Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
Sam jestem w takiej sytuacji teraz. Aukcje mijają, a możliwość udziału jest zablokowana. Wysłałem maila formularzem i zgłosiłem sprawę tutaj, ale mimo upływu czasu konto jest dalej zablokowane.
Kiedyś dało się to szybko załatwić przez czatbota Alinę i wezwanie tam konsultanta. Teraz po prostu mam bana i nie mogę nic zrobić.
@szymasrlz ograniczenie zostało zdjęte, możesz już kupować i licytować.
Witam ta sama sytuacja komunikat "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"
Czy można prosić o pomoc.
Witam ta sama sytuacja komunikat "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"
Czy można prosić o pomoc.
@omega99dti @kotlet41 Przepraszam, że musieliście czekać. Ograniczenia zostały zdjęte z Waszych kont.
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Ja również proszę o zdjęcie blokady, nie mam żadnego formularza.
@PrincipessaGiova Już zdjęto blokadę z Twojego konta. 🙂
Również prosze o ściągnięcie blokady: To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy.
@kalinaaa tak jak pisała wyżej Ola, w takiej sytuacji napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Dzien dobry, mam ten sam problem.
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"
jestem na allegro od 6 lat i pierwszy raz mam taki problem, a jeszcze wczoraj dokonalem zakupu.
@Bishopxas Już przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wkrótce wrócę tutaj z informacją zwrotną. 🙂
@NOGARD2222 gotowe, możesz już kupować bez przeszkód.
Mam to samo można prosić o zdjęcie blokady @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wyskakuje komunikat "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." Nie mogę dokonać zakupu
Mam taki komunikat bez wzgledu co wybiore i klikne kupuje.
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
I nie mogę bic kupić.
Tak zdarza się taki komunikat: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
Ok ale co w tej sytuacji mam zrobic ?
@Client:38876593 gotowe, ograniczenie zostało zdjęte, możesz już kupować na Allegro.