Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
@Client:70604121 „Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"
@Client:70604121 bardzo proszę, blokada na Twoim koncie jest już usunięta.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dostałem komunikat
"Twój zakup się nie udał
To wyjątkowa sytuacja. że względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić że to ty robisz zakupy. Jeśli możesz poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Żadna weryfikacja nie przychodzi, a w formularzu nie ma żadnej pomocy dodatkowo jak kliknę wybierz sposób kontaktu to nic się nie dzieje tylko od razu pojawia się napis " to pole jest wymagane" lecz żadnego pola nie ma
@Client:57253750 problem nie powinien już występować, natomiast zwróć proszę uwagę, że masz naliczone opłaty za sprzedaż na Allegro Lokalnie.
Możesz to sprawdzić i opłacić w tej zakładce.
witam
mam rowniez taka sytuacje
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
@Pomfile problem nie powinien już występować.
Witam, również na moim koncie są ograniczenia, które wyżej zostały opisane. Jeśli jest taka możliwości, proszę o rozwiązanie problemu.
@igorenko97 oczywiście, już działam.
@igorenko97 blokada usunięta, więc możesz już bez przeszkód składać zamówienia na Allegro.
Witam.
Również mam ten sam problem
@barteksecret Zgłosiłam sprawę do odpowiedniego zespołu. Wkrótce wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@barteksecret Gotowe! Konto zostało odblokowane!
witam, znow mam to samo 😞
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
@Pomfile Spróbuj ponownie, na Twoim koncie nie ma już żadnych ograniczeń.
Prośba o odblokowanie 🙂
@DiFiume Ograniczenia zostały wczoraj zdjęte.
mam to samo... może ktoś pomóc?
@ilianka Zgłosiłam to, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Witam też mam ten sam problem...? mogę prosić o pomoc i wyjasnienie dlaczego tak sie stało?
Witam ta sama sytuacja komunikat "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz". Prosze o pomoc