anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty..."

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
416 ODPOWIEDZI 416
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Venixxx proszę! Problem nie powinien już występować. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Venixxx
#7 Wielbiciel

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

nic nie mogę zakupić żadnego produktu...

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Venixxx Jakie masz w związku z tym pytanie?

oznacz moderatorów
Venixxx
#7 Wielbiciel

No nie wiem czemu nie mogę nic zakupić ciagle wyskakuje taki komunikat błędu... Potrzebuje pomocy.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Venixxx "Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"

oznacz moderatorów
Venixxx
#7 Wielbiciel

Nie da się wypełnić formularza do czegoś czego nie kupiłeś.... Boże jacy tu ludzie niegramotni. Gdyby się dało zrobić formularz to bym nie pisał....

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Venixxx Tu ludzie tacy niegramotni, że nie mogą napisać że jest problem z formularzem 🙂

W takim razie napisz przez formularz kontaktowy - chyba, że to jest to samo to jeśli się przyjrzysz pole wyboru zakupu jest opcjonalne - nie musisz tam nic zaznaczać.

oznacz moderatorów
Client:70604121
#8 Zapaleniec

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_

Client70604121_0-1710974807720.png

 

  Witam ta sama sytuacja komunikat "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz" 
Czy można prosić o pomoc. 


oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:70604121 „Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:70604121 bardzo proszę, blokada na Twoim koncie jest już usunięta. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:57253750
#7 Wielbiciel

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dostałem komunikat
"Twój zakup się nie udał
To wyjątkowa sytuacja. że względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić że to ty robisz zakupy. Jeśli możesz poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

Żadna weryfikacja nie przychodzi, a w formularzu nie ma żadnej pomocy dodatkowo jak kliknę wybierz sposób kontaktu to nic się nie dzieje tylko od razu pojawia się napis " to pole jest wymagane" lecz żadnego pola nie ma

IMG_1711.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:57253750 problem nie powinien już występować, natomiast zwróć proszę uwagę, że masz naliczone opłaty za sprzedaż na Allegro Lokalnie.
Możesz to sprawdzić i opłacić w tej zakładce

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Pomfile
#7 Wielbiciel

witam

mam rowniez taka sytuacje

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Pomfile problem nie powinien już występować. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
igorenko97
#2 Obserwator

Witam, również na moim koncie są ograniczenia, które wyżej zostały opisane. Jeśli jest taka możliwości, proszę o rozwiązanie problemu.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@igorenko97 oczywiście, już działam. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@igorenko97 blokada usunięta, więc możesz już bez przeszkód składać zamówienia na Allegro.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
barteksecret
#8 Zapaleniec

Witam. 

Również mam ten sam problem

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@barteksecret Zgłosiłam sprawę do odpowiedniego zespołu. Wkrótce wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@barteksecret Gotowe! Konto zostało odblokowane!

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów