Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
@Client:70604121 „Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"
@Client:70604121 bardzo proszę, blokada na Twoim koncie jest już usunięta.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dostałem komunikat
"Twój zakup się nie udał
To wyjątkowa sytuacja. że względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić że to ty robisz zakupy. Jeśli możesz poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Żadna weryfikacja nie przychodzi, a w formularzu nie ma żadnej pomocy dodatkowo jak kliknę wybierz sposób kontaktu to nic się nie dzieje tylko od razu pojawia się napis " to pole jest wymagane" lecz żadnego pola nie ma
@Client:57253750 problem nie powinien już występować, natomiast zwróć proszę uwagę, że masz naliczone opłaty za sprzedaż na Allegro Lokalnie.
Możesz to sprawdzić i opłacić w tej zakładce.
witam
mam rowniez taka sytuacje
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
@Pomfile problem nie powinien już występować.
Witam, również na moim koncie są ograniczenia, które wyżej zostały opisane. Jeśli jest taka możliwości, proszę o rozwiązanie problemu.
@igorenko97 oczywiście, już działam.
@igorenko97 blokada usunięta, więc możesz już bez przeszkód składać zamówienia na Allegro.
Witam.
Również mam ten sam problem
@barteksecret Zgłosiłam sprawę do odpowiedniego zespołu. Wkrótce wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@barteksecret Gotowe! Konto zostało odblokowane!
witam, znow mam to samo 😞
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
@Pomfile Spróbuj ponownie, na Twoim koncie nie ma już żadnych ograniczeń.
Prośba o odblokowanie 🙂
@DiFiume Ograniczenia zostały wczoraj zdjęte.
Dzień dobry,
ja mam również ten sam problem z blokadą zakupu. Czy mogę prosić o pomoc?
@pioterekpp problem nie powinien już występować.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
mam problem z zakupem. Załączam screen z komunikatem.prosze o pomoc i zdjęcie blokady.
Pozdrawiam,
mam to samo... może ktoś pomóc?