anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty..."

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
416 ODPOWIEDZI 416
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@NOGARD2222 gotowe, możesz już kupować bez przeszkód. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:105596290
#1 Nowicjusz

Mam to samo można prosić o zdjęcie blokady @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
guzi40
#1 Nowicjusz

Wyskakuje komunikat "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." Nie mogę dokonać zakupu

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów
Client:38876593
#7 Wielbiciel

Mam taki komunikat bez wzgledu co wybiore i klikne kupuje.

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

 

I nie mogę bic kupić.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów
Client:38876593
#7 Wielbiciel

Ok ale co w tej sytuacji mam zrobic ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:38876593 gotowe, ograniczenie zostało zdjęte, możesz już kupować na Allegro. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:127737175
#7 Wielbiciel

Możesz mi zdjąć tą blokadę 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:127737175 niestety nie, ponieważ Twoje konto na Allegro jest zablokowane, więc zapraszam do kontaktu z działem bezpieczeństwa transakcji przez ten formularz kontaktowy.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Andrus_dzik
#1 Nowicjusz

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Próbuje już trzeci dzień z rzędu. Co mam zrobić?

IMG_2726.jpeg

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

I co tam jest na obrazku?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Andrus_dzik możesz już kupować na tym koncie. Problem nie pojawi się ponownie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:115019018
#7 Wielbiciel
oznacz moderatorów
Client:119462799
#2 Obserwator

Dzień dobry, mogą mi Państwo również odblokować to? 

oznacz moderatorów
Client:119462799
#2 Obserwator

Bardzo pilnie potrzebuje zamówić parę rzeczy i takie coś wyskoczyło jak innym z tego tematu. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
POL-Supply
#7 Wielbiciel

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." Dlaczego nie mogę kupować?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Coś narozrabiałeś?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@POL-Supply W którym momencie pojawia się ten komunikat? Prześlij proszę zrzut ekranu, na którym będzie on widoczny.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
POL-Supply
#7 Wielbiciel

POLSupply_0-1706520851624.png

 PO kliknięciu "Kupuję i płacę."

oznacz moderatorów