anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty..."

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
414 ODPOWIEDZI 414
moniabart96
#1 Nowicjusz

Czy mogę również prosić o zdjęcie blokady? Pojawił się ten sam problem podczas licytacji. 
Pozdrawiam

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@moniabart96 

Przekazałem sprawę do odpowiedniego zespołu. Proszę o cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:114612316
#7 Wielbiciel

mam to samo jak się  tego pozbyłeś

oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec

Napisałem tutaj i się samo rozwiązało @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 🙂

oznacz moderatorów
szymasrlz
#7 Wielbiciel

@la_nika dzień dobry, po wzięciu udziału z wielu licytacjach pod rząd także dostałem monit. Proszę o zdjęcie blokady. Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

NOGARD2222 Samo nie ale się rozwiązało, jak dużo licytujesz to zdarzają się takie....rzeczy.

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

I tak być nie powinno . Ja mam zwykle codziennie wystawionych po kilkadziesiąt aukcji które kończą się zawsze w przeciągu około półtorej godziny .Jak trafia się dobry klient który chce więcej pozycji kupić to musi szybko licytować aż w pewnym momencie wyłączają mu tę możliwość . Miałem już takich co mi potem o tym pisali i nawet niektórzy wmawiali mi że to ja ich blokuję.

oznacz moderatorów
szymasrlz
#7 Wielbiciel

Sam jestem w takiej sytuacji teraz. Aukcje mijają, a możliwość udziału jest zablokowana. Wysłałem maila formularzem i zgłosiłem sprawę tutaj, ale mimo upływu czasu konto jest dalej zablokowane.

 

Kiedyś dało się to szybko załatwić przez czatbota Alinę i wezwanie tam konsultanta. Teraz po prostu mam bana i nie mogę nic zrobić.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@szymasrlz ograniczenie zostało zdjęte, możesz już kupować i licytować. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kotlet41
#1 Nowicjusz

Witam ta sama sytuacja komunikat "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz" 
Czy można prosić o pomoc. 

oznacz moderatorów
omega99dti
#2 Obserwator

Witam ta sama sytuacja komunikat "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz" 
Czy można prosić o pomoc. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@omega99dti @kotlet41 Przepraszam, że musieliście czekać. Ograniczenia zostały zdjęte z Waszych kont.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
PrincipessaGiova
#7 Wielbiciel

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." 

Ja również proszę o zdjęcie blokady, nie mam żadnego formularza. 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@PrincipessaGiova Już zdjęto blokadę z Twojego konta. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kalinaaa
#1 Nowicjusz

Również prosze o ściągnięcie blokady: To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@kalinaaa tak jak pisała wyżej Ola, w takiej sytuacji napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt  

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Bishopxas
#2 Obserwator

Dzien dobry, mam ten sam problem.

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz" 

jestem na allegro od 6 lat i pierwszy raz mam taki problem,  a jeszcze wczoraj dokonalem zakupu.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Bishopxas Już przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wkrótce wrócę tutaj z informacją zwrotną. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:102838754
#7 Wielbiciel

Pomożesz mam taki sam problem a muszę zrobić pilne zakupy 

oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Znowuż to samo. Dzyjzas. Zablokowany.

oznacz moderatorów