anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
213 ODPOWIEDZI 213
LEW433
#21 Demiurg#

I co tam jest na obrazku?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Andrus_dzik możesz już kupować na tym koncie. Problem nie pojawi się ponownie. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
POL-Supply
#7 Wielbiciel#

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." Dlaczego nie mogę kupować?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Coś narozrabiałeś?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@POL-Supply W którym momencie pojawia się ten komunikat? Prześlij proszę zrzut ekranu, na którym będzie on widoczny.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
POL-Supply
#7 Wielbiciel#

POLSupply_0-1706520851624.png

 PO kliknięciu "Kupuję i płacę."

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@POL-Supply Konsultuję tę sprawę. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@POL-Supply Ograniczenie zostało już zdjęte. Nałożyliśmy je na podstawie artykułu 2.12. b. Regulaminu Allegro


   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
POL-Supply
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
lukaszkaluzny1
#2 Obserwator#

Również mam problem z kontem. Ten sam komunikat - konto : lukaszkaluzny1

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lukaszkaluzny1 czy problem wciąż występuje? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
OzzyOsbourne5
#7 Wielbiciel#

OzzyOsbourne5 też mam blokadę i nie wiem dlaczego.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@OzzyOsbourne5 Jaki komunikat widzisz podczas próby zakupu?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
OzzyOsbourne5
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20240308_113542_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
gupciumdzieje
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Mam informację:

"Chwilowo nie dokończysz zakupu

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

Co zrobić?

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@gupciumdzieje Cześć, zgodnie z komunikatem: poczekaj na weryfikację lub napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
gupciumdzieje
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. A ile się czeka na weryfikację?

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@gupciumdzieje To zależy od liczby i kolejności zgłoszeń: około 3 dni roboczych 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
Ukasz_911
#1 Nowicjusz#

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz. - nie mogę zapłacić za zamówienie - gdzie znajdę formularz @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Ukasz_911 Poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie co jest przyczyną problemu. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów