykacze, robią to, aby sprawdzić, czy ktoś się nie włamał na Twoje konto,( bo często się to zdarza), a później są pretensje, że "ja nic nie kupiłem, a kasa mi z kąta zniknęła", bo jak masz podpiętą kartę , to włamywacz może kupić coś za Twoją kasę, więc wolą się upewnić, czy te zakupy zrobiłeś Ty , czy włamywacz

oznacz moderatorów
Arsene911
#7 Wielbiciel#

Nic to nie wniosło to tematu, ale dzięki za chęci. 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@Arsene911  te włamania naprawdę są bardzo częste, nie dawno pisała tu pewna pani której włamali się na konto, robili zakupy i jeszcze próbowali wyłudzić kasę z AP, na jej koncie złożyli kilkadziesiąt wniosków o rekompensatę, więc to nie są żarty, tak jak Ci się zdaje

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Arsene911 ograniczenie nakładamy ze względów bezpieczeństwa - podstawą takiego działania jest artykuł 2.12b Regulaminu Allegro. Sprawdziłam, że ograniczenie jest już zdjęte z Twojego konta. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Arsene911
#7 Wielbiciel#

Podejrzewając, że ktoś się bezprawnie zalogował na moje konto zakładacie blokadę, bo czym ją zdejmujcie, po tym jak w tej samej sesji logowania wysyłałem wiadomość przez formularz, o treści "proszę zdjąć blokadę"?

Dobrze rozumiem logikę tego zabezpieczenia, czy coś przeoczyłem?

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@Arsene911  dobrze rozumiesz😉 sprawdzili logi, urządzenie z którego napisałeś wiadomość i stwierdzili, że Ty, to Ty

oznacz moderatorów