Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
Dzięki za super wyczerpująca odpowiedź! 😄
Czy mogę prosić kogoś z moderacji o pomoc?
Problem niestety nadal wystepuje.
@ROBSSSON9515 Postąp zgodnie z komunikatem — poczekaj albo napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 🙂
Bardzo dziękuje za odpowiedź. Zauważyłem, że w podobnych tematach była Pani w stanie pomóc "od ręki". Czy ten przypadek jest inny? Dziękuje i dobrego dnia.
@ROBSSSON9515 Takie blokady są nakładane ze względów bezpieczeństwa i dlatego musisz do nas napisać przez formularz (zalogowany na swoje konto). 🙂 Nie jest to niestandardowa sytuacja, ale chodzi tutaj o bezpieczeństwo Twoich zakupów.
Podczas dokonywania transakcji pojawił mi się taki komunikat:
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
@muszka25-a proszę! Możesz już kupować bez przeszkód.
Dziękuje za pomoc 🙂
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Jaką weryfikację, jaki formularz. Chciałbym móc złożyć zamówienie.
Może to przez ilość? Zrobiłem dziś 18 zakupów na wiele sztuk..
Czasem robią te numery, biją się że nie opłacisz.
i odblokowane, nie wiem tylko, czy samo.
Nie mogę dokonać zakupu na allegro (obojętnie czego, próbowałam z różnymi przedmiotami) i za każdym razem otrzymuje ten sam komunikat:
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Załączam zdjęcie w celu potwierdzenie.
@Sylwin23 Allegro czasem tak robi, może podpadłaś ? musisz wyjaśnić sprawę poprzez kontakt, formularz. Obrazka my nie widzimy i moderacja nie odsłoniła, dlaczego?
Wyświetla się taki komunikat: "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Czy mogę coś z tym zrobić?
Allegro czasem tak robi, może podpadłeś ? musisz wyjaśnić sprawę poprzez kontakt, formularz.Dział bezpieki Ci zablokował: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
Długo to zajmuje?
@darekpac123 problem nie powinien już występować.
Dziękuje za pomoc.
Mam ten sam problem nie mogę dokonać żadnego zakupu. Proszę o pomoc